Moord- en vermissingstopic

Ja zal goed kunnen. Ik weet bijna zeker dat mijn vader besloot dat er niet over gepraat mocht worden tegen mij. Ik heb er dus destijds heel weinig van meegekregen en ik denk dat dat mij wel goed heeft gedaan.

1 like

Ik werd hier ook helemaal naar van, als iemand op klaarlichte dag gaat hardlopen komt het echt niet in je op dat diegene niet meer thuis komt. Het zou je familie/vriend maar zijn…

Ik check ook telkens dat fb bericht of er al wat bekend is maar helaas.

4 likes

Hier vlakbij (NL) is ook een body farm! Zooo interessant. Vind het ook echt heel erg goed dat hier onderzoek naar gedaan wordt.

2 likes

Bij een body farm worden lichamen minder diep begraven of überhaupt niet begraven

Wow ik wist niet dat we dat in Nederland ook hadden. Hopelijk is dat met die planten bruikbaar.
Ik vond het wel een beetje gek dat Maddie McCann in dat artikel wordt genoemd als slachtoffer van een moordenaar.
Oke, veel andere opties zijn er niet maar toch.

Haha lugubere dingen googelen is vaak superleerzaam.

Mijn man en ik willen cementsluier van tuintegels verwijderen. De meeste middeltjes werken niet en dus raadde iemand ons zoutzuur aan, maar ā€œwel oppassen want met dat middel worden ook lijken opgelostā€. Ik moest dat natuurlijk ook direct googelen. Hoop maar dat niemand ooit mijn zoekgeschiedenis bekijkt.

5 likes

https://www.ad.nl/den-haag/zoektocht-naar-vermiste-niek-de-graaf-verplaatst-naar-duingebied-meijendel~adae1ec0/

Ik ben zo benieuwd of ze iets vinden. Het lijkt mij verschrikkelijk om je vader te moeten missen en zo weinig te weten.

Ja knap hĆØ, hoe goed die kunnen ruiken! Vind het ook altijd zo bijzonder hoe van die reddingshonden mensen kunnen vinden onder lawines of onder brokstukken zoals in Beiroet. Soms na heel lang ook nog!

Ik hoop ook dat ze hem gauw vinden, wat vreselijk als iemand zomaar verdwijnt.

3 likes

https://www.ad.nl/ad-werkt/belgische-kapper-houdt-stagiaire-vijf-weken-gevangen-klant-slaat-alarm-na-briefje-in-jas~a334e94a/

Bizar… Vraag me af of en waar de familie van dat meisje is.

Volgens mij had ze zelf afstand gedaan van haat familie, om vervolgens bij die kappers te gaan wonen. En is het nu weer hersteld.

Echt heel bizar inderdaad!

Ik vind het ook zo raar! Vastgehouden en opgesloten, maar wel moeten werken. Ik vraag me af of ze nog contact had met school oid. Als ze stagiaire was is er toch een eindtijd aan haar contract?

Iemand had heeft een link voor Jim can’t swim met de zaak van Chris Watts geplaatst. Sorry, ik weet je naam niet meer
Ik ben vanalles gaan opzoeken over deze zaak en zie nu dat Netflix komt met een documentaire: American Murder: The family next door. Ik ben hier hƩƩl erg benieuwd naar.

9 likes

Oh over die zaak heb ik best veel gehoord. Ben benieuwd!

1 like

Ik herkende de naam niet, dus ik moest even googelen. Maar wat een slechte trailer eigenlijk? Er wordt net gedaan alsof alleen zij vermist werd, geen enkele opmerking of hint over de twee kinderen of zelfs haar zwangerschap.

Nog steeds geen nieuws over de vermiste Niek uit Den Haag, behalve dat er een geurspoor naar het gebied Meijendel zou leiden. Zo’n raar idee dat iemand gewoon verdwijnt… Ik hoop dat zijn familie inmiddels wat meer weet dan wij.

4 likes

Ik moest daar net nog aan denken. Echt vreselijk dar de familie zo lang in onzekerheid zit

Kunnen jullie je opa Dirk uit Kampen nog herinneren? Ook z’n bizar verhaal.

Dat vind ik nog steeds zo vreemd. Een familielid van hem ken ik via via dus ik zie nog wel eens dat zijn Facebook pagina gedeeld wordt. Zo raar dat je gewoon van de aardbodem kan verdwijnen

Klopt inderdaad! Was me in de eerste instantie nog niet opgevallen. Vreemd dat de zwangerschap en kinderen niet genoemd worden in de trailer

De 12-jarige jongen die enkele dagen vermist was in Belgiƫ is in goede gezondheid teruggevonden!

13 likes