Nagellak #2

Ik ben heel benieuwd of dit bevalt?! Wil je een update geven?

1 like

Nou ze zitten er nog steeds op en ze zien er ook nog steeds goed uit. Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, had ze op goed geluk gekocht, maar ze bevallen echt goed! Ik vind ze wel prijzig, maar ik heb een ander merk gevonden die goedkoper zijn, die ga ik hierna testen :smile:

2 likes

Ik ben net 1,5u bezig geweest met biab eraf te halen. Wat. Een. Ellende. Zelfs na een halfuur weken kreeg ik het er gewoon niet af?!

Je nagels zouden er sterker onderuit moeten komen, nou in mijn geval niet :smiling_face_with_tear: echt geen zin om dit elke 2/3 weken te gaan doen.

Iemand nog een gouden tip?

2 likes

53 likes

16 likes

Ja dat las ik ook, maar ik doe nog twee laagjes kleur + een topcoat erover… dus dan zou ik die drie lagen eraf moeten vijlen? Was nu al mega lang bezig met alleen de glanslaag haha

Welke elektrische vijl heb je? Denk dat dat wel echt veel tijd en werk scheelt!

2 likes

Ik vind jouw nagels altijd zo mooi!

1 like

Dank je wel :blush:

Thanks! :orange_heart:

2 likes

32 likes

Ik heb gisteren voor het eerst BIAB laten zetten en ben er zo blij mee. Heb een foto met en een foto zonder flits.

19 likes

Zo leuk

2 likes

Nog even een update: na exact twee weken was er een kleine beschadiging bij mijn duim. Maar wel heel zichtbaar door de kleur (in ieder geval voor mezelf, dan erger ik me daar de hele tijd aan). Dus toen heb ik ze eraf gehaald.
Volgens de verpakking zouden ze twee weken mooi blijven, dus dat is prima gelukt. Eraf halen ging ook heel makkelijk. Al met al ben ik tevreden, binnenkort ga ik een andere kleur proberen!

4 likes

Wow klinkt goed! Dankjewel voor de update.

Welk merk had je?

3 likes

Love’n Layer, weet alleen niet of het in Nederland verkrijgbaar is. Mijn inspiratie was Maniac Nails (gezien op instagram) dat is wel Nederlands, maar die verzenden helaas niet naar waar ik woon.

2 likes

11 likes

Heeft er iemand acryl en veel typt op een toetsenbord? De nagels van mijn wijs- en middelvinger worden van 1 hand zo lelijk omdat ik denk te veel met m’n nagel typ. Ik probeer erop te letten om ‘plat’ te typen maar als het druk is vergeet ik het weer. Ik laat het doen bij iemand en die zegt dat het bij mij dus ook veel sneller slijt. Iemand die hier tips voor heeft of toch maar accepteren?

1 like

Ik kom op TikTok telkens dat DooNails tegen. Ziet er zo bizar uit…? Soort poeder wat dan lak wordt haha?
Maar … werkt het :sunglasses:?! Kent iemand het?

Haha ik ook. Ben zo intrigued, maar durf het niet te bestellen🫣

2 likes