Heel mooi
Wow gaaf! Zijn dat folies?
Ja de nagel styliste had het er zo op.
Ik heb een essie adventkalender als kado gekregen
Nadeel is dat ik eigenlijk altijd gellak gebruikt ipv normale nagellak haha. Dus nu maar zo goed als het ging een gel base + topcoat gecombineerd met dit roze lakje ‘mod square’
Oeee leuk! Kun je later deze week je review geven over hoe goed deze combi blijft zitten? Wil eigenlijk ook die kalender nog, maar gebruik ook alleen maar gellak.
Kan je TGB biab ook gebruiken als normale lak, of moet je echt perse een apex maken?
Je hoeft niet perse een apex te maken. Een dun laagje kan ook gewoon. Alleen bij lange nagels zou ik wel aanraden om een apex te maken voor meer stevigheid, maar anders volstaat een normale laag ook.
Voor het eerst zelf mijn nagels verlengd met biab. Ben er best blij mee voor een eerste keer! Mijn nagels zijn echt stompjes want ik bijt, dus dit is mega lang voor mij. Alleen mijn ringvinger vind ik niet mooi. Is biab met een normaal lakje en dan de gel topcoat eroverheen. Werkte niet ideaal en er zitten wat bobbels in. Ik wacht nog op mijn glitter gel nagellakjes maar die komen waarschijnlijk pas begin januari. Love glitter
Omg yesss, ik heb mijn gelnagellak er voor het eerst afgehaald en mijn nagels zijn nog heel! Ik was serieus bang voor de schade lol, maar het viel allemaal heel erg mee. Ik ben superlangzaam te werk gegaan en was alsnog in drie kwartier klaar met beide handen, inclusief lengte/vorm vijlen, ik ben er echt heel erg blij mee.
Gelnagellak na 15 dagen:
Nagels na het verwijderen:
Foto's van het proces (lol geen idee of iemand dit boeiend vindt, maar ik heb zelf zooo lang getwijfeld aan het beginnen met gellak omdat ik bang was voor het verwijderen dat ik dit zelf heel fascinerend vind):
Glanslaag eraf vijlen:
7 minuten in aceton weken:
Na het eraf schrapen met de achterkant van een ijzeren bokkenpootje:
Na het bufferen van de restjes basis:
Yes zo hoort! En 3 kwartier valt voor een eerste keer echt heeeel goed mee. Zal na een paar keer wellicht nog wat sneller worden