Moord- en vermissingstopic

Ik vind dit ook best wel raar, zoals al gezegd werd is het best wel een drukbezocht bos en ook niet heel groot. Ik ga er zelf ook wel eens wandelen of hardlopen, alleen vind ik dat door deze vermissing niet meer zo prettig.

Denk dat ze hem dan al wel gevonden zouden hebben? Er is al best veel gezocht en dat bos is niet zo groot (ben geen expert).

Echt zo zielig voor zijn dochter :pensive:

1 like

Tja je weet maar nooit. Ik ken bijv. best veel mensen die via hun werk serieuze bedreigingen ontvangen hebben (en niet altijd bij beroepen waar je het zou verwachten). Het kan altijd dat iemand er gevolg aan geeft. Hoop echt dat dit hier niet het geval is!!

Oja, dat is waar ook! Ik neem aan dat de politie hier wel rekening mee houdt, tenzij ze heel andere aanwijzingen hebben natuurlijk. Wat een eng idee zeg.

Misschien wilde die zelf verdwijnen.

13 likes

Ik heb hier ook over nagedacht. Lijkt me dat bij een moord/aanval/onwel worden hij al wel gevonden zou zijn. Wat het ook is, ik vind het zo sneu voor zijn familie.

1 like

Ja hier heb ik ook even aan gedacht maar toch denk neig ik meer naar een misdrijf. Wat deed die man eigenlijk voor beroep? En wordt weinig informatie weggegeven.

Wat eng! Hoe bedoel je opgewacht? Door wie?

1 like

Dat wist mijn papa dus ook niet! Mijn ouders deelden er ook heel weinig over naar ons want ik was nog jong. Dus dat ligt dan allemaal gevoelig qua info delen en informatie. Volgens mij als je onder de 16 bent dat dit sowieso wordt afgeraden aan je kinderen om te vertellen? Een moord wat in mijn familie is gebeurd, daar praten ze niet of nauwelijks over, alleen als ik er nu vragen over heb. Als ik er vragen over heb beantwoorden ze het wel maar op de leeftijd die ik toen had (15) is dit allemaal verborgen gehouden. Sorry dit klinkt heel onsamenhangend, ik weet gewoon niet waarom sommigen hem opwachten? Gelukkig wel al jaren geleden . Maar mijn hart breekt voor de dochter die zo graag (en anderen) wil dat haar vader thuiskomt.

Ik heb dit nou ook met m’n ouders gedeelt.

Ja zal goed kunnen. Ik weet bijna zeker dat mijn vader besloot dat er niet over gepraat mocht worden tegen mij. Ik heb er dus destijds heel weinig van meegekregen en ik denk dat dat mij wel goed heeft gedaan.

1 like

Ik werd hier ook helemaal naar van, als iemand op klaarlichte dag gaat hardlopen komt het echt niet in je op dat diegene niet meer thuis komt. Het zou je familie/vriend maar zijn…

Ik check ook telkens dat fb bericht of er al wat bekend is maar helaas.

4 likes

Hier vlakbij (NL) is ook een body farm! Zooo interessant. Vind het ook echt heel erg goed dat hier onderzoek naar gedaan wordt.

2 likes

Bij een body farm worden lichamen minder diep begraven of überhaupt niet begraven

Wow ik wist niet dat we dat in Nederland ook hadden. Hopelijk is dat met die planten bruikbaar.
Ik vond het wel een beetje gek dat Maddie McCann in dat artikel wordt genoemd als slachtoffer van een moordenaar.
Oke, veel andere opties zijn er niet maar toch.

Haha lugubere dingen googelen is vaak superleerzaam.

Mijn man en ik willen cementsluier van tuintegels verwijderen. De meeste middeltjes werken niet en dus raadde iemand ons zoutzuur aan, maar ā€œwel oppassen want met dat middel worden ook lijken opgelostā€. Ik moest dat natuurlijk ook direct googelen. Hoop maar dat niemand ooit mijn zoekgeschiedenis bekijkt.

5 likes

https://www.ad.nl/den-haag/zoektocht-naar-vermiste-niek-de-graaf-verplaatst-naar-duingebied-meijendel~adae1ec0/

Ik ben zo benieuwd of ze iets vinden. Het lijkt mij verschrikkelijk om je vader te moeten missen en zo weinig te weten.

Ja knap hĆØ, hoe goed die kunnen ruiken! Vind het ook altijd zo bijzonder hoe van die reddingshonden mensen kunnen vinden onder lawines of onder brokstukken zoals in Beiroet. Soms na heel lang ook nog!

Ik hoop ook dat ze hem gauw vinden, wat vreselijk als iemand zomaar verdwijnt.

3 likes

https://www.ad.nl/ad-werkt/belgische-kapper-houdt-stagiaire-vijf-weken-gevangen-klant-slaat-alarm-na-briefje-in-jas~a334e94a/

Bizar… Vraag me af of en waar de familie van dat meisje is.

Volgens mij had ze zelf afstand gedaan van haat familie, om vervolgens bij die kappers te gaan wonen. En is het nu weer hersteld.

Echt heel bizar inderdaad!

Ik vind het ook zo raar! Vastgehouden en opgesloten, maar wel moeten werken. Ik vraag me af of ze nog contact had met school oid. Als ze stagiaire was is er toch een eindtijd aan haar contract?