Musical topic

Wat zijn we dit jaar beloont met twee prachtige (klassiekers) musicals. Deze week ga ik naar Aida en ben heel benieuwd na de lovende woorden van hier. En in september voor een tweede keer naar Les Mis, ook enorm veel zin in.

1 like

Voor alle jan kooijman lovers!

3 likes

@anon50301661

1 like

Ik wil ze wel denk ik, mocht je ze nog hebben!

Top, ik dm je!

1 like

Compleet omvergeblazen door Aida. We hadden gisteren Mickey ipv Gaia als Aida, dus was benieuwd. Maar sow, alsof ze dit iedere dag doet. Vond de zang en dans geweldig en echt een super realistische chemie tussen Aida en Radames zeg. Het enige wat hier ook een keer werd gezegd was dat het decor een beetje karig was soms, maar vond dat niet perse afdoen aan de ervaring. Juist super innovatief gebruik gemaakt van doeken en licht.

4 likes

Ik ben vandaag naar Aida geweest en vond het wel wat tegenvallen. Degene die Radames speelde was niet sterk en daardoor was de chemie tussen hem en Aida ver te zoeken. Plus ze hebben dingen aangepast in het script waardoor de opbouw van de karakters/emoties heel karig is.

Wel een ijzersterke Aida (Mickey) en nummers als Gezegend Nubië en Dans van de Mantel waren prachtig.

Ik ging vooral omdat ik Aida als tiener echt grijs heb gedraaid en toen helemaal meegesleurd kon worden in het liefdesverhaal. Het zal deels door mijn leeftijd nu komen, maar de productie zorgde er ook voor dat ik helaas niet zo meegesleept werd. Ik voelde hem niet zo, helaas.

3 likes

Is pretty woman een leuke musical om heen te gaan?

Volgens mij heb je in Londen loterij opties voor bepaalde musicals

en rush tickets maar daar lijkt the lion king niet aan mee te doen :frowning:
https://www.reddit.com/r/TheWestEnd/comments/155jwe4/lion_king_rush_tickets/

1 like

De Broadwayversie werd algemeen afgekraakt, dus als-‘ie daar op lijkt, zou ik het niet doen.

1 like

Hahaha, ja je hebt helemaal gelijk. Pretty Woman gaat hem niet worden voor mij. :’)

2 likes

Vandaag naar Six :smile: Gaan er meer mensen naar toe? Ik las ook dat er een Nederlandse tour komt van de Engelse uitvoering.

4 likes

Ik ben afgelopen donderdag geweest. Ik vond het echt geweldig!

2 likes

Ah leuk! Goed om te horen haha. Ben nu heel benieuwd. :smile:

Ik zag dat er in t weekend ook een soort SIX afterparty is! Helaas dus niet doordeweeks.

Waar zit je ergens? Ik zat eerste rij en dat was echt fantastisch, werd er helemaal ingezogen. Was gelukkig niet degene die op moest staan en een dansje moest doen

2 likes

Ik ben woensdag geweest en vond het GEWELDIG. Zat op rij 1 en had het idee dat ik zowat op het podium zat haha. Had ook veel oogcontact met de ‘queens’ wat ook grappig was.
Hele leuke / goede energie ook vanuit de zaal en in hele theater. Ga echt proberen in Rotterdam nog een keer te gaan

4 likes

Shit ik zit straks ook op de eerste rij haha, nu word ik bang

Hahahah weet welk stuk dit is.Vanaf de zaal gezien zit je dan links of rechts ?

1 like

Ik zat rechts!

Ik verkoop 2 tickets voor SIX de musical op 7 oktober om 20:00 in het Luxor Theater originele prijs € 136,50. Super goede plekken, rang 1 rij 1 (balkon). Wij gaan verhuizen op die dag, en dat wist ik nog niet toen ik de tickets kocht haha. Ze staan op ticketswap, kan de link sturen, maar kan ook via het forum als iemand dat fijner vind natuurlijk!

1 like