Moord- en vermissingstopic

Vind dit echt een heftig verhaal. Doet me een beetje denken aan dat meisje in Amerika wat haar moeder had vermoord omdat die moeder altijd deed alsof ze ziek was.

4 likes

Wat ontzettend treurig zeg.

Die is alweer gevonden
Edit: wel typisch Telegraaf dat ze de foto van dat meisje laten staan, terwijl ze een bericht van de politie delen waarin gevraagd wordt de foto van het meisje te verwijderen.

Ohhh bah wat afschuwelijk. Hoe erg hebben zij wel niet moeten lijden totdat je in staat bent om met je zussen je vader om het leven te brengen. Gatver wat zijn er zieke lui in de wereld. Ik heb die petitie getekend.

Ik heb trouwens gister het boek over Anne Faber besteld. Ben benieuwd.

Ik las net dat de familie schijnbaar nog altijd niet hoe Arnee in die sloot terecht is gekomen :pensive:

Waar las je dit? Ik blijf het zo’n vreemd verhaal vinden. Je zou bijna denken dat hij dan stomdronken in dat slootje is gevallen? Ik zie nooit een slootje ofzo maar dat lijkt me heel ondiep dus verdrinken lijkt me dan sterk.

“Maandagmiddag troffen twee kennissen het levenloze lichaam van Arnee aan in een sloot langs de Haskeruitgang, vlak bij zijn huis. Arnee is daar vorige week vrijdagochtend tussen half zes en tien voor zes voor het laatst gezien. Zijn familie heeft geen idee wat hem daar heeft gebracht. ,Dat zullen we nooit weten’’, aldus Chris Elsinga.”

Ik snap het ook niet, hoezo ga je nog even wandelen zonder portemonnee en telefoon?
Hij was toch in “normale” staat uit het cafĂ© vertrokken dus dan is hij toch niet ineens stomdronken thuis.
En er was iemand opgepakt. Geloof eerder dat er wel iets is gebeurd :frowning: vraag me dan ook af waarom dit word uitgesloten.

Ik neem ook niet altijd mijn portemonnee mee als ik even ergens heen wandel.

3 likes

Maar ja ga jij in de vroege ochtend/nacht ff wandelen? Dat kan natuurlijk best maar dan doe je je deur op slot. Of is Heerenveen dan zo’n gehucht waarbij iedereen de deur openlaat want er gebeurd toch niks? Ik ken alleen Leeuwarden qua Friesland betreft dus misschien is het wel zo’n stad waarin dat normaal is maar dat lijkt me niet toch. En wat ik ook opmerkelijk vind is dat z’n mobiel op de grond lag. Ipv ergens op tafel ofzo.

Ja oke maar laat je dan ook je deur openstaan?

Maar het is toch ook helemaal niet bekend wanneer hij ging lopen? Hij is de nacht van donderdag op vrijdag voor het laatst gezien en zaterdagmiddag pas als vermist opgegeven voor hetzelfde geld is hij daar pas vrijdagavond terecht gekomen. Als het wel een misdrijf was geweest dan zou de politie niet naar buiten hebben gebracht dat het een ongeluk was. En misschien dacht hij dat hij de deur goed had dichtgedaan en is die opengewaaid, mijn gedeelde voordeur heeft ook weleens opengestaan omdat iemand hem niet goed had dicht gedaan.

Het zou evengoed kunnen dat hij op klaarlichte dag ergens in een slootje is gevallen maar het feit blijft toch dat hij als laatst levend is gezien in de vroege ochtend. En wat deed hij dan zo vroeg in de ochtend als hij “al” om 2 a 3 uur vertrok in normale toestand. Dat blijf ik gewoon opmerkelijk vinden.

Maar denk je dan echt dat het geen ongeluk was?

Nee? Dat zeg ik niet, ik vind het gewoon een heel vreemd verhaal en ja het is blijkbaar een ongeluk maar daarom heb ik nog wel veel vraagtekens boven m’n hoofd.

Ik krijg hem toevallig zo binnen! Wordt er ook in detail beschreven wat Michael P. haar heeft aangedaan?

Nee, wel hoe de ouders het gedeelte in het mortuarium hebben ervaren. Daar kun je wel het een en ander van afleiden.

1 like

Net deze 2 artikelen gelezen en schrik er best van dat een piloot mogelijk zo iets zou doen. Je hoopt juist dat de piloot er alles aan doet om je vlucht in goede banen te leiden. Ik ben wel blij voor de nabestaanden dat er steeds wat meer duidelijkheid komt, al is er natuurlijk nog niks bevestigd.

Pff zou wel nog erger zijn als het met voorbedachte rade allemaal gedaan is maar jeetje, wist eigenlijk niet dat er nog niemand van de inzittenden gevonden is. Lijkt me zo bizar, 239 mensen gewoon pats boem verdwenen

Je kunt dat wel in het arrest van het gerechtshof lezen, maar het is best luguber. Dus wees gewaarschuwd :wink: