Ik las hier maandag om 9 uur.
Vind dit trouwens een beetje een gekke site.
Ik las hier maandag om 9 uur.
Vind dit trouwens een beetje een gekke site.
Wat ontzettend vreselijk zeg, ik word hier helemaal naar van. Hoe moet die arme jongen zich hebben gevoeld. Hoe kun je zoiets doen, echt walgelijk, ik hoop dat ze de allerhoogste straffen krijgen.
Vreselijk! Wel gek om ze zo met voor- en achternaam en zonder geblurred gezicht te zien.
Ja zijn daar andere regels voor in België??
Ik ben er nog steeds naar van, ik las ook dat hij huilde (uiteraard) en beefde en smeekte. Arme arme jongen. 
En pff je moet als politie zijnde maar die vreselijke beelden zien.
Stephanie harlowe heeft hier een video over, die ik heel goed vind. Vind haar sowieso heel goede video’s hebben over true crime. Ze doet heel grondig onderzoek en begint echt bij het begin (thuissituaties ed) en werkt dan langzaam naar de gepleegde misdaad toe.
@Memoria
Volgens mij zijn het geen formele regels, maar een soort ethische afweging om verdachten niet herkenbaar in beeld te brengen. Eerst werden ze dus wel geblurred, maar ik denk dat hun gezichten nu getoond worden omdat ze schuldig bevonden zijn.
Ik ken niemand anders die naar haar kijkt dus ik vind het echt leuk om die naam voorbij te zien komen, haha. Ik vind haar ook een hele fijne stem hebben en ik vind het fantastisch dat haar filmpjes zo uitgebreid en lang zijn.
Ja zij is echt fantastisch…
Vandaag een podcast over de vreemde zaak van Kendrick Johnson geluisterd. Wat een vreemd verhaal en gruwelijke foto’s zeg.
Ik heb ook echt alles over die zaak gelezen + foto’s gezien en heb daar zeker wel 2 nachten wakker van gelegen. 
Wat denk jij… er is mij trouwens 1 ding onduidelijk, stond die mat nou rechtop of lag hij op de grond.
Ik lees ff kort over zijn dood, en bij de eerste autopsie kwam eruit dat het een ongeluk was?! Hoe dan? Zijn gezicht was helemaal verminkt.
Dat komt volgens mij ook oa omdat hij op de kop hing in die mat.
Ok thanks, was even in de war nu door de foto’s die ik zag.
Ah oké, nu snap ik hem weer…meende dat ook zo gehoord te hebben in de podcast. Wat denk jij dat er gebeurd is?
Lijkt me sowieso geen ongeluk en het is bizar dat ze bijvoorbeeld niks hebben gedaan met de trui die daar lag, of die schoen. Die niet van hem waren. En dan al dat bloed aan de deur, dat was niet het bloed van Kendrick maar dat komt er ook niet zomaar ff.
Ah ja, Kendrick Johnson. Ik vond het ook een vreemde zaak en heb daardoor Reddit afgestruind. Lees dit even: https://www.reddit.com/r/UnresolvedMysteries/comments/45div4/kendrick_johnsons_death_is_not_an_unresolved/
Ik geloof wel dat het een ongeluk was. Er reageren ook mensen op andere Reddit-threads die hem gekend hebben en ook geloven dat het om een ongeluk ging. Leerlingen op die school stopten hun spullen in de schoolmatten. Naar wat ik me herinner is er waarschijnlijk iets in die mat gevallen wat Kendrick probeerde te pakken door ‘erin’ te leunen, waarna hij vast kwam te zitten.
Ah ja, ik zie het: “He was retrieving a pair of shoes he and another student stored in the mats. Kendrick shared the shoes with this other student, with each boy taking turns wearing them and returning them to the same mat.”
Nou ja, als je schoenen op komt halen is het niet zo gek dat je al schoenen draagt toch?
Ook dat over het bloed vond ik vrij goed uitgelegd op Reddit:
Two pairs of shoes were found in the mat with Kendrick. One pair were shoes he had been wearing; they were off his feet, on top of his body, near his feet and legs. Another pair, the pair he was retrieving, were on the floor, underneath his body, near his head. The only new blood found at the scene was inside the mat. No blood was found on the outside of the mat, no blood was found on the school book and yellow folder Kendrick was carrying. No blood was found on his lower extremities or on the shoes he was wearing. Some old blood was found on a column near the mats, but it was determined to not be from Kendrick. Bloody tissues were found in the trashcan of the gym girls’ bathroom. How this is in any way suspicious or unusual is beyond me, but Lowndes County tested it and it was found to be female DNA. (A girl reported to Lowndes County that she was hit in the face with a flag during a practice and the bloody tissues were hers.) No blood was found in or on the second pair of shoes. The blood had dripped from Kendrick onto the floor, pooling around the shoes underneath him, which I think solidly points to Kendrick not bleeding before he went into that mat, only after. Kendrick’s socks were partially pulled off.