Moord- en vermissingstopic

Deo heb ik indd in mijn autodeur. Misschien wel… Had nu een verfvariant gezien die wel toegestaan is in Nl.

1 like

Ohh ik vind dit echt bizar eng. Ik woon ook ik de omgeving van die 2 moorden. Bizar dat je leven zo snel aan een einde kan komen. Je hoeft maar met de verkeerde tegen te komen.

En die honden dan? :frowning: Heb nu een beeld in mijn hoofd dat zo’n hondje toe zit te kijken terwijl er iets vreselijks gebeurt. Hopelijk vinden ze die vent snel.

2 likes

Ik las op het AD dat de golden retriever van de man ook een snee had onder z’n snuit. Zei de man, die het mannelijke slachtoffer had gevonden, in een interview.

Oh vertel? Ik zie nu allemaal potjes met gemalen peper voor me haha

Er werden op twitter foto’s van een hardloopwedstrijd gepost en ook dit startbewijs. De connectie tussen Scheveningen/Den Haag lijkt me niet zo heel gek en willekeurig als je dit ziet.

Ik vind het niet oke om over mensen die eventueel op hem lijken te gaan speculeren of hij het is.

11 likes

Ik neem persoonlijk altijd liever het zekere voor het onzekere, en zou het daarom in deze situatie toch wel vermijden.

2 likes

Heb precies hetzelfde gedaan en zag dit ook. De foto is nu ook ineens weg en kan het profiel niet meer zien zonder aan te melden?

Ik kan zn profiel op LinkedIn wel nog zien inclusief foto.

Oh vreemd ik zie de foto alleen via Google search en dan afbeeldingen maar als ik klik blijft ie grijs. Misschien heb ik ook teveel geklikt en wil LinkedIn gewoon dat ik inlog.
Maar hopelijk sporen ze hem snel op

Oh ja ik ben wel gewoon ingelogd op LinkedIn!
Ugh vind dit veel te eng. Voor mijn gevoel is delft een veilig (studenten)dorp en nu vind ik deze potentiële wending te eng.

1 like

Huh maar hij woont toch niet in Delft? Ik dacht in Den Haag e.o.

ja maar hij studeert wel aan de TU

Delft is wel redelijk den haag eo vind ik zelf. Nu ga ik weer weg uit dit topic anders slaap ik vannacht niet meer zo lekker in m’n bed in Delft.

Ah oke helder! Wel vreemd dat zijn linkedin zo open en bloot er nog staat dan…

Huh mensen reageren allemaal op zn Facebook maar wie weet is het deze jongen die in Wageningen studeert niet eens? Hij geeft in de reacties aan dat hij het niet is. Ja hoeft niet waar te zijn wat hij zegt Als hij het niet is, is het best kut…

Ik kom ook uit Delft en vind het ook wel dichtbij! Brrr

Nope het is die jongen ook niet.
Gatver ik had het net naar m’n vriend doorgestuurd en die zei dat ie best veel met hem omging. Echt zo naar dit :pensive: ik voel me nu ook haast schuldig dat ik het heb doorgestuurd

Ik hoop dat als we morgen wakker worden, we het nieuws lezen dat hij gepakt is en dat dit dus niet nog dagen duurt.

1 like