Moord- en vermissingstopic

Weet je nog welke aflevering dit is? Ik kan even niets herkenbaars terugvinden in het overzicht.

Aflevering 8 van seizoen 1.

1 like

Echt hè! Ik vond het tweede deel misschien nog meer bizar brr.

1 like

Jeetje wat een naar bericht is dit ook.
Hoop niet dat die kinderen er veel van gemerkt hebben :pensive:

Voor degene die de eerste aflevering hebben gezien van real detective, misschien hebben jullie het al wel opgezocht hoor maar ik ben dan altijd benieuwd naar de echte persoon en dit is dus de real DeWayne. Hij wordt in de serie wel iets meer creepy neergezet. Qua uiterlijk dan, die blik wat die acteur geeft vond ik zo eng. Ik moest lachen toen zo’n politieagent hem in zo’n rolstoel vastgebonden naar de rechtbank rijdt. Hahaha doet me denken aan Hannibal Lector.

1 like

Jezus Christus aflevering 8 van real detective, vreselijk en heb het ook zo te doen met de rechercheur.

1 like

ik weet zo uit mijn hoofd niet waar die aflevering over gaat hoor :joy: ? waar ging het over

1 like

Over die verschrikkelijke pedofiel die zich voordeed als agent en een soort horrorhuis had waar hij ze mishandelde. Die zaak heeft ook het huwelijk van die rechercheur gekost.

Kijk wat een mega griezel.

Bar-Jonah-bar-590x406

3 likes

Gruwel wat een hoofd…

Gats. Ik denk ook dat hij stinkt, ofzo.

4 likes

Echt zo bizar vind ik dit soort zaken. Helemaal uit de hand gelopen allemaal.

Wow hij ziet er in het echt veel enger uit dan in de serie. Vind het wel echt een goede serie trouwens, heb er nooit echt veel bij stilgestaan hoeveel impact zulke zaken ook maken op het leven van de detectives.

Vind het soms zo jammer dat je nooit te weten komt wat in bepaalde verhalen nou echt is gebeurd. Ik snap dat ik er geen recht op heb ofzo hoor maar nu ook met die Penny de Jager die verdwijnt en nu (gelukkig) weer terug is denk ik toch: ja maar waar was je dan wel?!

4 likes

Ja, het is hier super vlakbij en ik ben ook benieuwd wat er nou precies is gebeurd. Vooral omdat al haar spullen en auto dus nog daar lagen toen ze vermist werd.

Maar aan de andere kant (even deels offtopic) misschien heel naar en oppervlakkig van mij. Maar wat nou als ze gewoon iemand tegen was gekomen en weg is gegaan? Dat is toch helemaal aan haar? Ze is 23, doet haar ding. Wieweet wat er tussen haar en die vriendin is voorgevallen? Misschien een kleine ruzie en was ze er even klaar mee?

Het feit dat ze nu opperen om de kosten haar kant op te schuiven vind ik ook te bizar. Deze vrouw is 23, en vraagt er niet om om zo op het internet terecht te komen als vermist.

Ik wil het niet verkeerd doen over komen, want wieweet is er wel iets gebeurd. En dat is dan heel erg. Maar als het anders blijkt vind ik niet dat de vingertjes naar haar gewezen moeten worden.

4 likes

Ah ja ik ben het met je eens hoor! Ik bedoelde gewoon dat ik stiekem hoopte dat kranten toch gingen vertellen waar ze was. Maar wat ze deed vind ik ook helemaal aan haar! Kan me wel voorstellen dat als ik zelf met een vriendin weg ben, en zij ineens weg is met al haar spullen nog bij mij, dat ik ook wel alarm zou slaan op een gegeven moment.

1 like

Ze zat in een hotel toch? Las ik op AD uit mn hoofd. Maar inderdaad het is vreemd hoor ook al is ze 23 en mag ze zelf doen wat ze wilt. Als je samen bij een strandje zit en zij gaat zwemmen en komt niet meer terug terwijl haar spullen nog bij “jou” als vriendin liggen dan zou ik ook de politie bellen en ongerust zijn. Daarnaast wist haar familie ook niet waar ze was (bericht broer op fb). Dat ze dan de kosten mogelijk gaan verhalen als zij vrijwillig is weggegaan snap ik wel. Had het dan even laten weten aan iemand. Maar goed dat is speculeren we weten niet waarom ze ineens weg was!

1 like

Ik heb dit net gekeken. Echt vreselijk

Ik ga naar Seattle voor research voor mijn thrillerboeken, want er wordt een ‘event’ georganiseerd waarin je samen met rechercheurs, profilers, forensische onderzoekers en mensen zoals ik aan een coldcase werkt, in de hoop dat deze verse blikken naar nieuwe sporen leiden. Familieleden van de twee slachtoffers zijn ook aanwezig, dus het is niet gericht op sensatie of zo, maar echt om te helpen! En je krijgt ook 101’s (basisinformatie) over onderwerpen als victimology, criminal profiling en crime scene analysis, plus volledige inzage in het dossier. Aan het einde van het weekend worden de bevindingen gebundeld en naar het rechercheteam dat met de zaak bezig is gestuurd. Zoveel zin in! Lijkt me tegelijk ook wel heftig.

52 likes