Ook vrij snel gelukkig, wel teruggevonden op een hotelkamer. Hopelijk niks naars verder gebeurd.
Dit inderdaad!
Ik hoop echt dat ze oké is en er geen nare dingen zijn gebeurd.
Same, ik vrees dat er vanwege haar leeftijd verder weinig naar buiten komt. Gelukkig is de afloop positief, hopelijk is er verder niks traumatisch gebeurd.
Weer een meisje vermist.
Ik las het net ja, heb er geen goed gevoel bij. 
En weer gaan mensen er onder reageren dat ‘zo’n meisje’ niet in haar eentje daar had moeten fietsen op dat tijdstip he. Kan daar zo kwaad om worden. Mijn god.
Idd. Alsof het haar eigen schuld en die van haar omgeving is, omdat ze niet met haar meegefietst zijn. En dan de moraalridder uithangen, want zij fietsen altijd helemaal met iemand mee.
Dat zijn denk ik sowieso mensen die niet echt bekend zijn met de omgeving. De afstanden zijn daar best groot dus het kan best zo zijn dat je met mensen op een feestje bent die allemaal niet echt in de buurt wonen. Als die jou dan gaan brengen, moeten ze een stuk omfietsen en zijn ze zelf daarna dus ook ‘in gevaar’ volgens deze moraalridders.
Ik hoop wel dat ze haar snel ongedeerd vinden. Vind dit soort dingen altijd zo erg.
Hoop dat ze snel in goede gezondheid wordt gevonden.
Oh fuck 
Ja hoorde het ook. Godver…
Oh nee toch, ik kreeg helemaal kippenvel. Verschrikkelijk. Het is dan hopen op een ongeluk…
Onee 
Still in shock
Ik denk dat je het meer hoort doordat internet nu groter is. Social media, alle nieuwssites. Dat was allemaal nog niet zo massaal toen
Ze moest toen nog 11 km naar huis fietsen.
Vind ik echt veel.