Musical topic

Het was echt fantastisch. Het overtrof echt mijn verwachtingen. De cast is echt geweldig en het stuk fenomenaal. Had vanaf de eerste noot die gezongen werd al kippenvel en ongeveer 5x moeten huilen.

Edit: En ik was positief verrast over hoe goed ze Javert & Jean Valjean oud hadden laten lijken. Vooral ook als er tijdjumps waren, dan zagen ze er weer een stuk grijzer uit. En de studenten en Cosette zagen er juist heel jong uit. Dat was mijn enige angst van te voren, maar perfect uitgevoerd.

6 likes

Helemaal mee eens! Ik ben gisteren geweest en ben echt omver geblazen. Zo’n bizar goede cast. En wat jij zegt in je edit inderdaad, de personages van jong naar oud is heel mooi gedaan. Niet alleen qua grime en kostuums maar vooral ook in het spel en de zang. Onwijs knap!

Ik wil nog een keer haha

4 likes

Ik was gisteren bij Les Miserables en het was zooooo mooi en goed! Echt al mijn verwachtingen overtroffen. :heart_eyes:

5 likes

Vanavond naar Aida geweest. Ik vond hem geweldig! Mooie zang, kostuums lekker veel drama. :slight_smile: love it!

7 likes

Ik vond het juist heel erg tegenvallen
Zang was onwijs goed en sommige nummers zoals dans vd mantel en gezegend nubië waren onwijs mooi.
Maar ze hebben in mijn mening alles wat
Aida zo mooi maakte eruit gehaald.Alles
gaat heel snel nu ook en gedeeltes in het verhaal zijn veranderd.
Dit haalt in mijn mening het gevoel en diepgang uit het stuk en de rollen.
Ook vond ik het decor erg karig.

Oh wat zonde zeg! Want volgens mij is het wel echt een hele goede cast inderdaad. Ben wel heel nieuwsgierig en wil hem toch echt wel zien denk ik. De vorige Nederlandse productie heb ik nooit gezien maar heb m destijds wel in Duitsland gezien en vond het toen geweldig! Maar heb de laatste tijd al veel te veel geld uitgegeven aan theatervoorstellingen dus wil nog even wachten haha

1 like

Klopt de cast is heel goed daar ligt het niet aan. Dat maakt het bijna lullig om te zeggen ook :sweat_smile:

Ahh, ik heb hem destijds niet gezien dus ik kan hem nergens mee vergelijken.

Ik weet niet of er een meer geschikt topic had geweest, maar wat zijn de beste zitplaatsen voor het Zwanenmeer en de Notekraker? Beide in het RAI theater. Beter ergens vooraan bij het balkon of beter in de zaal ergens?

En welke voorstelling is mooier volgens jullie als je pas 1/2 dansvoorstellingen in je leven hebt gezien?

1 like

Oh dat je met balkon een deel niet kan zien is wel vervelend. Je had nog wat plekken vrij op eerste rij dus dat is wel mooi dacht ik.

Loopt de zaal van het RAI sowieso omhoog dan? Niet alles is plat in de zaal? Welke plekken zijn het beste denk je? Rij 2 van deel E bijvoorbeeld?

1 like

Oehh ik zag net op internet dat Frozen de musical naar Nederland komt als Aida voorbij is!

2 likes

Hoe was het?

Oh wat zonde! En world forum is ook echt geen goed theater idd mbt geluid oa
Heb les mis in Rotterdam gezien en vond het geweldig. Ga in augustus weer.
Onwijs jammer dat het mede door de theater omstandigheden zo is gelopen voor je.

3 likes

Ik ben gister naar Aida geweest, ben echt compleet weggeblazen, was zo ongelofelijk mooi!

4 likes

Ik ben laatst ook geweest en vond het ook fantastisch! April en Gaia zijn ook zo goed.

Bij ons was wel de zaal half leeg, dat verbaasde me. De 1e ring was afgezet met zwart doek maar daarnaast waren er nog heel veel stoelen vrij. Zou het dan toch niet zo populair zijn?

1 like

Echt zonde, lang geleden dat ik de zang zo goed vond in een musical!

Ik had Tindjara ipv April, maar was ook super.

Ja bij ons ook afgedekt, we hadden zelfs een upgrade gekrefen naar premium plekken! Echt heel chill

1 like

Wat gek dat de zaal zo leeg was! Ik heb kaartjes voor in augustus, als ik nu kijk is de plattegrond voor die dag vrijwel volledig vol dus ik ben benieuwd.

Gisteren naar Les Miserables geweest en wauw. Ik vond hem heel mooi!

6 likes

Ik ben zaterdag ook bij Les Miserables geweest, en vond het inderdaad fantastisch!

3 likes