Ja super treurig. En dat het dan na 15 jaar toch door de school van een van de kinderen is gemeld ergens en daardoor bij de politie terecht is gekomen. Ook wel bijzonder zoveel jaren later.
Ja precies dat. Waarom heeft verder helemaal niemand anders aan de bel getrokken? Dan zal ze erg geisoleerd hebben geleefd. Zo verdrietig, zeker ook voor de kinderen.
Moordenaar van Sybine Jansons wil euthanasie als zijn perspectief in tbs-kliniek niet verbetert
https://www.ad.nl/utrechtse-heuvelrug/moordenaar-van-sybine-jansons-wil-euthanasie-als-zijn-perspectief-in-tbs-kliniek-niet-verbetert~a0fdca68/
Oh wat fijn! Zouden ze alle TBSers moeten aanbieden imo.
hahaha deze vent is echt delulu, een moordenaar van een kind die zich niet openstelt in therapie en engnekkig gedrag blijft vertonen vind het niet eerlijk dat niemand ziet dat hij altijd zo vrolijk met humor op de groep is!!
Ja mee eens, hij is zelfs ook nog voor meerdere verkrachtingen veroordeeld.
Echt he, en dit:
"Als ik om me heen kijk in de kliniek - waar bijna geen uitstroom is - kun je dat geen kwaliteit van leven noemen. De meesten die wel vertrekken, gaan in een kist, dat is geen prettig gezicht.āā
Nou echt heel sneu voor hem hoor, veel erger dan de nabestaanden meemaakten doordat hij dit heeft gedaan
oh shit ik lees nu dat hij dat meisje heeft vermoord, een paar maanden nadat hij vrijkwam van een 9 jarige gevangenisstraf voor serieverkrachtingen. geef deze man aub een spuitje zsm
Ja dit is niet te fixen
Hopelijk kiest hij snel voor een spuitje
Je zou het niet verwachten van een tbs-er
Haar vader heeft een jaar of vijftien geleden een boek uitgebracht over de hele zoektocht, het proces en ook zijn boosheid/verdriet met betrekking tot de moord op zijn dochter. Ik heb dat destijds gelezen en dat heeft toen veel indruk op mij gemaakt. Mocht iemand geĆÆnteresseerd zijn, het boek heet āIn het bos zijn de wilde dierenā
Ik ben groot voorstander van TBS, en hoewel dat natuurlijk gefocust is op een terugkeer in de samenleving, ben ik in dit geval zo blij dat de maatschappij nog altijd tegen hem in bescherming wordt genomen. Deze man heeft gewoon geen toekomst meer in de samenleving, dat is duidelijk.
Ik heb dat boek ook gelezen. Was idd indrukwekkend
Iemand de Dateline aflevering gezien met Mormon Doomsday āMomā Lori van het Chad en Lori koppel? Ik vraag me echt af of ze gelooft wat ze zegt of wilt dat wij dat als kijkers en volgers van haar zaak geloven nu ze binnenkort terecht staat in Arizona en haar eigen advocaat? wil zijn ook. Dat spreekt eigenlijk alleen al volumes dat ze een enorm ego heeft en of haar eigen onzin echt gelooft met dat Tylee JJ heeft omgebracht en daarna haarzelf. Tijdslijn technisch kan dat met het gevonden bewijs echt niet kan want dat was omgekeerd laat staan dat die kinderen elkaar hebben vermoord, die twee waren super close met elkaar!
Link voor zij die ook willen kijken. Waarschuwing even vooraf: ze zegt ook echt absurd vaak de naam van de host (Keith) wat nogal op je zenuwen kan gaan werken