Ja idd, heel frustrerend. Dat gebeurt echt bij veel podcasts van hun, ik ben er helemaal mee gestopt.
Mocht je Engelstalige podcasts ook leuk vinden dan kan ik je Casefile heel erg aanraden. Je moet even wennen aan het accent en dat het vrij monotoon is, maar hier krijg je wel echt hele uitgebreide en vooral objectieve informatie.
Ja die Japanse zaak heb ik na de eerste racistische opmerking uitgezet, maar later hebben ze nog een zaak met een Aziatische moordenaar en daar maken ze gelukkig niet dezelfde fouten.
Ik vind het ook tof dat ze bv polyamorie of open relaties noemen als iets normaal en aangeven dat dat niet een motief hoort te zijn bijvoorbeeld.
Ik hou echt van hun podcast haha. Maar ik neem het ook allemaal niet zo serieus en denk snel op de zelfde manier. Als je er meerdere beluistert merk je ook dat ze met zichzelf spotten over wat ze van vooroordelen hebben enzo. Dan vind ik crime junkie veel cringier en ingestudeerd enzo.
ik vind ze ook heel fijn om naar te luisteren, vind het ook oprecht jammer dat hun qurantaine uitzendingen zijn afgelopen. Ze zijn niet super serieus, dat vind ik voor de afwisseling juist wel prettig.
Ze hebben ook een paar keer uitgelegd waarom ze lachen en dat ze het niet respectloos bedoelen, maar dat dat voor hun gewoon een manier is om met de narigheid om te gaan. Ik vind het heerlijk om naar te luisteren, maar het wordt absoluut niet minder.
Ja deze heb ik gisteren afgeluisterd. Vond ik ook idd!
In dezelfde lijn vond ik De Kofferbakmoord en De Verdwijning van Britta Cloetens ook goed. De Moord op Patrick ook wel, maar die vond ik bij vlagen ook wel een beetje langdradig ofzo.
Vorige week heb ik Bob geluisterd en die vond ik echt goed. Van dezelfde makers vond ik El Tarangu ook fantastisch.
Edit: oh oeps ik dacht dat ik in het podcasttopic zat, vandaar die laatste 2 tips. Nouja, die vallen ook wel een beetje onder vermissing haha
Britta Cloetens, is dat waar ze de autohandelaar verdachten? Ik vind het echt ongelooflijk dat die man er blijkbaar mee weg kon komen omdat ze geen lichaam hadden gevonden.
Ja die! Heel bizar idd.
Ik dacht eigenlijk op het laatst nog, toen hij vlak voor de rechtszaak tegen die agent iets had gezegd van âik heb al gezegd waar ze ligt, jullie hebben alleen niet goed geluisterdâ, dat ze alle gesprekken met hem terug zouden luisteren, er een nieuwe locatie naar boven zou komen en dat ze haar daar zouden vinden.
Maar waarschijnlijk heb ik gewoon teveel boeken gelezen of tv gekeken
We hebben Sherlock Holmes nodig, die had zoân aanwijzing vast direct begrepen
Ik heb deze zomer een podcastcursus met schik als docenten! (meiden van el tarangu)
Oh wat vet! Wil je dan meteen vragen of ze even wat meer podcasts willen maken? Tenminste, meer dan Bob en El Tarangu zijn er van hun niet toch?
Laura H!
Jaaa zo eens! Bij CJ kan ik de zin âIt just doesnât make senseâ niet meer aan. Als het wel sense maakte was het waarschijnlijk al opgelost, dat is het fascinerende eraan.
Nu het over podcasts gaat: wat zijn jullie aanraders? De laatste tijd vind ik echt fijn om een podcast te luisteren tijdens het afwassen/opruimen.Die hierboven genoemd is (de volksjury) gisteren een tijdje geluisterd en vind die nog best oké.Zijn er meerdere die jullie graag luisteren?
Casefile! Er staat op reddit een excelsheet waar de afleveringen beoordeeld zijn. Zo kun je zelf een beetje filteren welke tot de betere behoren en waar het over gaat. Van de Nederlandstalige podcasts vond ik Kwaad Bloed en TBS ook leuk/interessant.
Dank!! Ben nu begonnen met Kwaad Bloed,met âmoord op eigen bloedâ.Begint iniedergeval goed!
Super leuk! Ik heb echt genoten van Bob en El Tarangu en heel vaak aangeraden bij mensen om me heen. Laura Het was ook zo sterk. Wil je inderdaad vragen of ze snel met meer kunnen komen Ik vind dat er zo weinig verhalende podcasts zijn!
Sorry voor de bron, maar vond de info iig boeiend:
Vond de eerste afleveringen van de Maddie McCann zaak niet zo best, maar heb door de nieuwsberichten toch de rest gekeken en pfff die komt wel binnen zeg. Heb nu ook een kind, dat helpt ook niet. Oh man wat hoop ik dat we ooit gaan meemaken dat de dader gepakt wordt en ze weten wat er gebeurd is. Vind die verdachte nu ook een ongelofelijke creep.
Ik ben echt fan van de volksjury en van crime junkie. Ik luister ook af en toe afleveringen van dateline