Musical topic

Ik ga ook zaterdag, heel benieuwd!!

1 like

Ik ga vanavond! En ik heb niet opgezocht wie Hermes speelt dus ik laat me lekker verrassen

Edit: het was dus Maarten en wauw wat is hij goed! Een paar maanden geleden heb ik Hadestown in Londen gezien, maar ik vond Hermes en Hades in deze versie een stuk sterker. Moet wel zeggen dat ik de enscenering beter tot zijn recht vond komen in Londen, omdat het theater daar een stuk kleiner is. Veel intiemer en daarmee ook wat intenser.

3 likes

Vond Hadestown geweldig!! Wil nog een x, love Jeangu ook. Had maarten net, ga even opzoeken wanneer claudia komt en of er dan nog een goedkoop kaartje is

1 like

Ook naar Hadestown geweest, zo leuk!! Ik had Claudia, en dat hoopten we ook haha, echt genieten. Ik vond het vocaal allemaal zo goed, en hadden goede plekken :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik ga volgende week naar Moulin Rouge. Ben heel benieuwd! Zijn er meer mensen geweest?

Ja, leuk! Ik ben vorige maand geweest en ga as zondag weer als cadeau voor m’n moedertje! Omdat ik het zó leuk vond en wil dat zij het ook zou zien maar ook omdat ik zelf echt graag nog een keer wilde ahahaha :heart:

1 like

Ohhh wat tof! Ik ga met mijn schoonmoeder :smile:

Ja echt heel erg leuk! Ik vond het in het begin even vreemd dat het Nederlands gesproken en Engels gezongen is, maar dat wende snel. Echt van genoten, ik ga snel nog een keer.

1 like

Het is echt een spektakel en de decors zijn schitterend, maar qua structuur en het gebruik van muziek vond ik het echt all over the place en niet op een goede manier. Zat soms echt te cringen in mijn stoel.

De film is ook over the top, maar zat beter in elkaar en ik miste een paar nummers.

Maargoed, ligt maar echt aan wat je leuk vindt! Je verveelt je in ieder geval niet en bij binnenkomst in de zaal is het al indrukwekkend.

3 likes

Ik ben naar Elisabeth geweest en het was prachtig. Hele goede cast, goede enscenring en ook hele mooie/interessante keuzes gemaakt (Elisabeth die toekijkt hoe de dood kleine Rudolf ontmoet vond ik bv een heel sterk detail.

Maar oh Pia Douwes. Ik hoorde al dat haar stem wat zwakker was en misschien had ze vanavond gewoon echt geen goede avond, maar het was niet fijn om naar te luisteren. We zaten beiden met samengeknepen billen omdat we bang waren dat ze het steeds niet redde. Ook zo zoeken naar de noten en totaal niet stabiel. Echt pijnlijk ergens.

4 likes

Ik herken precies wat jij schrijft! Ik vond het tweede deel echt aanzienlijk minder, deels door het verhaal maar ook echt door Pia. Vond haar door haar manier van zingen ook heel moeilijk te verstaan.

Ben zelf nog niet geweest maar hoor dit echt van veel mensen, zo jammer. Iets met stoppen op je hoogtepunt…