Moord- en vermissingstopic

Jezus wat een domme verklaring. Als je hem toen had gevonden had je de politie kunnen bellen en bij hem kunnen wachten. En mocht je van schrik toch weg gegaan zijn. Had je in die 20 jaar wel (desnoods anoniem) een tip kunnen geven of iets. En als dit allemaal echt zo was dan had je dat wel gelijk als verklaring kunnen geven ipv vluchten en je beroepen op je zwijgrecht.

16 likes

Hallo gaan ze nog beginnen? Schorsing zou tot 10.50 zijn :joy:

Ze zijn weer begonnen!

De verklaring van Brech is te beluisteren.

Via de tweets van saskia belleman is het ook goed te volgen.

Doet mij echt pijn dat hij nu deze dingen zegt. Ik wil zo, zo graag duidelijkheid voor die ouders.

3 likes

En zich maar beroepen op zn zwijgrecht, alsjeblieft man PRAAT gvd

3 likes

Ik krijg die live updates in mn youtube aanbevelingen. Van Limburg1 ofzo

Ik ruik lariekoek

1 like

Je vindt een dood kind in de bosjes en je weet niet of je het moet melden aan de politie? Flikker toch op jos, laffe zak. Wat zou hij die mensen uit de zaal nu op de zenuwen werken.

5 likes

Best raar dat ze die moeder de hele tijd filmen?
Of is dat gebruikelijk?

1 like

Volgens mij worden er wel vaker de reacties van de slachtoffers enzo gefilmd. Ik vind het ook sneu voor de tekenaar dat hij geen tafel heeft.

3 likes

Volgens mij gebruikelijk en ik weet niet of ze hem mogen filmen.

Ik vind het echt bizar, zijn verklaring. Als je iemand overleden vind dan bel je toch 112?
Als je er niks te maken mee wil hebben, dan raak je het lichaam toch niet aan?

3 likes

1 like

Kan ik het ergens live volgen?

Ja je gaat dan gewoon weg? Ik zou echt niet twijfelen en de politie bellen hoor. Dan maar meteen verdacht. Je laat een dood persoon daar toch niet liggen!

Ja daarom , ik geloof er geen zak van. En had hij niet al in het verleden kinderen misbruikt?

1 like

Morgen komt trouwens die documentaire over Chris watts online. Ben benieuwd al is er al wel best veel bekend over die zaak.

4 likes

Maar hij geeft dat wel als reden aan om toen niet te bellen. Ik bedoel, sowieso waarschijnlijk niet waar, maar niet heel gek met zijn verleden dat je denkt ja shit als ze me vinden met dood kind niet best.

1 like

Is Jos Brech de moordenaar van Nicky?

• Ja
  • Ik twijfel
  • Nee

0 stemmers

Die wil ik wel graag zien. Ik heb al veel over die zaak gezien en gelezen en ben benieuwd of er nog nieuwe dingen naar voren komen

2 likes