Moord- en vermissingstopic

Wat verschrikkelijk, echt onbeschrijfelijk. Wat ontzettend sneu voor die jongen en zijn oma belde ook nog. Echt bizar zulke mensen, doodeng

Wat afschuwelijk. Ik heb er geen woorden voor. Hoe kunnen mensen zulke beestachtige monsters zijn.

1 like

Ik vind heel dat verhaal zo absurd en zo verschrikkelijk, die arme weerloze jongen.

Ik was dit net aan het lezen. Snap niet dat je na zoiets gedaan te hebben nog kunt slapen, functioneren en eigenlijk ook gewoon leven? Die jongen had niks misdaan. En dan wil dat meisje nog zich min of meer eruit lullen door te zeggen dat ze maar één klap heeft uitgedeeld en dat ze op een afstand stond? Als de “aanvoerder” zo agressief is en je eerderheeft bedreigd snap ik dat je wellicht bang bent om ertussen te komen, maar ga dan verdomme anoniem naar de politie of weet ik het.

Waarom heb ik dit gelezen en hoe kunnen mensen zo zijn :pensive:

2 likes

Ja, ze hebben hem in de Maas gegooid. En het was gewoon zo maar, ze gingen elkaar aanmoedigen om hem te mishandelen. Verschrikkelijk.

1 like

Oh dit stond in het artikel dat ik gelezen heb er niet bij. Jeetje

Ik zit dit met tranen in mijn ogen te lezen. Wat een ongelooflijk triest en ziek verhaal. Wat verschrikkelijk ook voor die oma die dat gehoord heeft door de telefoon. Wat een zieke wereld leven we toch in.

4 likes

Gatverdamme wat walgelijk. Niet normaal. Dan mogen ze wel een laag iq hebben en een beperking hebben maar dit is gewoon niet eens meer menselijk hoor. Het zouden je kinderen maar zijn

Ik vind het ook altijd bizar dat je zo veel mensen bijéén kan vinden die tot zoiets in staat zijn? Natuurlijk speelt groepsdruk ook mee, maar toch vind ik het beangstigend dat er gewoon niemand in greep.

6 likes

Wow, wat een heftig verhaal en bizar dat er zo veel feiten gepubliceerd worden in het nieuws

Dat moet verschrikkelijk zijn om te lezen als je het slachtoffer hebt gekend

2 likes

Mijn hart brak bij zijn foto en zijn vraag aan hun waarom ze zo stout waren.

7 likes

Ik denk (en hoop) dat oma niet teveel heeft meekregen dat er iets ergs met haar kleinzoon aan de hand was. De vader van het slachtoffer deed pas na 3 dagen een melding van vermissing.

3 likes

Mag hij in dit stadium dan nog wel met voor- en achternaam in het nieuws komen?

Gatver ik vind dit echt eng. Ik woon zelf in scheveningen en loop gemiddeld 3 a 4 keer per week 's avonds laat na werk naar huis.

Nog wel? Juist wel lijkt me toch? Zodat hij niet nog meer slachtoffers kan maken.

Al ben ik op zulk soort momenten wel ‘bang’ dat mensen het zelf gaan oplossen als ze hem tegenkomen. En voor eigen rechter spelen.

Ja onwijs. Ik probeer altijd mijn vriend te bellen na werk in de hoop dat het afschrikt als mensen je horen praten. Maar wanneer je half 12 s avonds alleen daar loopt en iemand wil zulke dingen doen, dan maakt dat telefoongesprek ook niks meer uit voor diegene. Hoop dat hij zsm gepakt wordt.

Omg ook al zo freaky dit, wanneer is iemand ‘officieel’ een seriemoordenaar?

Hmmm ik woon er vlakbij ( soort van zelfde dorp). Bizar om te lezen dat hij van 3 moorden wordt verdacht

Volgensmij vanaf 3 moorden!