Musical topic

Hairspray is de volgende, zag ik!

1 like

Zo blij dat ik Hamilton nu een keer kan zien. Het is echt behoorlijk goed!

Op Disney+? Daaamn, Iā€™m jealous! wil het zo graag zien. Had je al Disney of speciaal hiervoor genomen?

Ik denk dat de musicals bij The Shows Must Go On op zijn. Sinds gisteren staat er een film van Michael Flatley op (ook leuk, wilde vroeger altijd tapdanser worden :sweat_smile:)

Ja! Maar je kunt hem ook downloaden. Dat heb ik in elk gedaan haha. Je kan ook voor 1 maand Disney plus nemen. Het is wat mij betreft wel de moeite waard haha.

Omg dit moet ik even met andere musical fans delen. Broadway is al zo lang dicht. Iemand op TikTok kwam op het idee om ratatouille de musical te maken. Er hebben zo veel bekende musical mensen aan meegewerkt. Het resultaat is echt fantastisch haha. Totaal niet wat je verwacht van een TikTok musical.

3 likes

Tituss <3

Jaaaaa hij is zo goed. :heart:

1 like

Vanavond Op zoek naar Maria. Noem me kneuterig, omroep Max en een oude ziel, maar ik heb er echt zin in. Heb ook alle eerder versies gevolgd, Joseph, Mary Poppinsā€¦ en LOVE Pia Douwes dus dat is sowieso al genieten

Ja ik kijk hier ook enorm naar uit! Dit zijn de programmaā€™s die ik graag kijk op de zondagavond.

1 like

Yes, ik kijk ook! Lekker hysterisch meteen maar prima voor de zondagavond. Oh leuk en Richard in de jury!

1 like

Ja dat lijkt mij ook wel eng hoor! Vond haar nu wel de mindere van de twee, timing was soms ook een beetje gekkig / rommelig maar ze heeft wel een mooie stem!

1 like

Vond Tessa ook tegenvallen! Terwijl ze in Anastasia juist erg goed was.

Valerie vond ik ook heel goed gezongen! En Willemijn nu weer wat tegenvallen. Te schreeuwerig denk ik.

@Totoro, ik ben om de een of andere reden shook dat je into musicals bent. Maar geniet ervan! Ik kwam alleen even kijken waarom dit topic opeens omhoog kwam :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Eens met jullie. Krijg trouwens wel erge Sandy uit Grease vibes van Willemijn :sweat_smile:

1 like

Wauw, Nandi is ook goed zeg!

3 likes

Ik dacht waar is die Tessa nou van, maar die heeft dus ooit meegedaan aan So You Wanna Be A Popstar

Nandi komt heel vaardig over, ervaren in het musicalvak . Dat past denk ik ook wel bij het ā€˜karakterā€™ van een Maria.

Nahh dit vond ik beide niet veel soeps. Vind Anouk ook nog iets te meisjesachtig, verwacht bij Maria toch wel meer een volwassen vrouw.

Edit Anouk lijkt echt op Kim Feenstra btw haha

1 like

Ja vond ik ook wel voor Willemijn, vloog echt een paar x uit de bocht

Vind het vooral zonde dat ze niet gewoon alleen musicalnummers zingen, denk dat ze dan allemaal beter uit de verf komen. Bv die cover van Davina Michelle, waarommmm

5 likes