Moord- en vermissingstopic

Er was toch ook een instagram van een vrouw die pathaloog anatoom is? Zij post foto’s en de verhalen erbij. Dat vond ik wel best heftig omdat het vaak best gorey was zoals een post over een voet vs grasmaaier. Zulke wonden kan ik dan weer echt niet handelen en daarbij moet ik ook echt wegkijken (nadat ik eerst toch stiekem wil kijken omdat ik te nieuwsgierig ben). Zelfde met operaties en films waarin iemand word opgeblazen of iets dergelijks. Dan kan ik die foto’s van een bodyfarm veel beter handelen.

Die zaak van Jodi Arias is ook zo bizar. Ga de rechtzaken van de week ook eens opzoeken. Heb er een tijdje geleden heel veel over gelezen maar daarna eigenlijk niet meer.

Ja haar ken ik. Ik heb zelf geen Instagram meer (,beste keus ooit voor mij)
Jodi arias is echt een bijzonder verhaal, beetje ala casey Anthony.

Nah vond van jody arias nog soort van invoelbaar want die Travis Alexander was ook een schijnheilige lul. Dat iemand haar onschuldige dochtertje vermoordt kan ik daarentegen volledig niet bij.

Daar heb je inderdaad gelijk mee…

https://www.npr.org/sections/goatsandsoda/2019/08/09/749005287/american-with-no-medical-training-ran-center-for-malnourished-ugandan-kids-105-d?t=1566040138606

‘Bach was not a doctor. She was a 20-year-old high school graduate with no medical training’.

1 like

Ziek is dat zeg! Ik las laatst ook soortgelijke verhalen op een subreddit over extreme fundamentalistische mormonen.

1 like

Holy shit dit is echt zo fucked up on so many levels.:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Jeetje. Dat ze het ook zo lang heeft kunnen doen gewoon. En dan het feit dat ze het zichzelf geleerd heeft door er op internet over te lezen en op youtube filmpjes te kijken. Hoe ziek is dat? Dan zou in feite jan en alleman zich als professional kunnen uitgeven omdat hij/zij informatie van internet heeft geplukt. Zeker aangezien er blijkbaar weinig controle is zou het me ook niks verbazen als zij niet de enige is… Die Klaus Ross of hoe heette die man komt eigenlijk op hetzelfde neer

De film Catch me if you can! Naar een waargebeurd verhaal. Heel interessant vind ik dat.

3 likes

Had nog nooit van de film gehoord maar heb net even snel het bijbehorende stukje op wikipedia gelezen. Bizar zeg! Ga de film zeker kijken als ik de kans krijg.

1 like

Weet iemand de naam van de insta?

Klikken op eigen risico. Er staan behoorlijk nare foto’s op met ernstig letsel en autopsies

2 likes

Dit is zo interessant om te zien!

1 like

Al klik ik bij veel wel heel snel weer weg haha. Sommige dingen voel ik gewoon echt. Heb er echt respect voor dat dokters, verpleegsters en ander medisch personeel nog in staat zijn goed te handelen gezien de dingen die ze tegenkomen. Om dan nog maar te zwijgen over pathalogen etc

2 likes

Wow wat een interessant account. Zij is blijkbaar ook heel erg tegen spiraaltjes als anticonceptie, zou echt baarmoederkrampen krijgen als ik d’r foto’s zie van spiraaltjes gone wrong haha.

2 likes

Ja die vind ik ook echt naar om te zien. Blijkbaar gaat het ook relatief vaak mis als je haar posts zo bekijkt.

Moet wel altijd lachen om de rare voorwerpen in het rectum haha. Hoe verzin je het om aubergines of zelfs wijnflessen daar te steken

Ik vind het bij dat account altijd zo bizar om te zien welke foto’s verborgen zijn en welke niet.

Kleine brand blaar? Foto verborgen.
Half afgerukt been? Foto vol in de timelime met mega veel bloed.

6 likes

Dat valt mij ook steeds vaker op. Zou ze zelf die foto’s verbergen of zou instagram dat doen? Al vind ik het sowieso best opmerkelijk dat instagram de foto’s überhaupt toestaat, tepels mogen niet maar dit wel :thinking:

2 likes

Net als dat foto’s waar littekens van automutilatie op staan verwijderd worden én de persoon een dag een ban krijgt.

Tuurlijk, dat is natuurlijk voor sommige mensen aanstootgevend. Maar toch. Ik vind het een rare scheidingslijn.

1 like

Super interessant, thanks!

Dit zijn 2 van mijn favo IG accounts (sorry als dit teveel offtopic is):

Alleen is niet zozeer moordzaken, maar medische zaken. Ook klikken op eigen risico.

1 like