In o.a. NL, Engeland en de VS is het de afgelopen jaren ook gebeurd, met wisselende afloop.
Ik zeg toch niet dat ik ze per se vanwege deze gebeurtenis on the edge zie leven? Ik zei over het algemeen on the edge leven, dus met alles in het leven. Te hard rijden, met drank op achter het stuur, te laat vertrekken voor een vliegtuig vanaf het grote en drukke Schiphol. Zonder goede remmen in een drukke stad fietsen… Ik vind dat soort dingen gevaarlijk en het duwen van een onbekend persoon vanaf een perron is zo makkelijk, ook in Nederland.
Voor die laatste moord was al een 18-jarige man ter dood gebracht. Hij kreeg postuum eerherstel.
Geen emoji die kan uitdrukken hoe ongemakkelijk ik het vind om bovenstaande quote te lezen…
Wauw, vreselijk dat laatste.
Ik zie het verband tussen dit gedrag en dicht bij de rails staan niet echt.
Ik vertoon zelf geen gevaarlijk/on the edge gedrag maar toch zou ik nu niet ergens anders gaan staan op het perron.
Wat @sjern ook zegt, ik reis nog steeds met de auto en dat vind ik veel risicovoller.
Dit is twee berichten eerder ook al gedeeld.
@PeanutButterCup ja precies er zijn zo veel risico’s in het dagelijks leven en op een spoor geduwd worden zie ik niet als een aanmerkelijk grote kans. Het is trouwens ook geen nieuw fenomeen, helaas gebeurt dit al jaren af en toe, ook op het station waar ik altijd opstapte. Maar dat neemt niet weg dat de kans zo klein is dat je zoiets overkomt.
Best een bizar bericht. Heftig joh voor die ouders!
Wow, wat heftig zeg dat het broertje er waarschijnlijk mee te maken heeft.
Wou dit net komen posten, is bij mij in de buurt. Vind zo bizar en raar verhaal.
Toch beetje nieuwsgierig wat er in zijn hoofd omging, en of hij over de gevolgen heeft nagedacht.
Damn wat vreselijk. Ben je je zoon al kwijt en dan is het misschien ook nog de schuld van je andere, nog wel levende, zoon.
In de VS was er 33 jaar geleden het dode lichaam van een jonge vrouw gevonden en nu onderzoekt Interpol of dit dus Anna Neeft is, een Nederlands/Belgische vrouw die sinds 1982 vermist is en vermoedelijk naar Canada was verhuisd. Ik ben benieuwd wat eruit komt, zou wel echt een bizarre wending zijn.
Ik vraag me af hoe ze die link hebben gelegd met haar… er zullen vast veel meer vrouwen zijn verdwenen in die tijd
Smith vertelt De Telegraaf dat zijn onderzoek zich specifiek op Nederland richt op basis van kleding, littekens, gezichtskenmerken en gebitsgegevens. Op een lijst met vermiste vrouwen uit Europa konden alleen de twee Nederlandse vrouwen niet worden weggestreept.
nvt
Mag alles in de verleden tijd worden gelezen?
nvt
Maar ik snap niet zo goed wat deze poll heeft te maken met het moord- en vermissing topic?
Misschien dat hij contact heeft gezocht en heeft gezegd dat hij niet gebonden wil worden?
Er staat dat meerdere pogingen om contact te zoeken niks opleverden. Ik ben benieuwd wat zijn vriendin bedoeld met dat zijn keuzes een gevolg hebben maar er wel een weg terug is.
https://www.ad.nl/rotterdam/recherche-bouwt-zoektocht-naar-vermiste-jelmer-van-koert-24-af~a4420074/