Waarschijnlijk al gezien maar de Staircase?
Ik heb daar een kort stuk van gezien maar ik kon toen de aandacht er niet bijhouden. Vond je die goed?
The keepers
Ik zag vandaag als tip Who Killed Little Gregory. Zelf dus nog niet gezien!
Ik moest er ook even inkomen maar toen vond ik het heeel interessant.
Heb daarna nog maandenlang alle topics op Reddit erover gelezen en denk er nu nog steeds best vaak aan. Zou het echt nog een keertje proberen!
Ik was hier met @Celeone aan begonnen maar we kwamen er echt niet doorheen. We zijn beiden echte true crime fans maar deze vonden we niet te doen. Het ging allemaal zo vreselijk traag
Ja heel goed!
Iemand deze video gezien?
Gaat over Prince Andrew (vanwege zijn betrokkenheid met Jeffrey Epstein).
Jim canāt swim is echt mijn nieuwe favoriete kanaal. Goede video weer!
Heeft er iemand zijn videoās over de Chris Watts zaak gezien? Gaat o.a. over toegepaste technieken tijdens verhoren. Ook heel interessant en een bizarre zaak!
Ja ik was ook erg gefascineerd door die vreemde geschiedenis. Maar ik had ook heel erg medelijden met Muriel.
Ik heb hem ook pas gekeken en ik vind het ook zo bizar dat ze het nog steeds niet helemaal weten!
op de npo heb je 2doc, en ik kijk nu de aflevering over Ferdi e, De schrijver, de moordenaar en zijn vrouw. En dit is eigenlijk zo vreemd, al deze mensen doen zulke rare dingen. Echt moeilijk om me in hun persoonlijke verhalen in te leven.
Oh wow, heb het net zitten kijken. Inderdaad heel bizar wel. Ook wel fascinerend hoe al die mensen zich gedragenā¦
Ik ben begonnen aan The confession killer. Ben benieuwd.
Oh grappig, dezelfde rechercheur als in een aflevering van Real detective zit erin.
Ik kan er nog niet veel informatie over vinden, maar het lijkt erop dat een baby die sinds 1960 vermist is, genaamd Paul Fronczak, is gevonden. Zoals ik lees door een (toevallige?) DNA-match. Ben benieuwd of er snel meer bekend wordt.
Ik heb confession killer ook gezien en man⦠Wat een raar verhaal. Ik zal maar geen spoilers delen, maar bijzonder hoe dat is gegaan.
Ik post het ook even in dit topic omdat het hier beter past. Max is dus morgen al een week verdwenen 
Heb er echt geen goed gevoel bijā¦
Duurt veel te lang
Ai⦠Waarschijnlijk in de Schelde of de dokken gevallen vrees ik, dat gebeurd helaas wel vaker.
Dat vermoeden heb ik ookā¦
Vind het zo erg voor zn familie. Vind het ook gewoon een vreemd verhaal. Hij ging alvast naar de auto om daar een sigaret te roken, hoe zou hij dan in godsnaam in dat water terecht zijn gekomen? Hij was waarschijnlijk niet dronken en het was ook niet glad buiten ofzo. Ben er al heel de week over na aan het denken.
Zān telefoonsignaal verdween wel bijna direct nadat hij voor het laatst gezien is op cameraās, wat wel overeenkomt met het idee dat hij wellicht in het water is gevallen. Ugh vind het zo naar.
Ik weet niet waar hij laatst gezien is, maar op veel plekken (in de buurt van het MAS bv) kan je hebben dat je gewoon op het voetpad rechtdoor loopt en zo recht het water in gaat. Misschien dat hij even op zijn gsm aan het kijken was, niet oplette en het al te laat was. Uit zoān ijskoud water geraken is niet evident.
Ik hoop dat hij snel wordt gevonden (hopelijk levend natuurlijk, maar vrees ervoorā¦) en is er geen kwaad opzet in het spel.