Moord- en vermissingstopic

Ik hoop zo dat hij even zn profiel op inactief zet of dat vrienden alleen kun reageren. En naar de politie gaan. Want er zijn zat gekke mensen :roll_eyes:

1 like

Heel fijn dat ze hem hebben opgepakt!

1 like

Wow dat is idd heel snel.

1 like

Gelukkig!

1 like

Hij is blijkbaar opgepakt op de openbare weg, brr.

1 like

Dat bericht over Valentin
 moet er gewoon om huilen. Die arme jongen.

Wat een zieke geesten heb je toch op deze wereld lopen.

2 likes

Ik kende deze zaak niet, net stuk gelezen. Gatverdamme wat vreselijk zeg, zieke wereld leven we in. Ben er helemaal misselijk van.

Dit is geen pesten maar echt verregaande marteling en moord.

klopte het nou dat hij dat inderdaad was?

27 is wel de prime leeftijd voor een eerste psychose bij een man, je kan (/wil?) je niet voorstellen dat een gestudeerd, functionerend, op de foto vriendelijk lachend persoon zonder psychische problemen dit soort dingen gaat doen.

6 likes

Ik geloof dat alle hondjes nog leven. Ze zijn getuigen die niets kunnen vertellen.

Samenvatting

‘De vrouw werd gevonden door wandelaars. Haar hond Max, die met een speciaal looprekje voortbeweegt, zat naast haar.’ - Scheveningen

&

‘Toen ik ernaartoe liep, lag daar een man op zijn rug. Hij was in zijn borst gestoken. Overal was bloed. De hond zat naast zijn baasje.’ - Brunssum

:cry: :cry:

Het was toch juist het omgekeerde?

In principe wordt je als verdachte ook met voornaam+letter genoemd, maar nu is in belang van de opsporing zijn hele naam bekend gemaakt (net zoals toen met Jos B), in het bericht dat hij gearresteerd is wordt ook weer alleen gesproken over ‘de verdachte’ en wordt geen naam meer genoemd.

Volgens mij is het zo dat het zĂł belangrijk was dat hij werd gevonden dat privacy aan de kant wordt geschoven. Maar nu ze hem hebben is dat natuurlijk niet meer nodig dus krijgt ie alleen een letter. Met Jos B. was het natuurlijk zo dat half Nederland zijn achternaam wist, maar bij deze jongen denk ik dat dat wel meevalt.

Ik doe dit ook!!! Ik ben dan van plan om een sleutel in de oogbal te rammen

1 like

Ik ‘hoop’ dat hij inderdaad psychotisch is en dit in onbewuste toestand gedaan heeft. Maar dat hoop ik eigenlijk altijd bij alle moorden etc. Ik wil gewoon niet geloven dat iemand met volle verstand tot zoiets in staat is.

Lijkt me wel vreselijk als het inderdaad het geval is. Dan komt hij eruit en hoort hij wat hij gedaan heeft
 Je wereld stort in dan

1 like

Ik dacht ook gelijk aan een psychose door de beschrijving van zijn labiele mentale gesteldheid, dus ik vond het nogal vreemd dat sommige media (Telegraaf, kuch) gelijk over een seriemoordenaar spraken. Lijkt me dan eerder een spree killer.

Is niet niet gewoon een losstaande fb-post?

1 like

Wat bedoel je?

Artikel is gewoon nog niet aangepast en niet van de politie. Het nadeel ook gewoon van social media.

Dit ja. Gewoon een fb-pagina van een hobbyist die waarschijnlijk nog niks heeft kunnen aanpassen, of heeft willen aanpassen haha.

1 like