Musical topic

Thanks! Volgens mij klinkt dit precies wat ik zoek!

1 like

Heb gisteren tickets kunnen scoren voor Hadestown, ben er echt heel blij mee!

3 likes

Ik ben vandaag naar Jesus Christ Superstar geweest. Wat een stemmen hadden Jeangu Macrooy en Lucas Hamming. Ik wist van te voren niet zo veel van de cast en was verrast Paul de Leeuw te zien. Ik was ook wel blij dat ik de film van te voren nog heb gekeken zodat het verhaal (en vooral deze versie) in mn hoofd zat. Ik denk dat hij anders wel vaag voor me was.

1 like

Ik was gister met mijn Amsterdamse omaatje naar Onze Jordaan en het was echt zooo goed. Echt een fantastische cast en goed opgebouwd. 10/10

1 like

Oh ik twijfel er zo over of ik hier heen wil! Is het denk je ook leuk voor iemand zonder enige connectie met Amsterdam?

Jaa 100%! Er zit ook veel Italiaanse belcanto in, is deel van het verhaal. En de cast is echt zo goed en grappig.

1 like

Thanks! Dan ga ik toch kijken of ik nog een kaartje kan bemachtigen

Het is misschien niet helemaaal musical, maar toch
Ik ga over 2 weken naar The Rockettes in Radio City Hall. 🥹Kan wel huilen van geluk

5 likes

Ooh wat ontzettend tof! Heel veel plezier alvast!

1 like

Super leuk! Ik ben vorig jaar geweest en het is echt zo gaaf! Heel veel plezier!

Ik ga binnenkort naar Sister Act. Voor volgend jaar heb ik ook kaartjes voor Elizabeth gekocht.

2 likes

Ik heb voor komend jaar op de planning kinky boots in antwerpen en Elizabeth.
Zou eigenlijk ook nog wel naar frozen willen en misschien Moulin rouge met een leuke deal. Is iemand daar al geen geweest?
40-50 staat eigenlijk ook nog op mijn lijstje. Dat wordt sparen

Ik ben naar Frozen geweest en vond hem heel leuk! Ik twijfel om nog een keer te gaan. Moulin rouge trekt mij niet

Oh wat goed dat je dit zegt, ik vond Kinky Boots zo leuk maar wist niet dat ze in Antwerpen staan volgend jaar. Meteen kaartjes geboekt!

M’n wensenlijstje is verder hetzelfde met Frozen, Moulin Rouge en 40-45, wordt een duur jaar haha :sweat_smile:

2 likes

Frozen vond ik erg leuk! Ben wel met heel veel korting geweest via het werk van mijn zus, vind de normale kaartjes wel erg duur.
40-45 is fantastisch, echt een van de mooiste musicals waar ik ooit ben geweest. Ik ga in december nog een keer en kijk daar nu al naar uit.

1 like

Frozen ben ik in Londen geweest, echt fan-tas-tisch qua show en zang. En Moulin Rouge kan ik ook enorm aanraden! Vond het niet zo’n sterk verhaal, maar het is een supermooie show en prachtig decor :heart_eyes:

Misschien nog een goede tip, ik ga nogmaals naar Frozen voor 15 euro voor twee kaartjes via de vriendenloterij. Als je je inschrijft voor 1-2 maanden via deze link, krijg je binnen 4 weken een code thuisgestuurd om twee kaarten te bestellen. Geldig voor shows van Frozen en Moulin Rouge (en nog een andere musical volgens mij) t/m eind januari en je kunt daarna gewoon weer opzeggen (heb ik ook gedaan). Echt supergoedkoop! Mijn zus heeft het ook zo gedaan en werkt top!

Ik wil zelf graag naar Dear Evan Hansen. Zag dat ‘ie gaat touren in Nederland, ben heel benieuwd. Alleen nog iemand vinden die mee wil :see_no_evil:

3 likes

Ik ben naar moulin rouge geweest en vond het niet fantastisch. Het decor is super mooi en spectaculair. Maar de muziek vond ik erg tegenvallen. De popmedleys vond ik vaak niet zo passen bij het verhaal op dat moment. Daarnaast vind ik popmuziek minder mooi dan musical muziek. Er wordt wel erg goed gedanst. Maar als je twijfelt tussen frozen en moulin rouge zou ik frozen aanraden.

2 likes

Weet je of je met die actie ook voor 15 januari naar de musical moet gaan? Lees dat het 6 weken kan duren voordat je de voucher krijgt en dan is het al bijna 15 januari :sweat_smile:.

Oh wow wat een goede tip!

1 like

Oh serieus had geen idee dat die ook kwam!

1 like

Wij konden boeken tot eind januari, via deze website zie je de data: kiesuwmusical.nl

1 like