Georgia Marie en Bella Fiori
Thanks! Ik heb weer een stapel videoâs om te kijken dit weekend
Zojuist (na jouw post gelezen te hebben) deze podcast geluisterd, wat vreselijk. Ook bijna niet te geloven dat er helemaal niets gevonden is in al die jaren. Ik heb het echt te doen met zijn ouders. Je zult je zoon maar aan de lijn hebben en ineens is hij spoorloos verdwenen. OnverklaarbaarâŠ
Zou wel passen in de serie Unsolved Mysteries van Netflix.
En wat @Luzarl zegt; in deze tijd is het zo anders, je stuurt gewoon je locatie door
Ja bizar he! Ik ben er al 2 dagen over na aan het denken en artikelen over aan het opzoeken.
Dit is zo heftig! Het wordt niet helemaal duidelijk uit het artikel, maar het klinkt alsof die man daar cliënt was en in therapie die aanranding had toegegeven, en spijt kreeg/wilde voorkomen dat die psychologe naar de politie zou gaan? Zo erg voor haar gezin ook, pff.
Ze zijn idd al genoemd, maar al jaren Eleanor Neele en Bella Fiori! Echt mân favoâs.
Ik heb het via een hardloopgroep op Facebook voorbij zien komen. Zo vreemd hoe iemand zomaar overdag de deur uitgaat en verdwijnt?
Ja ik vind dit ook zo vreemd, en sneu voor de familie. Ik denk echt âhoe danâ.
En ook 2 âhobbyâs/interessesâ die ik niet graag gecombineerd zie!
Huh welke 2?
True crime/vermissingen (strafrecht?) en hardlopen.
Interesses van mijzelf dus.
Oh zo, ik dacht dat je het had over 2 interesses/hobbyâs van hemzelf.
Idd een heel vreemd verhaal. Je zou bijna denken dat hij misschien ontvoerd is ofzo? Mijn vader fietste jarenlang door een bos, het was niet in den haag maar hij heeft meerdere keren gehad dat hij opgewacht werd. Dat vond ik ook zo naar om te horen. Alleen dat was in het donker en dan deed hij zân fietslamp maar uit. En het klinkt misschien raar maar mân vader heeft ook dat postuur/lengte/grijs haar etc. Het blijft uiteraard gissen. Vreselijk voor de familie. Al meer dan een week lang in angst en wanhoop.
Zijn telefoon is wel gevonden, dat klinkt niet echt hoopvol.
Ik vind dit ook best wel raar, zoals al gezegd werd is het best wel een drukbezocht bos en ook niet heel groot. Ik ga er zelf ook wel eens wandelen of hardlopen, alleen vind ik dat door deze vermissing niet meer zo prettig.
Denk dat ze hem dan al wel gevonden zouden hebben? Er is al best veel gezocht en dat bos is niet zo groot (ben geen expert).
Echt zo zielig voor zijn dochter
Tja je weet maar nooit. Ik ken bijv. best veel mensen die via hun werk serieuze bedreigingen ontvangen hebben (en niet altijd bij beroepen waar je het zou verwachten). Het kan altijd dat iemand er gevolg aan geeft. Hoop echt dat dit hier niet het geval is!!
Oja, dat is waar ook! Ik neem aan dat de politie hier wel rekening mee houdt, tenzij ze heel andere aanwijzingen hebben natuurlijk. Wat een eng idee zeg.
Misschien wilde die zelf verdwijnen.
Ik heb hier ook over nagedacht. Lijkt me dat bij een moord/aanval/onwel worden hij al wel gevonden zou zijn. Wat het ook is, ik vind het zo sneu voor zijn familie.
Ja hier heb ik ook even aan gedacht maar toch denk neig ik meer naar een misdrijf. Wat deed die man eigenlijk voor beroep? En wordt weinig informatie weggegeven.
Wat eng! Hoe bedoel je opgewacht? Door wie?
Dat wist mijn papa dus ook niet! Mijn ouders deelden er ook heel weinig over naar ons want ik was nog jong. Dus dat ligt dan allemaal gevoelig qua info delen en informatie. Volgens mij als je onder de 16 bent dat dit sowieso wordt afgeraden aan je kinderen om te vertellen? Een moord wat in mijn familie is gebeurd, daar praten ze niet of nauwelijks over, alleen als ik er nu vragen over heb. Als ik er vragen over heb beantwoorden ze het wel maar op de leeftijd die ik toen had (15) is dit allemaal verborgen gehouden. Sorry dit klinkt heel onsamenhangend, ik weet gewoon niet waarom sommigen hem opwachten? Gelukkig wel al jaren geleden . Maar mijn hart breekt voor de dochter die zo graag (en anderen) wil dat haar vader thuiskomt.
Ik heb dit nou ook met mân ouders gedeelt.