nvt
Mag alles in de verleden tijd worden gelezen?
nvt
Maar ik snap niet zo goed wat deze poll heeft te maken met het moord- en vermissing topic?
Misschien dat hij contact heeft gezocht en heeft gezegd dat hij niet gebonden wil worden?
Er staat dat meerdere pogingen om contact te zoeken niks opleverden. Ik ben benieuwd wat zijn vriendin bedoeld met dat zijn keuzes een gevolg hebben maar er wel een weg terug is.
https://www.ad.nl/rotterdam/recherche-bouwt-zoektocht-naar-vermiste-jelmer-van-koert-24-af~a4420074/
nvt
Ik denk dat hij misschien besloten heeft om een nieuw bestaan op te bouwen en alles en iedereen achter hem te laten. Misschien dat hij naar het buitenland is vertrokken?
Volgens mij las ik via deze link de hele tekst die zijn vriendin had geplaatst:
Ja ik vind dit zon apart verhaal, ik lees ook zo veel emoties in haar bericht, dat ik er zelf gewoon emotioneel van word ik vind het lastig er iets over te zeggen, want als iemand het zo gewild/gepland heeft en bewust vertrokken is, is die aandacht natuurlijk super confronterend.
Lastig in te schatten. Ik meen me van eerdere berichtgeving te herinneren dat hij in verwarde toestand was weggegaan die ochtend en dat men vreesde dat hij zichzelf iets aan zou doen.
Als iemand een bericht heeft achtergelaten dat hij/zij een doodswens heeft, moet hij/zij dan gevonden worden? Ik ben benieuwd of hier regels ofzo voor gelden vanuit de politie/instanties gezien. Of is het dan van als je zegt ‘laat me met rust’ dat dat ook gebeurt?
Ik denk het wel, want dan is het dood door een onnatuurlijke oorzaak. En daarbij zou het in theorie ook kunnen dat iemand gedwongen is om zo’n briefje te schrijven tegen zn wil of dat iemand anders het heeft geschreven om een misdrijf te verhullen. Zou ik denken.
o zo jong en zulke lugubere moorden plegen. My god
Zou het om zelfmoord gaan, klinkt haast wel zo
wat ik eigenlijk niet snap aan deze zaak, hue weten ze zeker dat zij het gedaan hebben? Misschien zijn zij zelf slachtoffer?
Dit is zo bizar he. Dat interview met de vader van 1 van hun ook, lijkt me zo verschrikkelijk als dit om je kind gaat. Zou me echt voelen alsof ik gefaald heb in de opvoeding. En dat schuldgevoel naar de nabestaanden ook…
Ik denk dat ze wel duidelijke aanwijzingen hebben dat hij niet gevonden wil worden, want anders stop je niet met zoeken na ‘pas’ twee weken toch? Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je nog echte hoop hebt om iemand te vinden.
Volgens mij waren er aanwijzingen voor dat ze nu verdachten waren van de 3 moorden. Volgens 1 van de vader wou zijn zoon eidigen met een ‘‘glorieus vuurwerk’’.
Iemand nog een goede true crime docu?
Heb je real detective (dus niet true) wel eens gezien op Netflix? Is een mooie combinatie van gespeelde scènes met de echte rechercheurs die erover vertellen. Zaten een aantal indrukwekkende afleveringen tussen! Het zijn allemaal waargebeurde cases.