Moord- en vermissingstopic

Eh… de advocaat van Jos B pleitte voor vrijlating van hem. Hij zou dan vrijwillig naar Nederland gaan…Gelooft hij het zelf??

3 likes

Ik denk dat Jos B. meer dan voldoet aan de definitie van vluchtgevaar.

3 likes

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/jos-b-was-voorbereid-op-vlucht-hij-zag-zijn-aanhouding-niet-aankomen

1 like

Oh jeetje, nu ik dit lees ben ik bang dat hij niet gaat praten.

Hoezo ben je bang door dit bericht dat ie niet gaat praten? Niet dat ik perse denk dat ie gaat praten. Maar het was vanaf het begin toch bekend dat ie op de vlucht was ?

Ja klopt, maar het wordt door dit bericht weer zo duidelijk dat hij zijn vlucht echt tot in de puntjes heeft voorbereid, dat ik denk dat hij echt totaal geen verantwoordelijkheid neemt en geen openheid van zaken gaat geven.

1 like

1 like

Ja maar tot nu toe werkt hij gewoon mee aan zijn arrest, uitlevering aan Nederland. Dus hopen dat hij straks zijn mond opentrekt en zijn verhaal doet aan politie en ouders van Nicky.

Hahaha nee deze lag op school

Ben echt wel benieuwd naar wat er de komende weken allemaal (niet) naar buiten komt.

1 like

Ja daarom ook maar niet tussen haakjes erbij gedaan (helaas). Ik hoop dat hij het wel gaat doen.

1 like

Huh met een gewone lijnvlucht komt hij naar Nederland? Dus dan zit ie gewoon tussen andere mensen, iedereen herkent die man nu toch? Lijkt me echt een slecht plan :sweat_smile:

1 like

Deze al voorbij gekomen?
2 likes

Wow wat bizar joh, ik had geen idee!

Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij gaat praten, mocht er alleen DNA bewijs zijn. Hij heeft al 20 jaar gezwegen en emigreren is kennelijk voor hem geen probleem (mocht hij vrij komen).

Als de zaak op zitting komt, kun je hem hoogstwaarschijnlijk bezoeken! Maar denk dat het stormloop wordt op de zittingen. Anders kun je Saskia Belleman altijd nog volgen op twitter. Zij verslaat grote zaken vanuit de zaal via Twitter, heel interessant om te lezen. Ook nu tijdens de behandeling van de zaak van Nicole vd Hurk.

3 likes

OMG, een what’s in my survivalbag.

37 likes

Dit was wel beetje mijn gedachte lol.

2 likes

Ik ben echt benieuwd hoe en wat nu verder. Gaat hij praten? Of heeft hij dat ondertussen al gedaan of juist niet?

2 likes

Ik denk dat we hier misschien weinig over gaan horen komende tijd

1 like

Morgen wordt hij verhoord
Jos B. aangekomen in Nederland - http://nos.nl/l/2249258

1 like