Omg hahah was je de lul? Is precies die kant hoe was het?
Ik vond het ook echt heel tof. Geweldig gezongen en er zaten leuke grappen in. Ga zeker volgend jaar weer wanneer het dichterbij is.
Ik vond het zo prijzig voor de lengte van de musical. Het duurt maar 70 minuten, toch?
Oehh ik ga ook 7 oktober naar SIX! Ben heel benieuwd! Hoop dat het ook een beetje te volgen is in het Engels… ik kan wel redelijk Engels, maar als het super snel gaat weet ik niet of ik alles mee krijg
Ik ben zondag naar Six geweest en vond het echt heel leuk! Echt gaaf om de musical een keer live te zien.
Ooo ik ben zo benieuwd na jullie enthousiasme! Ik ga woensdag, echt zin in

Ik weet nog zo goed dat ik 10 was en helemaal betoverd werd door de cd van Elisabeth die mijn ouders in de auto draaiden. Heb hem ooit in België gezien en ik ben naar de concertversie bij het Loo geweest. Maar dat ik ooit nog een Nederlandse versie met Pia Douwes kon zien had ik niet gedacht. Wel heel benieuwd naar de rest van de cast.
Ik ga deze week naar Jesus Christ Superstar. Is er iemand geweest? Is het wat?
Ik! Ik vond het héel goed en indrukwekkend. Bereid je wel voor op helemaal Engels en alleen maar zang, volgens mij weet niet iedereen dat.
Ahh dus het tussendoor “gepraat” is zang en ook in het engels? Good to know!
Er is eigenlijk geen tussendoor gepraat geloof ik? Ik vond het soms lastig te volgen door het Engels, tis niet dat ik dat niet goed spreek, maar door de zang en melodie kan ik vaak de betekenis niet direct eruit halen (heb dat probleem überhaupt vaak met Engelse muziek, hoor niet direct de betekenis, eerder gewoon een mooi liedje). Als je de film en de liedjes goed kent zit je safe, want het zijn precies die liedjes. Anders wellicht van te voren al de lyrics bekijken?
@Plantengekkie Nee er zijn inderdaad eigenlijk geen tussenstukjes! Alles is zang.
Ik had de film nog nooit gezien, dus kon inderdaad sommige dingen niet 100% verstaan. Je kan alles wel uit de context halen trouwens, je begrijpt de clue zeker wel!
Is iemand naar de hospita geweest? Ik zoek iets leuks voor samen met mijn ouders.
Wij hebben kaartjes gekocht voor Dear Evan Hansen maar ik las pas later dat het een Nederlandse vertaling wordt. Hopelijk valt het niet tegen (waarschijnlijk wel ).
Ik ben laatst naar Jesus Chris Superstar geweest en vond het wel tof, maar was niet echt te spreken over Judas helaas. Vind dat normaal altijd de beste partij. Magtel de Laat als Maria vond ik wel echt prachtig spelen!
Overigens zat er een vrouw naast me echt compleet unhinged te huilen bij ieder nummer. En dat dus al vanaf de eerste noot. Dat ik bijna wilde fluisteren dat dit niet de echte Jezus is.
Had je Lucas Hamming als Judas? Vond ik ook niet om aan te zien en zijn Engelse uitspraak zo zo slecht.
Ik ben er geweest met mijn moeder! Simone Kleinsma kan bij mij weinig verkeerd doen, dus ik heb er ook echt van genoten. Zit veel humor in en ook wel een aardig verhaal. En ook echt heel geschikt om met ouders te doen (ik haalde met m’n 32 jaar de gemiddelde leeftijd aardig naar beneden).
Ik vond hem ook het slechtste van het stuk? Voelde m niet zo ofzo? Maar hij heeft dus wel de Award voor Beste Mannelijke Hoofdrol gewonnen bij de musical awards, dus misschien een unpopular opinion?
Ja hier snapte ik ook helemaal niks van
Inderdaad! Slechte uitspraak maar vond hem ook totaal geen uitstraling hebben. Ik voelde het echt niet, terwijl dit misschien wel een van de meest gelaagde rollen zou moeten zijn? Hoe kun je die dan zo vlak spelen. Ben dan ook verbaasd dat hij hier dan een award mee heeft gewonnen @Plantengekkie