Echt zó goed dat hij zijn naam toen genoteerd heeft. Mooi artikel wel
Vandaag trouwens de inhoudelijke behandeling van de zaak van Nicky, live te volgen via NU.nl
Wat denken jullie van zijn verklaring?
Bullshit, hoe kan je dan verklaren dat er op 21 plekken dna is gevonden?
Blehhh die Jos B daar gaan echt al m’n nekharen van overeind staan. Ik ben wel benieuwd wat er nu gebeurt nav deze verklaring? Volgens mij is al duidelijk dat er niet genoeg bewijs is voor moord toch?
Maar ja die verklaring slaat toch ook nergens op. Eerst proberen te verdwijnen, dan niks willen zeggen en nu met iets komen wat je hopelijk vrijspreekt
Denk dat het al niet de bedoeling was dat hij zei dat Nicky “niet koud” aanvoelde toen hij er bij was. Hoop dat ie zich nog vast gaat lullen en dat Roethof dat niet kan voorkomen.
Moord kan zoveel jaren later eigenlijk nooit bewezen worden.
Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, wel een soort ‘fijn’ dat ie nu in ieder geval iets verklaard, want denk wel betere basis voor het proces. En kans om zichzelf vast te lullen zoals hierboven al wordt gezegd.
Daarom wilde de advocaat ook even een schorsing, die is bang dat jos zich verlult
Jezus wat een domme verklaring. Als je hem toen had gevonden had je de politie kunnen bellen en bij hem kunnen wachten. En mocht je van schrik toch weg gegaan zijn. Had je in die 20 jaar wel (desnoods anoniem) een tip kunnen geven of iets. En als dit allemaal echt zo was dan had je dat wel gelijk als verklaring kunnen geven ipv vluchten en je beroepen op je zwijgrecht.
Hallo gaan ze nog beginnen? Schorsing zou tot 10.50 zijn 
Ze zijn weer begonnen!
De verklaring van Brech is te beluisteren.
Via de tweets van saskia belleman is het ook goed te volgen.
Doet mij echt pijn dat hij nu deze dingen zegt. Ik wil zo, zo graag duidelijkheid voor die ouders.
En zich maar beroepen op zn zwijgrecht, alsjeblieft man PRAAT gvd
Ik krijg die live updates in mn youtube aanbevelingen. Van Limburg1 ofzo
Je vindt een dood kind in de bosjes en je weet niet of je het moet melden aan de politie? Flikker toch op jos, laffe zak. Wat zou hij die mensen uit de zaal nu op de zenuwen werken.
Best raar dat ze die moeder de hele tijd filmen?
Of is dat gebruikelijk?
Volgens mij worden er wel vaker de reacties van de slachtoffers enzo gefilmd. Ik vind het ook sneu voor de tekenaar dat hij geen tafel heeft.