Mehh mijn stiletto’s zijn inmiddels verleden tijd… ik ga nu maar weer even een paar weken voor shorties maa rik mis het wel. En ik merk dat ik met typen op m’n telefoon er constant naast zit (terwijl ik typte met mijn vingertoppen en niet mer mijn nagels maar blijkbaar beweeg je dan toch anders door het gewicht ofzo?)
Oke beetje random specifieke vraag maar zijn er mensen die ervaring hebben met gelnagellak i.c.m. gitaar spelen? Ik heb links sowieso korte nagels voor het gitaar spelen maar rechts gebruik ik m’n nagels wel (ik speel niet met plectrum) en ik vroeg me af of het niet supersnel beschadigt daardoor (of dat het juist goed werkt?!). Ennnn ik hou nu niet bij hoe vaak ik m’n nagels knip haha maar gelnagellak doe je 1x in de 2 a 3 weken toch? Groeit het dan niet teveel uit zodat je links last krijgt van je nagels?
Dit is 11 november gezet (ja ik moet echt gaan maar duur)
Dus als je het netjes om de 2/3 weken bijwerkt heb je zeker niet teveel uitgroei
Vind dit echt zo mooi!!!
Gewone nagellak, gelak?
Ja ik loop er met links wel tegenaan dat het op een gegeven moment te lang wordt 🥲
Holy jou nagels groeien hard. Dan is het idd een duur geintje.
WAUW dit is zooooo mooi!
Het is gellak van Venalisa, nummer 930.
Ik heb vandaag voor het eerst gelnagels laten zetten in de hoop om zo ein-de-lijk van het nagelbijten af te geraken. Ik heb er zo lang over getwijfeld om dit te doen omdat ik me schaamde over mijn nagels en ik het een grote stap vond om hiermee naar een nagelstyliste te gaan. Maar ok, blij dat ik toch de stap heb gezet. Ik toon ze even in een spoiler want ze zijn nog lang niet zo mooi als veel nagels die ik hierboven zie
Aw dat hoeft toch helemaal niet in een spoiler, niks om je voor te schamen! Ziet er heel mooi uit en je zult zien dat ze nu goed gaan groeien en het week voor week beter wordt!
Wat knap van je dat je de stap hebt gezet. En je hoeft je inderdaad nergens voor te schamen en al helemaal niet in een spoiler te zetten. Ik vind het een mooie kleur en je nagels zijn lang, ze komen boven je vingers uit!
Wat knap, stoppen met nagelbijten is heel erg moeilijk en helemaal niets om je voor te schamen! Ik vind je nagels er goed uitzien. De lengte is ook erg mooi, zeker voor een bijter heb je best een lang nagelbed! Welkom in het topic, ik kijk ernaar uit om je nagels te blijven zien.
Geen idee of je het al hebt gedaan, trouwens, maar je zou @Luzarl s posts kunnen terugzoeken voor inspiratie! Volgens mij beet zij ook hardcore nagels en inmiddels heeft ze elke maand een mooie lange set klauwen.
Oh wow, mooi geworden! Heeft het bij jou lang geduurd tegen dat de drang tot nagelbijten weg was?
Meteen, acryl is veel te hard en dat kreeg ik echt niet door. En ik nam meteen hele nailart met panterprint en kleurtjes dus ik vond bijten zonde.
In de lockdown had ik even geen nagels en toen beet ik wel meteen weer, maar toen alles weer open was meteen weer een set erop laten zetten
Ik heb deze ook en mijn vriend noemt de kleur altijd rode ui
Wow ik heb net gelnagellak op mijn voeten gebruikt, wat een verschil op het vervelende nageloppervlak van mijn tenen!!! Mijn rechtervoet was er door een klap echt dramatisch aan toe, het hoekje van mijn grote teennagel is kapot gegaan en bijna mijn hele derde teennagel was eraf gescheurd. De textuur van mijn nagels was ook slecht. Ik dacht dat gelnagellak aanbrengen echt een drama zou zijn, maar het viel heel erg mee en mijn nagels zijn nu vet glad, love it. Nog steeds lelijk door de verschillende lengtes en missende hoekjes, maar ik ben fan.