Nagellak #2

Voor het eerst zelf mijn nagels verlengd met biab. Ben er best blij mee voor een eerste keer! Mijn nagels zijn echt stompjes want ik bijt, dus dit is mega lang voor mij. Alleen mijn ringvinger vind ik niet mooi. Is biab met een normaal lakje en dan de gel topcoat eroverheen. Werkte niet ideaal en er zitten wat bobbels in. Ik wacht nog op mijn glitter gel nagellakjes maar die komen waarschijnlijk pas begin januari. Love glitter

12 likes

Omg yesss, ik heb mijn gelnagellak er voor het eerst afgehaald en mijn nagels zijn nog heel! :partying_face: Ik was serieus bang voor de schade lol, maar het viel allemaal heel erg mee. Ik ben superlangzaam te werk gegaan en was alsnog in drie kwartier klaar met beide handen, inclusief lengte/vorm vijlen, ik ben er echt heel erg blij mee.

Gelnagellak na 15 dagen:

Nagels na het verwijderen:

Foto's van het proces (lol geen idee of iemand dit boeiend vindt, maar ik heb zelf zooo lang getwijfeld aan het beginnen met gellak omdat ik bang was voor het verwijderen dat ik dit zelf heel fascinerend vind):

Glanslaag eraf vijlen:

7 minuten in aceton weken:

Na het eraf schrapen met de achterkant van een ijzeren bokkenpootje:

Na het bufferen van de restjes basis:

39 likes

Yes zo hoort! En 3 kwartier valt voor een eerste keer echt heeeel goed mee. Zal na een paar keer wellicht nog wat sneller worden

1 like

16 likes

Ik ook rood (ook al maakt mijn telefoon alles roze :rage:):

Vanessa HD 149 🧑🏻‍🎄

22 likes

Nails Inc. - Sugar House Lane
Ruikt ook naar pepermunt.

33 likes

Regal red van pink gellac!

6 likes

Beetje zomers wel. :sweat_smile: Volgende keer ga ik voor hysterische kerst nagels.

28 likes

Helemaal klaar voor de kerst!

44 likes

Heel blij met dit leuke design

24 likes

Gisteren laten zetten! Ik ben erg blij nu een goede salon te hebben.

19 likes

Paars.
Op de foto lijkt (en is misschien wel zo haha) alsof ik het ongelijk gelakt heb qua dekking. In het echt zie je dat niet gelukkig.

50 likes

Wat mooi! Zit er een soort structuur op je ringvinger?

Ja klopt!

1 like

17 likes

Gebruikt er iemand ook soort gellak zonder lamp van bv Rimmel? Heb een aantal keer gellak geprobeerd maar het is helaas niet aan mij besteed :pensive:.

1 like

Ik gebruik nu 3 weken gelnagellak, maar ik heb 300 jaar normale lak gebruikt en ik gebruik het nog steeds op mijn voeten. De Super Gel van Rimmel is één van mijn favo lijnen. Lak die aan de lucht droogt is per definitie gewone lak en niet vergelijkbaar met gel (qua hoe het zich aan de nagel hecht en hoelang het intact blijft)… mensen in de marketing hebben een aantal jaar terug, toen gelnagellak populair werd, gewoon verzonnen om het die benaming te geven om hun duurdere lijnen aan te duiden, die het langst blijven zitten en het meest glanzen.

Met een goede basis en topcoat blijft normale lak in mijn ervaring prima een week zitten, als je tussendoor nog een laagje topcoat aanbrengt ook zonder tipwear, maar 20 dagen zonder krasjes of dofheid zoals met gelnagellak is mij nog nooit gelukt. Ik ben zelf heel erg fan van de Extreme Last basecoat en de Extreme Gel topcoat, allebei van essence (maar echt, beter dan alle duurdere merken die ik heb geprobeerd).

1 like

Ja die extreme gel topcoat is zeker goed!

1 like

Moeilijk om de glitters op de foto te krijgen haha

11 likes

Iemand al inspiratie wat te doen met de feestdagen? Ik ben altijd wel fan van wat glitter maar niet per se echte nail art met figuurtjes etc. Ik heb al wat proberen googelen maar nog niets overtuigend gevonden.