Nagellak #2

Zou wachten tot een aanbieding! Dat merk is heel vaak wel in de korting , ook wel bij etos enz

3 likes

Dan ga ik dat eerst even in de gaten houden

1 like

Mooie vorm!

1 like

Cloudy Blue van PG

11 likes

Lang geleden ging ik regelmatig naar een nagelsalon. De vaste nagelstyliste stopte ermee en sindsdien heb ik eigenlijk altijd zelf mijn nagels gedaan met biab en gellak. Vandaag dacht ik laat ik mezelf eens verwennen en naar een nagelsalon gaan. Wat een verschikking :cry: Zo vies! Die vrouw die mijn nagels deed had zelf heel onverzorgde handen met allemaal vuil onder de nagels. De vijlen die ze tevoorschijn haalde waren echt al 10 keer aan vervanging toe en op het kussentje waar ik mijn handen op moest leggen lag allemaal bloed. Ik durfde er op dat moment dan weer niets over te zeggen maar dat is toch niet okee of stel ik me aan?! En het resultaat is ook niet echt mooi…

Volgende keer maar weer gewoon zelf doen. Of heeft iemand een aanrader voor een goede salon omgeving Zoetermeer (Zoetermeer ja :smiling_face_with_tear:). Ik houd me graag aanbevolen!

klaagmodus uit

3 likes

Pff gisteren mijn gelnagellak eraf gehaald en opnieuw gedaan. Ik was er best wel even mee bezig en ik haat het om het eraf te halen. Nou uiteindelijk blij met resultaat (een hele lichtroze kleur). Eet ik in de avond een broodje shoarma, heb ik nu allemaal gele vlekken op mijn nagellak :weary:.

1 like

@Fixerupper aii ik denk ook niet dat ik heel blij was geworden van een steun met allemaal bloed erop + de andere dingen die je noemde. Ik vind niet dat je je aanstelt!

Ik vind t weer tijd voor vrolijke kleuren (wel hele slechte foto’s maarjaaaa):

18 likes

Slechte foto maar heb van dat folie spul gebruikt.

15 likes

Ja je stelt je aan dat je het vies vindt dat er bloed op lag :joy:

Wat een verschrikking.

3 likes

Mijn ADHD zegt dat het weer eens lekker impulsief tijd is voor een nieuwe hobby💸

Nu heb ik dit hele topic gelezen, en ben ik verliefd op alle mooie (prijzige) sets. Maar, omdat ik mijzelf langer ken dan vandaag. Wil ik graag een betaalbare start set, om te kijken of ik het volhoud. En hoe het bevalt, etc.

Er zijn er zoveel te vinden online, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil er het liefst niet veel meer dan €50 aan uitgeven. Het mag ook een losse lamp, en losse lakjes zijn, als het maar alles is wat ik nodig heb om dit enigszins tot een goed einde te brengen.

Lang verhaal kort: hebben jullie tips?

5 likes

De lamp van Ali! Ergens in dit topic heb ik een link gekregen van iemand.
Maar ik kan me voorstellen dat dat te lang duurt als het een adhd hobby is :joy:

3 likes

Ik heb mijn set destijds op marktplaats gekocht! Er zijn zoveel mensen die hiermee starten en het vervolgens niets meer mee doen, dus daar kun je in ieder geval vast een fijne lamp en wat tools scoren.

4 likes

Neonail heeft een beginners set op douglas staan. Volgens mij nu in de aanbieding.

2 likes

Ik ga van TGB af stappen. Alle oude lakjes (> 9 maanden) vertonen een soort van marble effect: het pigment laat los van het product en dit krijg ik niet meer goed, ook niet met de imix (mixer voor lak/gel om het weer egaal te krijgen), dus die lakjes kan ik nu weggooien :upside_down_face: De imix doet trouwens goed z’n werk: na het mixen lijkt de lak als nieuw, maar na 2 minuten begint het marble effect weer op te treden. Dit fenomeen hoor ik regelmatig, dus voor mij geen TGB meer.

Die gedachte had ik in eerste instantie ook, maar had het bij meer potjes en na wat googlen, was ik blijkbaar niet de enige… Ik weet nog niet op welk merk ik ga overstappen, maar ik heb gisteren een cursus gevolgd waar er met Anole werd gewerkt. Resultaat:

Mijn mening: fijn product omdat het goed levelt (iets minder dan TGB naar mijn gevoel, maar dat is oké), waardoor je een mooie bolling kan creëren. Groot pluspunt: loopt minder snel dan TGB.

Nadeel vind ik toch weer de prijs alhoewel het 10 euro goedkoper is dan TGB. Builder van Anole zit op 20,95 euro excl. btw. Maar ik denk dat voor de meeste mensen een egale bolling niet een must is (tenzij je bijv. een nagelstyliste bent).

13 likes

Heb je die foto zelf gemaakt? Wat mooi! Hoe deed je dat?

2 likes

Nee, kon ik het maar! De trainster heeft de foto gemaakt :blush:

3 likes

Oh shit, dat klinkt niet best. Iemand anders tips voor een biab die je eigen nagels versterkt? Neonail?

Wow zo mooi!
Was je bij een cursus van Anole zelf? Ben daar nu ook voor aan het kijken.
Ik heb trouwens nog geen problemen met mn TGB lakjes, hopelijk blijft dit zo :crossed_fingers:

Nee, niet bij Olesya zelf, maar bij een ambassadeur van Anole.

2 likes