Dank je wel!! Ben benieuwd!
Ik zat trouwens naar die lamp van pink gellac te kijken, die pro Led zeg maar. Die zou zogenaamd voor professioneel gebruik zijn, maar er staat 15W pro led lamp. Dat is toch extreem weinig if begrijp ik het verkeerd?
Rechterhand
Linkerhand
Echt bloed zweet en tranen kostte deze me, werd er zo chagrijnig van, 't wilde niet echt lukken.
Maar ben nu toch wel blij met hoe 't is gelukt.
Wow die gouden randjes vind ik echt heel cool!
Ik heb nu twee keer mijn nagels laten doen en ik vind het helemaal leuk. Ben alweer aan het bedenken wat ik de volgende keer ga doen.
Ff een ode aan jojobaolie hoor. Ik heb mijn handen de afgelopen maanden nooit ingesmeerd en mijn nagelriemen zagen er niet zo fraai uit, na twee avonden netjes inmasseren zijn mijn naakte nagels weer helemaal prima:
Vandaag is mijn startersset voor gelnagellak binnengekomen, morgen lekker uitproberen!
Dankjewel!
Wow vind dat met die gouden randjes heel gaaf idd! Kun je ons je geheimen leren? Haha
Heb jij de lamp van Kiki? Bevalt hij je goed?
Oh dankjewel, klinkt goed! Ik heb nu een lamp van bol.com met 56W, maar ik wil liever een wat sterkere (en met merknaam), want ik heb het idee dat het niet altijd even goed uithard. Vandaar dat ik bij de lamp van Kiki London terecht kwam
Thanks!! Ik wacht even af of er een goede actie komt met black friday en dan bestel ik hem
De Sera UV Lamp Gelnagels 168W - LED Lamp Nagels - Gellak Lamp - Nageldroger met 2.5... | bol.com zou dit iets zijn? Misschien dat ik die bestel. Wil ook een nieuwe lamp.
Of is het zo’n Ali ding?
Toch gek dat die lamp bij sommigen zoveel verschil maakt en bij anderen niet. Ik heb zelf de pro lamp van Pink Gellac (die van 15W) en ik doe elke laag 60 seconden erin. Echt nog nooit problemen gehad met uitharden. Maar ik vind de lakjes van PG ook veel fijner dan die van Kiki Londen, zowel qua hoe mooi ze lakken als qua houdbaarheid, dus ik zal sowieso wel gekke nagels hebben haha.
Om ontopic te blijven: deze week toch maar mijn dunne stompjes met forever uitgedroogde nagelriemen gelakt. Hopen dat ze nu snel weer wat langer en sterker worden. Krijg m niet heel scherp op de foto maar het is Pearly Nude van PG, met een heel subtiel gouden glinstertje erin dus.
Ik heb die rechtsonder een tijd geleden besteld via Ali en hij was na twee keer gebruiken kapot…
Die de sera heb ik ook! Vind ik heel fijn! Alles meteen hard!
Thanks!
Haha ehhhm heel veel geduld hebben en investeren in goede tools
Deze wordt door meerdere leden aangeprezen, heb er zelf geen ervaring mee!
Ik overweeg om BIAB te gaan proberen thuis, maar vind het een beetje overweldigend. Ik dacht altijd dat dit een soort alles-in-1 gellak was wat goed is voor je nagels, maar kwam bijvoorbeeld ook een set van drie lakjes (top, builder, base) tegen van Gellex en zo nog andere merken.
De zoekfunctie helpt me niet echt verder op het forum, dus heeft iemand tips/aanrader/uitleg over hoe te starten hiermee? Meen me te herinneren dat men hier fan is van The GelBottle maar kan er weinig over terug vinden.
Vond het tijd worden voor glitter! Dit is rose gold van de platinum lijn van Kiki London
Ik zie nu dat als je ‘m aanklikt de foto een stuk minder wazig is is er een manier om op je telefoon (iphone) foto’s kleiner te maken qua kb zodat het niet zo zwaar is voor t forum ook? Weet alleen op mn desktop.