Jaa ik doe hetzelfde!
Een primer is de stap voor het aanbrengen van de basecoat. Het is een soort voorbereiding waardoor de basecoat beter hecht. Heb je misschien een te dikke laag basecoat aangebracht toen je nagel ging branden? Dat is eigenlijk de enige keer dat het bij mij wel eens pijn heeft gedaan → een te dikke laag gel uitharden.
Gisteren deze gellak erop gedaan, zo mooi! Maar wel lastig op de foto te krijgen.
Het is een soort donkerbruin/zwart met verschillende kleuren gouden mini glittertjes erin.
Ik word er steeds beter in ook, ik vind het bijna therapeutisch om er lekker even een paar uur mee bezig te zijn.
Wauw heel mooi!!
Ben er wel tevreden over voor een tweede poging, alleen die nagelriemen blijf ik lastig vinden… oefenen maar.
Alleen er gebeurde bij drie nagels wat geks (ongeacht welke kleur) er kwamen een soort barsten in en de lak viel er zo vanaf als een soort plakje. Ik dacht eerst dat ik die nagels te dik gelakt had misschien. Maar later dacht ik zou het ook kunnen komen door het bureau lampje dat ik best dicht op mijn handen heb gehad bij het lakken? Het was laat en best donker dus ik heb er zo’n flexibel lampje van Ikea bij gehad die je kan vast schroeven aan de tafel, maar dat is ook een best fel led lampje… dat is het enige verschil met de vorige keer toen ik lakte
Even een goude glitter lak om mn afgebroken nagels wat minder zielig te doen lijken.
Is een lakje van neonail btw met daar onder een proteine base van neonail ben er heel tevreden over tot nu toe.
Heb ze gelakt. Ben benieuwd hoe lang t blijft zitten en heb mega de neiging om aan de randjes te gaan pulken. Wil nog de neonails adventkalender want heb blijkbaar echt geen mooie kleurtjes. Maar ja dan moet t dus wel blijven zitten. Maar straks is ie uitverkocht. Of goedkoper. Kan me niet meer herinneren hoe snel t er af ging, volgens mij wel snel. Dilemma’s.
Deze had ik volgens mij voor mijn trouwen
Verkoop je ook setjes nagels? Of is dit gewoon om te oefenen/ala voorbeeld.
Ik wil binnenkort over op biab in combinatie met Pink Gellac kleurtjes, is The Gel Bottle bijvoorbeeld echt beter dan Neonail? Scheelt nogal in kosten namelijk.
En verwijderen jullie dit net als een rubberbase met weken?
Dit maak ik gewoon als voorbeeld en omdat ik het leuk vind.
Als je geïnteresseerd bent in setjes dan wil ik me daar best in gaan verdiepen!
Dit zou ik ook wel leuk vinden
Nou momenteel hoop ik dat mn gellak blijft zitten en dat ik dat gewoon kan gaan doen. Maar zie wel vaker voorbij komen dat mensen setjes verkopen dus was nieuwsgierig.
Als je nail art met gellak goed, hoe krijg je dan je kwasten weer schoon?