Moord- en vermissingstopic

Dader is vermoedelijk een agent, heftig hoor

En de vader.

Ik kreeg echt kippenvel over mn hele lichaam toen voor het eerst zo’n homevideo over hem in beeld kwam.

Gister over Amy Lynn een podcast geluisterd, inderdaad wat een bijzondere vermissing.

Ja ook omdat er foto’s circuleren van iemand als ‘seksslaaf’ (weet ff niet wat een beter woord hiervoor is), waar zij aan gelinkt wordt. Weet niet of je deze ook gezien hebt? Mensenhandel lijkt mij het meest waarschijnlijk in dit verhaal. Maar zo bizar dat je gewoon kan verdwijnen.

Volgens mij is daar wel onderzoek naar gedaan. Maar natuurlijk, je weet het nooit 100% zeker, zeker niet op zee.

Dit heb ik er even snel over gevonden:

Once docked, the ship was thoroughly inspected, though the Bradley family pointed out that many passengers had already left the ship before the search was finished. In addition to the ship, the sea was searched as well, though authorities claimed that as a trained lifeguard, it was unlikely Bradley would have gone overboard without a trace.

Oeh thanks voor de tip, ik ga het nu terug kijken!

Heb het net gezien, pff mn hart is in duizend stukjes

Ik had er al over gelezen maar begreep niet zo veel van het verhaal. Dankzij het artikel dat je deelt begrijp ik het beter. Echt horror! En ik vraag me af of er nog verdere verwantschap met die zaak van een aantal jaar geleden wordt onderzocht, of dat ze het hierbij laten.

Heb deze avond (waarom doe ik dit toch🙄) weer zitten lezen op de fedpol site over onopgeloste moordzaken en vermisten.
Ik blijf het eng en confronterend vinden dat mensen de dag van vandaag ‘zomaar’ kunnen verdwijnen of vermoord worden en dat niemand iets ziet.

Pff dat worden weer een paar slapeloze nachten :confused:

1 like

Volgens mij maandag al! Zag ik net ook op tv.

1 like

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden? Een tv-special?

Naja dit is natuurlijk altijd de opzet van zijn programma, alleen nu wat cru omdat die man daadwerkelijk aangetroffen is toen ze daar waren om de eerste rechtszaak bij te wonen.

De advocaat van kroongetuige Nabil B. is vermoord. Eerst zijn broer en nu dit.

Ik dacht toch echt dat, ondanks dat ze crimineel zijn, er wel bepaalde fatsoensnormen waren in de onderwereld

1 like

Wat verschrikkelijk, bah

Ja dit was bij de holleeders van deze wereld volgens mij nog tot op zekere hoogte zo, maar de mocro maffia is echt next level

2 likes

Wat erg
ik hoop dat Nabil B. ook goed beschermd wordt.

Hij zit in de zwaar beveiligde vleugel van PI Vught

1 like

Leestip:

Ik heb hem nu bijna uit, veel aantekeningen gemaakt. Maar het boek gaat over NN’ers: onbekende overledenen in Nederland (of vooral Amsterdam eigenlijk) en hoe het coldcaseteam deze zaken probeert op te lossen door forensische innovaties enz.

10 likes

Heb laatst een interview met haar gelezen in de PS van het Parool, mooi interview en wat heeft zij hart voor de zaak zeg!

1 like