Moord- en vermissingstopic

Los daarvan is dit account ook niet iets waarvan je wil dat je kinderen het te zien krijgen lijkt me. In vergelijking met dit zijn naakte borsten, naakte mensen en littekens van automutilatie dan nog een stuk minder “erg”, dit is dan gewoon na nachtmerrie materiaal. Zeker omdat het account gewoon openbaar is bestaat die kans gewoon.

Ik wist trouwens niet dat am littekens ook niet mochten. Begrijp het van de ene kant wel hoor maar het is echt een beetje meten met twee maten zo

Het stomme aan am is dus dat het helemaal niet zichtbaar mag zijn. Er was een meisje dat over d’r leven postte en daar hoorde dr littekens bij en zonder close-up foto’s daarvan dus ofzo. Haar hele account is volgens mij verwijderd (someone please correct me if im wrong!)
Mijn vriend zijn armen zitten allebei helemaal onder en een selfie van ons waarop je zijn arm ziet, zou insta dus ook mogen verwijderen volgens hun regels (dit gaat om littekens van 15+ jaar oud)

Oh dat meen je? Dus dan zou je nooit foto’s kunnen plaatsen zonder lange mouwen of eerst photoshop of een filter erover te plakken zodat je niks meer ziet?

Ik snap best dat je geen hashtags met am gerelateerde dingen zou mogen gebruiken of dat je geen verse littekens mag posten of dat je specifiek foto’s maakt hiervan. Maar als iemand over straat loopt met dergelijke littekens dan zien mensen dat toch ook? Het is al naar genoeg dat mensen hiervoor worden nagekeken en er dikwijls op worden bekritiseerd, als je dan al niet op de foto mag net zoals alle andere mensen op de wereld…zeker wanneer je account is afgeschermd en je zelf bepaalt wie je volgt zou dat geen probleem moeten zijn lijkt me. Dan vind ik zulke accounts als Mrs Angemi en die wat @Girasol post een stuk schadelijker. Natuurlijk kan een foto met am littekens (ongeacht hoe oud) triggeren maar dat kan dus ook gebeuren wanneer je iemand op straat ziet hiermee. Al denk ik misschien te zwart wit hoor. Ik wil zeker ook niemand kwetsen, maar bedoel alleen maar te zeggen dat ik de richtlijnen van social media behoorlijk krom vind wat deze dingen betreft en dat daar naar mijn idee best wat strenger naar gekeken mag worden. Niet dat ik hiermee bedoel dat bovengenoemde accounts moeten verdwijnen maar een slotje met leeftijdsbeperking of iets dergelijks zou misschien wel een goed idee zijn?

Politie: Duitse Monika Ritschel is niet de vermoorde vrouw in Zeeland

https://www.ad.nl/binnenland/politie-duitse-monika-ritschel-is-niet-de-vermoorde-vrouw-in-zeeland~aa74eb78/

Ze lijkt er echt precies op. Ik betwijfel het nieuwsbericht van de politie. Wat denken jullie?

4 likes

Oh ja dat vind ik dan wel weer logisch. Die challenges zijn ook echt ziek gewoon.
Maar inderdaad laten zien dat het beter kan worden is juist een positief beeld. Net als dat je je er niet voor hoeft te schamen als je in het verleden hebt geautomutileerd of nog struggelt ermee. Dat je er gewoon mag zijn, ookal heb je littekens.

@Negativ wow ze lijkt er wel echt op. Maar waarom zou de politie het ontkennen als ze het wel zou zijn? Ze zeggen wel dat er meerdere dubbelgangers bestaan van jezelf dus misschien is dit gewoon enorm toeval dan? Moet toch haast wel?

Off topic: ik schrok trouwens wel van die kerel met zijn bivakmuts onderaan het bericht haha. Zit je rustig te lezen en te scrollen kijkt in één keer zoiets je aan

Vroeger kon ik uren googelen naar de meest rare, bizarre, leuke, spannende, grappige weetjes. Nu wegens tijdgebrek minder, maar dit soort dingen interesseren mij wel en het is bijna jammer dat het tegen je kan werken, terwijl je het alleen maar uit nieuwsgierigheid doet.

Jaren geleden las ik dat een vrouw een snel. Kook. Pan wilde googelen en een arrestatie. team voor de deur stond. Volgens mij heeft iedereen wel eens iets over de s.n.e.l.k.o.o.k.p.a.n.m.o.o.r.d gehoord. Toevallig was de pan van mijn moeder een paar maanden daarna kapot en vroeg ze mij of ik het ergens op internet kon bestellen want in de winkel was 'ie altijd op. Ik zei ‘tuuurlijk mam, als straks een arrestatie. Team voor de deur staat, zeg ik dat jij aan het googelen was’. Mijn moeder begreep er helemaal niets van, ze mijdt dit soort nieuws altijd, maar na een korte uitleg hoefde ze geen pan meer. Ze heeft nog steeds geen nieuwe pan.

2 likes

Ik schrok ook van die bivakmuts. Ik moet echt stoppen met het lezen van dit soort berichten midden in de nacht.

2 likes

Gegoogeld en ik zit nog steeds op de bank. Als dat waar zou zijn kunnen we niets meer googlen…

1 like

Gisteren dit gezien, en ook deel 2. Echt bizar en freaky. Gaat over een 28 jarige vrouw die op 6 dec. 2009 verdween. Ze was getrouwd en had 2 zoons.

Heb even gegoogled maar haar man moet er toch wel wat mee te maken hebben? In 2012 heeft ie namelijk zichzelf en zijn twee kinderen vermoord omdat hij de voogdij verloor. :fearful:

Ja 100 procent heeft hij er mee te maken. Toen zijn vrouw vermist werd ging hij ook niet mee zoeken etc. Hij heeft het huis in de fik gestoken met zichzelf en zijn 2 kinderen erin. 1 keer in de zoveel tijd kon hij z’n kinderen onder begeleiding zien. Haar schoonfamilie wist ook meer. En haar schoonvader was obsessief verliefd op haar en bewaarde zelfs wattenschijfjes die zij had gebruikt en hij had tig videobanden met haar erop. Dan filmde hij haar kont bijv. en hij trok zich dan af op haar. Echt naar.

1 like

Heb gisteren de film ‘zodiac’ gekeken, over de zodiac killer. Zo’n rare zaak ook. Na jaren hebben ze die code nog niet kunnen kraken.

1 like

Wat heftig. :flushed: Heel sneu voor haar ouders en vrienden dat ze nooit duidelijkheid zullen hebben wat er met haar is gebeurd.

Ik had gelezen dat Monika Ritschel in 2017 al gevonden was. In hoeverre dit dezelfde vrouw is, dan.

1 like

Ja BAH,ze hebben al wel in Utah in de woestijn bij mijnen naar een lichaam gezocht maar dat is zoeken naar een speld in de hooiberg. Maargoed ik vertel ook niet teveel voor degene die die documentaire wil zien.

Ik heb trouwens 1 aflevering van real detective gekeken en vond het echt interessant. Ook niet saai en het kijkt makkelijk weg. Oh en ik was gewoon bang van die DeWayne.

Ja snap ik, het heeft bij mij ook geen moment verveeld. Ik moet morgen lang reizen dus dan ga ik veel afleveringen downloaden op de iPad. Ik heb ook die de echte dewayne opgezocht via YouTube. En zelfs als hij z’n moorden heeft toegegeven, z’n dna matchte, hij zei dat hij een killer was. Waren er nog steeds mensen die ervan overtuigd waren dat hij onschuldig was, Wtf.

Hoezo ben ik deze serie vergeten. Omg. Ik ga meteen meer kijken.

1 like

Nav de serie greep het verhaal van de vermiste kinderen mij aan, dus ik wild er meer over lezen. Hoorde in de serie ook niet terug komen dat hij een kannibaal is en al zo jong begon.

Wow hij heeft waarschijnlijk ook eten gekookt met menselijk vlees (van kinderen notabene) en dat aan andere mensen geserveerd terwijl hij hen wijsmaakte dat het hertenvlees was? What the fuck.

1 like

Ik heb dit gelezen en ben er serieus helemaal naar van. Wat een zieke geesten heb je toch.