Paars.
Op de foto lijkt (en is misschien wel zo haha) alsof ik het ongelijk gelakt heb qua dekking. In het echt zie je dat niet gelukkig.
Wat mooi! Zit er een soort structuur op je ringvinger?
Ja klopt!
Gebruikt er iemand ook soort gellak zonder lamp van bv Rimmel? Heb een aantal keer gellak geprobeerd maar het is helaas niet aan mij besteed .
Ik gebruik nu 3 weken gelnagellak, maar ik heb 300 jaar normale lak gebruikt en ik gebruik het nog steeds op mijn voeten. De Super Gel van Rimmel is één van mijn favo lijnen. Lak die aan de lucht droogt is per definitie gewone lak en niet vergelijkbaar met gel (qua hoe het zich aan de nagel hecht en hoelang het intact blijft)… mensen in de marketing hebben een aantal jaar terug, toen gelnagellak populair werd, gewoon verzonnen om het die benaming te geven om hun duurdere lijnen aan te duiden, die het langst blijven zitten en het meest glanzen.
Met een goede basis en topcoat blijft normale lak in mijn ervaring prima een week zitten, als je tussendoor nog een laagje topcoat aanbrengt ook zonder tipwear, maar 20 dagen zonder krasjes of dofheid zoals met gelnagellak is mij nog nooit gelukt. Ik ben zelf heel erg fan van de Extreme Last basecoat en de Extreme Gel topcoat, allebei van essence (maar echt, beter dan alle duurdere merken die ik heb geprobeerd).
Ja die extreme gel topcoat is zeker goed!
Iemand al inspiratie wat te doen met de feestdagen? Ik ben altijd wel fan van wat glitter maar niet per se echte nail art met figuurtjes etc. Ik heb al wat proberen googelen maar nog niets overtuigend gevonden.
Mehh mijn stiletto’s zijn inmiddels verleden tijd… ik ga nu maar weer even een paar weken voor shorties maa rik mis het wel. En ik merk dat ik met typen op m’n telefoon er constant naast zit (terwijl ik typte met mijn vingertoppen en niet mer mijn nagels maar blijkbaar beweeg je dan toch anders door het gewicht ofzo?)
Oke beetje random specifieke vraag maar zijn er mensen die ervaring hebben met gelnagellak i.c.m. gitaar spelen? Ik heb links sowieso korte nagels voor het gitaar spelen maar rechts gebruik ik m’n nagels wel (ik speel niet met plectrum) en ik vroeg me af of het niet supersnel beschadigt daardoor (of dat het juist goed werkt?!). Ennnn ik hou nu niet bij hoe vaak ik m’n nagels knip haha maar gelnagellak doe je 1x in de 2 a 3 weken toch? Groeit het dan niet teveel uit zodat je links last krijgt van je nagels?
Dit is 11 november gezet (ja ik moet echt gaan maar duur)
Dus als je het netjes om de 2/3 weken bijwerkt heb je zeker niet teveel uitgroei
Vind dit echt zo mooi!!!
Gewone nagellak, gelak?
Ja ik loop er met links wel tegenaan dat het op een gegeven moment te lang wordt 🥲
Holy jou nagels groeien hard. Dan is het idd een duur geintje.
Welke kleur/merk is dit?
WAUW dit is zooooo mooi!
Het is gellak van Venalisa, nummer 930.
Ik heb vandaag voor het eerst gelnagels laten zetten in de hoop om zo ein-de-lijk van het nagelbijten af te geraken. Ik heb er zo lang over getwijfeld om dit te doen omdat ik me schaamde over mijn nagels en ik het een grote stap vond om hiermee naar een nagelstyliste te gaan. Maar ok, blij dat ik toch de stap heb gezet. Ik toon ze even in een spoiler want ze zijn nog lang niet zo mooi als veel nagels die ik hierboven zie