Ohhh die thanks. Hier kan ik zeker wat mee.
Ik vind haar alleen soms wat lacherig over bepaalde onderwerpen.
Wow echt bizar, ik had nog niks over deze zaak gehoord maar net de reddit gelezen en een aantal filmpjes gezien.(toen ze hem aan de achterkant gingen filmen en je zn sokken zat heb ik het uit gezet, ik weet niet hoe traumatisch het is wat ze aan de voorkant gaan filmen)
Maar wat ik me afvraag, als je in zo’n mat valt en daarna dood gaat omdat je vast zit- en dus eigenlijk stikt… Waar komt dan bloed vandaan??
Bloedingen van het ondersteboven staan voor zo lang misschien? Als ik op Google zoek zie ik wel allerlei websites waarop staat dat je hersenbloedingen kan krijgen of andere bloedingen en je longen kunnen ‘knappen’, maar ik ben geen dokter, dus ik weet niet hoe waarheidsgetrouw dat is. Ik kan me wel voorstellen dat als je inderdaad inwendig begint te bloeden, je dit uiteindelijk ook ‘uitwendig’ terug ziet zeg maar.
Hmm ja dat klinkt wel logisch opzich…
Holy shit wat een verhaal. Las in de comments bij Youtube dat het verhaal leek op dat van Emmett Till, ook echt een bizar verhaal…
Ik krijg elke keer kippenvel van het verhaal van Emmett Till. En dat zijn moeder hem in ene open kist heeft laten opbaren (wat ik ook supergoed snap)
Ja, echt verschrikkelijk.
Hè? Je moet eerst nog op een link klikken? Waarom moet het dan nog in een spoiler?
Echt verschrikkelijk, maar wel belangrijk om te vermelden dat de foto’s in die Facebookpost niet echt George Stinney jr is, maar een acteur en komt van een re-enactment.
Omg ik kan daar echt gewoon hard om huilen. Verschrikkelijk idd.
Edit: die link lijkt ineens niet te werken
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/zware-straffen-gevorderd-voor-jongeren-die-valentin-na-urenlange-foltering-in-maas-gooiden~a4ea9244/
Ben er helemaal misselijk van
Hoe werkt dat in Belgie met levenslange gevangenisstraf? Ik zie op wiki dat er dan na 15 jaar voorwaardelijke invrijheidstelling kan aanvragen. Betekent dat dan dat diegene met levenslang eerder vrij kunnen komen dan diegene met 30 jaar?
Ik vind je reactie behoorlijk overtrokken aangezien je geen enkele inhoud erbij had staan wat je zou zien.
Als erboven stond ‘beelden van jongen van 7 die geelektroduceert wordt’ had @Reflect er mss wel niet op geklikt. Vaak zat is het ook enkel informatie en geen beelden.
Net bij opsporing verzocht ging het over de vermissing van Anja Schaap. Ze heeft 2 uur lang in Katwijk rondgelopen, iets wat ze niet als ongewoon beschouwen omdat ze de laatste tijd veel aan het lopen was. Nou sorry, maar ik vind het wel ongewoon om van 2:00 tot 4:00 alleen rond te lopen. Ik weet dat ik een leek ben, en dat de politie het waarschijnlijk goed heeft uitgezocht, maar van wat ik op de beelden zag, vond ik haar een beetje verdwaasd rondlopen.
Volgens mij bedoelden ze meer dat het niet ongewoon was dat ze uberhaupt te voet was, omdat ze zich meestal te voet verplaatste, in plaats van bijvoorbeeld met de fiets.
Wat moet dit een vreselijke en verwarrende periode zijn voor de familie. Ze was zo dicht bij haar huis (waar dat cafetaria was, is op ongeveer 5 minuten loopafstand van haar woning), en besluit daarna weer rechtsomkeert te maken? Heel ongewoon…
Voor de geïnteresseerden, het fragment is hier terug te kijken: https://opsporingverzocht.avrotros.nl/zaken/zaak/zorgwekkende-vermissing-anja-schaap-33/
Heb net het fragment bekeken en inderdaad heel ongewoon. Krijg er echt een naar gevoel bij. Vrees voor het ergste
Vreselijk ook die onzekerheid voor de familie en vrienden van Anja. Dit gun je je ergste vijand niet. Hoop dat er snel bruikbare tips komen.
Ik kom hier even op terug, 2 hebben levenslang gekregen, eentje 25 jaar, dan iemand 27 jaar en de laatste 29 jaar dacht ik
Ik krijg ook echt een naar gevoel van de beelden. Zo lang rondlopen, de manier waarop, overal heen. Dacht aan het begin van haar verdwijning gelezen te hebben dat ze ook niet uitsloten dat het uit haar zelf kwam, de verdwijning, maar kan daar niks meer over terugvinden?
Haar zus tweet ook over de zaak, echt vreselijk die onzekerheid voor hen
Het is zo vreemd dat je naar huis gaat en vervolgens overal door het dorp zwerft. Hopelijk krijgt de familie snel antwoorden.