Ja bizar inderdaad, komt helaas ook wel vaker voor. Paar jaar terug met Germanwings een depressieve piloot die het vliegtuig tegen een berg aan liet vliegen.
Hier staan er nog meer tussen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suicide_by_pilot
Ja bizar inderdaad, komt helaas ook wel vaker voor. Paar jaar terug met Germanwings een depressieve piloot die het vliegtuig tegen een berg aan liet vliegen.
Hier staan er nog meer tussen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suicide_by_pilot
Lees net dat ze de 5 agentes die Micheal P hebben gearresteerd bij moord op Anne Faber, willen vervolgen omdat ze te hardhandig zouden hebben gehandeld in zijn arrestatie. Whuuuuttt
Waar lees je dit? Ik zie alleen dat er nader strafrechtelijk onderzoek moet plaatsvinden, maar niets over een arrestatie
In ieder geval heel triest voor de familie van Anne en andere betrokkenen dat er opnieuw aandacht uit moet gaan naar het ‘leed’ van P. tijdens zijn arrestatie. Lijkt me moeilijk te verdragen.
Ik lees scheef, sorry!
Ja dit zag ik net ook. Vind het echt heeeeel bizar! En vooral dat ik me zelf bedenk dat ik wss niet oplettend genoeg ben om hier zelf achter te komen. Dus stel ik zat daar en zag een usb dingetje ergens uitsteken dat ik dan niet zou denken van oh hier klopt iets niet. En daar krijg ik een heel naar gevoel van/bij. Ben blij dat die jongen oplettend genoeg is geweest!
Heh hoe werkt dit? Je telefoon zendt automatisch een licht uit als je een camera passeert? Zonder een app te gebruiken? Heb hier nog nooit van gehoord en vraag me af of het helemaal klopt.
Heh maar dat kan toch ook zonder mobiel? De boel goed onderzoeken/bekijken?
Ik bedoel; wat is het voordeel van via je beeldscherm het zien of gewoon live met je ogen? Snap het voordeel niet. Lijkt me juist minder goed zichtbaar door een beeldscherm heen.
Hm zo werkt dat niet, want dan moet je ook een infrarood camera op je telefoon zelf hebben zitten. En dat heeft niemand geloof ik, ik tenminste niet. Je telefoon werkt niet als soort deteceringssysteem op draaiende camera’s ofzo.
Je bedoelt een rood lampje? Want die zie je toch wel met je blote oog?
Wel als je je telefoon er voor houdt? Niet een of wat voor voorwerp dan ook?
Ik heb geen afstandsbediening dus kan het niet testen. Maar vroeger zag ik dan een rood lampje en kon dat gewoon zien en mijn vinger op doen.
Jeetje
Andere hebben hem overmeesterd las ik, en vast gehouden tot de politie kwam!
Echt een raar verhaal ja
Heh wat bizar joh, wat een gek
Ooh wat afschuwelijk!
Dit is altijd ook een soort angst/intrusie van mij, als er een metro/trein komt aangereden stap ik altijd achter de mensenmassa omdat ik ‘bang’ ben dat iemand me ervoor duwt
Duuuus…
Edit: In deze video de laatste beelden van het stel (zo lief!) en de vader van de vermoorde jongen is aan het woord tijdens een persconferentie. Zo moedig. Knap. Bizarre situatie dit.
Edit 2:
De vermiste jongens worden inmiddels als verdachten gezien.
Momenteel ben ik verslaafd aan crime podcast en ik hoorde van de week via de podcast Generation why over de dood van Ellen Greenberg. Moord of zelfmoord…voor die geen die deze tragische gebeurtenis kent, wat denk jij?
Pfoe heftige zaak! 20 diepe messteken, waarvan een aantal in de nek, vind ik heftig om met zelfmoord te associëren. Sowieso vind ik veel eromheen meer als moord klinken. Vind het ook heftig dat de link naar zelfmoord wordt gelegd omdat ze een psych bezocht en antidepressiva slikte.
Ik las op reddit dat een aantal mensen ook nog twijfelen aan de rol van de verloofde, aangezien ze ook had aangegeven weer bij haar ouders te willen gaan wonen en de meeste time-line details van hem komen.