Nagellak #2

Cute! Is dat gele op je vingers de lak? Of stift :smiley:

2 likes

Waar?

Op je nagelriemen!

3 likes

O een beetje acryl denk ik? Was mezelf nieteens opgevallen

Ah ok!

4 likes

Ik heb nu ruim een week deze semi cured gelstickers op mijn nagels zitten. Volgende keer proberen om nog iets dichter bij de nagelriem te plakken, maar ik ben niet ontevreden! Het lukt me nooit om nagellak langer dan een paar dagen mooi te houden, ook met gellak, het beschadigt altijd aan de bovenkant van mijn nagels. Dus ik hou het meestal bij neutrale kleurtjes, dan zie je dat niet zo goed. Ben heel benieuwd hoe lang deze het uiteindelijk vol gaan houden.

14 likes

Na weken met donkerrood te hebben gelopen, alles goed kort geknipt en een plum achtige kleur er op gedaan.
Victora Vynn 028

10 likes

Ik blijf het probleem houden dat mijn vingers continu kapot zijn. Harde randjes naast mijn nagels, wondjes, kloofjes. Hebben jullie dat ook? Mijn moeder zei dat ik voorlopig maar even geen nagels moet lakken maar ik weet niet of het daardoor komt.
Ik gebruik ofwel gellak, nail oil, cuticle oil (beide van kruidvat), handcreme en de gellak verwijderaar van de kruidvat. En soms doe ik gewoon normale nagellak op.
Ik word helemaal simpel van de velletjes en harde stukjes waar ik niet vanaf kan blijven en loop dus telkens met kapotte handen.
Iemand tips? Of iemand die het herkent?

2 likes

Het zou wel een onderdeel ervan kunnen zijn, maar momenteel zijn de wondjes op andere plekken

Het lijkt erop dat het met aceton te maken heeft.
Is die honing zelf erg plakkerig?

2 likes

Dan ga ik die sowieso een keer proberen. Doe het nu met handcreme van thermen maar dat lijkt niet te helpen en met uierzalf maar dat plakt me teveel. Thanks voor de tip!
Het is idd vrij pijnlijk dus ik wil graag een oplossing haha

1 like

heb je o’keeffes working hands/klovenzalf/sudocreme al geprobeerd?

info over kloven

2 likes

Klovenzalf wel maar die heeft echt een afschuwelijke geur :joy: dus dat heb ik niet lang genoeg geprobeerd denk ik.
Als ik die site lees klinkt het wel herkenbaar idd!

Je kan hier ook eens mee naar de dokter. Mijn moeder had dit ook heel erg en zij had altijd meerdere zalfjes maar soms ook kuurtjes. Dan moest ze een week lang zalf smeren en dan slapen met handschoentjes aan. Dat hielp meestal wel voor even. Ik heb het helaas van haar overgekregen en ik smeer heel veel neutrale handcrème en gebruik ook nagelriemolie en doe regelmatig een manicure. Het is nog steeds niet perfect maar al beter dan vroeger.

3 likes

16 likes

Mooie ring!

4 likes

Ik ben heel benieuwd of dit bevalt?! Wil je een update geven?

1 like

Nou ze zitten er nog steeds op en ze zien er ook nog steeds goed uit. Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, had ze op goed geluk gekocht, maar ze bevallen echt goed! Ik vind ze wel prijzig, maar ik heb een ander merk gevonden die goedkoper zijn, die ga ik hierna testen :smile:

2 likes

Ik ben net 1,5u bezig geweest met biab eraf te halen. Wat. Een. Ellende. Zelfs na een halfuur weken kreeg ik het er gewoon niet af?!

Je nagels zouden er sterker onderuit moeten komen, nou in mijn geval niet :smiling_face_with_tear: echt geen zin om dit elke 2/3 weken te gaan doen.

Iemand nog een gouden tip?

2 likes

53 likes

16 likes