Moord- en vermissingstopic

Ja bizar he? Ik zit er tussenin wat ik denk, aan de ene kant bleek er niets uit alsof er een grondige reiniging had plaatsgevonden en hoe raar dit ook klinkt als je echt dood wilt kan een mens ver gaan. De medici zijn ook wisselend qua mening over de messteek in haar nek. Anderzijds wie gaat er sporten de schoenen waar haar verloofde mee liep… … Hoe langer ik erover denk hoe raarder ik het vind.

1 like

Wtf joh? Wel goed eigenlijk dat ie nog “iets” uit zijn auto wilde halen. Stel je voor dat ie gewoon had afgesloten en met de politie was meegegaan/gearresteerd, dan had ze dat echt niet overleefd met dit weer waarschijnlijk

2 likes

Ik vind het een heel rare zaak. Op het eerste zicht klinkt het inderdaad als een moord, met haar vriend als hoofdverdachte. Maar langs de andere kant vind ik het bizar dat een psychiater na haar drie keer te zien in een week tijd, haar drie verschillende medicaties voorschrijft. Kan het zijn dat ze tijdens het fruit snijden een intrusie kreeg (wat als ik me met dit mes steek?), en door de medicatie (die verhoogde zelfmoordgedachtes/hallucinaties als bijwerking hebben) het ook echt deed?

Ik hoop dat ze hem snel in goede gezondheid terugvinden

Oh wat triest. Ik hoop ook dat ze hem in goede gezondheid vinden. Zo zielig

Ah wat naar, zo een jong meisje ook. Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand en is ze gewoon tijdelijk weggelopen oid, maar dat is misschien te optimistisch :disappointed:
Als ik Google komt er ook geen nieuwsbericht uit of iets, hoe werkt dat eigenlijk? Want de politie is wel op de hoogte staat er en ze is al best een aantal dagen weg.

Dit klinkt naar loverboy achtige praktijken. Hoop dat ze snel terecht komt.

Geldt ook voor die Jelmer, gelukkig heeft hij een opvallend signalement

2 likes

Oh gelukkig. Misschien kan je dan je oude bericht verwijderen, dan kan ze nog een beetje anoniem blijven.

Ben ik weer met een opmerkelijk bericht van bovenstaande krant.

Een aantal keer 112 bellen en dan in de steek gelaten worden door de hulpdiensten. Wat verschrikkelijk.

Ja ik las het ook. Echt triest. Lukt het je ondanks een kidnapping om de politie te bellen, laten zij het afweten.

2 likes

Een huiszoekingsbevel aanvragen terwijl dat niet hoefde en zelfs toen ze die hadden hebben ze uren gewacht. De reden daarvan is onbekend. Er wordt intern onderzoek gestart. Ben benieuwd of daar nog iets over naar buiten gaat komen

Het verhaal wordt er duidelijk niet beter op. Ik las dat er al mensen zijn ontslagen. Maar ja, of dat iets oplost… Het zijn bovendien meestal de verkeerde mensen bij wie dan publiekelijk de kop eraf gehakt wordt.

https://www.ad.nl/buitenland/vader-van-canadese-tiener-die-verdacht-wordt-van-drie-moorden-hij-is-op-zelfmoordmissie~a61c1a26/

Lees net dit artikel, heftig dat het voor die vader al zo duidelijk is dat zijn zoon het heeft gedaan.

Dit is zo verschrikkelijk. Zou dit nou een copycat zijn of is het toeval?

2 likes

Jezus wat bezield mensen?!

1 like

Kwam hier net naartoe om dit te posten.
Echt afschuwelijk dit. Wat bezielt mensen toch.

Hoop echt dat dit nu geen ‘trend’ gaat worden :sleepy:

Ben er helemaal naar van😫 Je probeert je kind tegen alles en iedereen te beschermen en dan komt er zo’n gek die heel je leven verwoest. Vreselijk

Echt geen woorden voor. Na het lezen heb ik echt even een potje gejankt. In en in triest. Met mijn man inmiddels al afgesproken om bij treinen/ metro helemaal dicht bij de muur te staan en pas wanneer de trein/metro stilstaat er naar toe lopen. Zo vreselijk dit soort angst.

2 likes

Ik ben ook mensen in mijn omgeving gaan waarschuwen. Een aantal hoorden dit voor het eerst van mij, anderen zeggen dat ik niet zo paranoïde moet zijn. Zijn over het algemeen die on the edge leven.

Sorry, maar om mensen nou “on the edge” te noemen als ze niet bang worden van 2 incidenten in een ander land? Lijkt me een beetje overdreven? Hoe stoer zijn ze dan wel niet als ze nog elke dag in een auto durven te stappen :wink:

22 likes