Moord- en vermissingstopic

En @Pheline ja idd, dat ze gewoon niet weten dat er anderen bestaan. Hoe KAN dat. Vanaf wanneer zitten ze dan ‘verborgen’? Als alle kids tussen de 16 en 25 jaar zijn, dan is dat echt bizar dat niemand ooit van hun bestaan heeft geweten. En die moeder? ZOVEEL vragen idd!

5 likes

Ja, klopt. Maar als je op de foto’s bij de artikelen kijkt lijkt het in de buurt van een bruggetje zijn, aan de weg, met een boomwal ervoor.

Edit: Die ligt dus niet heel afgelegen. En er staat een boerderij naast. En overal wordt het land bewerkt (=machines).

Klopt. Het is wel een uitgestrekt gebied, dus ‘in de buurt’ geeft ook al wel aanwijzingen. Ik zeg niet dat het sowieso die boerderij is, hoor. Maar in het algemeen vind ik die bewering (over die kinderen en andere mensen) heel interessant. Ik dacht dat het vast wel een afgelegen boerderij zou zijn, dan. Maar alle boerderijen liggen niet afgelegen (in de zin van: veel bos eromheen, onbewerkt land e.d.).

Hooooolyshit :open_mouth: Dit wordt ook nog zo even tussen neus en lippen door genoemd: “Waar de moeder is, is niet bekend. De mogelijkheid bestaat dat zij ‘begraven ligt’ op het terrein.”

3 likes

Ik ben benieuwd of je nog meer te weten kunt komen! Disclaimer: Ik ben best een sensatiezoeker met dit soort dingen, maar ben me bewust van de rollen van speculatie en privacy :wink:

5 likes

Wat een vreemd verhaal. Ook dat die boer niet wil meewerken? Die moet toch wel alles geweten hebben. Er was dus geen moeder en de vader lag in bed na een herseninfarct? En ze kwamen wel naar buiten denk ik, omdat ze leefden van hun eigen verbouwde groente/fruit?

Hey grappig dan woon jij bij mij in de buurt!

1 like

Ik snap alleen de kop van het artikel niet. ‘Wachtend op het einde ter tijde’. Nergens in dat artikel staat dat verder. Is niet eens duidelijk hoelang en waarom die mensen daar zaten…

3 likes

Maar hoe zou zij in dit verhaal passen? Mensen gaan nu allemaal dingen speculeren…

Ik ben benieuwd wat erachter blijkt te zitten.

Ondertussen kwam ik deze zaak tegen. Hij koos slachtoffers waarvan hij dacht dat niemand voor hen zou opkomen. Sommige moorden zijn destijds als ongeluk of overdosis de dossiers ingegaan.

Ik kan gewoon niet geloven dat er geen weet was van ander leven. Als ze die tuin in moesten voor eten kan het toch niet anders dan dat je een werktuig hoort of dat er een keer een helicopter overvliegt. Of wat dan ook…

Edit: die huurder kan natuurlijk ook de enige zijn die op het land gewerkt heeft… wat een bizar verhaal

5 likes

Ja iemand! En aangezien die pa op bed lag…

Er zijn vast tal van verklaringen mogelijk. Zelfs weet je niet eens of die huurder er van wist toch? Ondanks dat hij niet wil meewerken (ook daar zijn triljoen verklaringen voor). Ik ben zo nieuwsgierig!

Ja, ik zag het! Nu kun je best wel goed uitvinden welke het is. Toch apart dat de ene kant best open is, ja. Misschien dat ze dan het eten kregen van die andere man? Of dat er maar één persoon was die eruit mocht. Zoveel vragen. En heel erg triest allemaal. Het is niet te beseffen hoe het voor die mensen is (geweest).

O, jemig. Dat zou echt wat zijn, zeg! Ook al is het niet uiteindelijk niet zo, zal deze speculatie ook wel heftig zijn voor de betrokkenen bij de zaak van Willeke.

Wat een bizar verhaal zeg. Wat ik opmaak uit het interview met die cafébaas is dat die jongen 2 keer ‘ontsnapt’ is? Want de eerste keer ging het café sluiten, en toen is ie later teruggekeerd. Wat zou hij dan in de tussentijd gedaan hebben? Terug naar huis?

Ohhh ik ben altijd zo geïntrigeerd door die zaak van Willeke Dost. Als dit zo in elkaar blijkt te grijpen? Pff… lijkt me wel heel vergezocht als het echt zo is.

Heftig nieuwsverhaal man, te bizar

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/opgepakte-klusjesman-josef-b-58-liep-negen-jaar-lang-rond-met-groot-geheim-over-verwaarloosd-gezin~afc2a764/

Blijkbaar heeft die klusjesman dan spullen voor die mensen geregeld? Net als stro dat vermoedelijk voor isolatie gebruikt is? Bizar joh. Vraag me echt af wat zijn motief is als hij die mensen bewust heeft opgesloten. Of het moet zo zijn dat die vader er zelf om gevraagd heeft om met zijn kinderen opgesloten te worden… kan me best voorstellen dat wanneer iemand zo gebrainwashed is door iets of iemand of een bepaald geloof/sekte/ideologie dat zoiets kan gebeuren. Of misschien door een psychose? Maar dan nog is het bizar dat die klusjesman er in mee is gegaan en hen verborgen heeft gehouden

Ik ben hier echt heel benieuwd naar.

1 like

Ik heb ook ergens gelezen dat hij een telefoon bij zich had in dat cafe. En als ze er negen jaar hebben gezeten, maar ze hebben niet allemaal een BSN, wat is er dan voor die tijd gebeurd/misgegaan?

1 like