Nagellak #2

Veel te blij met deze :heart_eyes:

67 likes

Aaah ik ging donderdag eindelijk een nieuwe salon uitproberen en had helemaal zin om hier m’n hysterische glitterkerstnagels te showen, maar ja…

Ik vier kerst in februari wel weer wat betreft nagels

Leuk dat sterrenbeeld erop. Weegschaal toch?

Ik zou gewoon het design doen wat je wilde, en het er dan over 'n tijdje zelf vanaf halen of overheen lakken.

1 like

Toch voor kerstnagels gegaan!

16 likes

Essie gellak Bubbles Only

9 likes

Kak, had maandag mn kerst nagels afspraak. Heb nu van KikiLonden buildergel besteld, kijken of ik daarmee uit de voeten ga klmen. @Karl_Lagerfeld jij gebruikt dat toch?

Parelmoer met parels :nail_care:t4:

24 likes

Geen idee, de nagelstyliste deed maar wat haha!

God jongens wat ik nou toch weer heb gesjouwd. Ik zag laatst deze post van @Boswandeling en was helemaal geinspireerd dus besloot dat ik ook goud/zwart wilde voor kerst.

Nou, tadaa. Ik win dit jaar in elk geval de Nailed It-prijs voor net-niet-nagels :joy:

Als bonus ook nog even mijn duim, de andere is er nog erger aan toe haha.

22 likes

Ik had vandaag m’n afspraak voor kerstnagels maar helaas. Heb het er heel voorzichtig af gehaald en zelf een basecoat en glitter lak op gedaan om het toch netjes te houden zonder veel uitgroei.

22 likes

Ik heb ook maar wat kerstigs op m’n linkerhand gedaan. Nu nog bedenken wat ik rechts ga doen.

20 likes

Eerste x Biab Verlenging gedaan bij mezelf. Best wel goed gelukt haha

10 likes

Even een vraagje hier, wellicht herkent iemand het. Ik had biab van Kiki London met verlenging bij mijn moeder gedaan maar na een aantal dagen kreeg ze pijn in haar vingers. Niet als je op de nagel drukte maar als ze druk gaf op haar vingertoppen, dus met typen op een toetsenbord bijvoorbeeld. Aan haar vingers zag je niets, geen roodheid of wat dan ook. Nu heb ik het er zaterdag afgehaald en ook haar nagels zagen er gewoon nog goed uit. Nu sinds gisteravond kun je ineens rode plekken door haar nagels heen zien op sommige stukjes. Niet mega heftig maar bloeduitstorting onder haar nagel ofzo? Heel vreemd! Heeft iemand hier dat ooit gehad?

1 like

Nu het even vakantie is kan ik mijn nagels weer in de verf zetten :star_struck:

6 likes

Ze heeft er nog wel last van maar niet meer zo erg als toen het erop zat gelukkig. En in de lamp had ze geen pijn zei ze, dat vroeg ik ook nog toen ik er mee bezig was. De pijn begon echt na een dag dat de nagels gedaan waren. Zou het daar toch aan kunnen liggen denk je?

En een nieuwe afspraak op 15 januari :crossed_fingers: word hier wel blij van tho!

19 likes

Inderdaad! En dan ook even kijken of het aan de biab of de gellak zelf ligt. Of toch de lamp. Jammer, want ze vond het wel heel mooi staan bij haarzelf! Dankjewel voor het meedenken in ieder geval

22 likes

Dit gevoel had ik ook bij Biab, gek werd ik ervan. Alleen dan geen rode vlekken. Mijn eigen nagels zijn heel dun en flexibel en ik had het gevoel dat die biab het strak trok en het daarom continue aan m’n nagelbed trok en daar de irritatie vandaan kwam.