Aw dat hoeft toch helemaal niet in een spoiler, niks om je voor te schamen! Ziet er heel mooi uit en je zult zien dat ze nu goed gaan groeien en het week voor week beter wordt!
Wat knap van je dat je de stap hebt gezet. En je hoeft je inderdaad nergens voor te schamen en al helemaal niet in een spoiler te zetten. Ik vind het een mooie kleur en je nagels zijn lang, ze komen boven je vingers uit!
Wat knap, stoppen met nagelbijten is heel erg moeilijk en helemaal niets om je voor te schamen! Ik vind je nagels er goed uitzien. De lengte is ook erg mooi, zeker voor een bijter heb je best een lang nagelbed! Welkom in het topic, ik kijk ernaar uit om je nagels te blijven zien.
Geen idee of je het al hebt gedaan, trouwens, maar je zou @Luzarl s posts kunnen terugzoeken voor inspiratie! Volgens mij beet zij ook hardcore nagels en inmiddels heeft ze elke maand een mooie lange set klauwen.
Oh wow, mooi geworden! Heeft het bij jou lang geduurd tegen dat de drang tot nagelbijten weg was?
Meteen, acryl is veel te hard en dat kreeg ik echt niet door. En ik nam meteen hele nailart met panterprint en kleurtjes dus ik vond bijten zonde.
In de lockdown had ik even geen nagels en toen beet ik wel meteen weer, maar toen alles weer open was meteen weer een set erop laten zetten
Ik heb deze ook en mijn vriend noemt de kleur altijd rode ui
Wow ik heb net gelnagellak op mijn voeten gebruikt, wat een verschil op het vervelende nageloppervlak van mijn tenen!!! Mijn rechtervoet was er door een klap echt dramatisch aan toe, het hoekje van mijn grote teennagel is kapot gegaan en bijna mijn hele derde teennagel was eraf gescheurd. De textuur van mijn nagels was ook slecht. Ik dacht dat gelnagellak aanbrengen echt een drama zou zijn, maar het viel heel erg mee en mijn nagels zijn nu vet glad, love it. Nog steeds lelijk door de verschillende lengtes en missende hoekjes, maar ik ben fan.
Nagels van m’n nichtje gelakt: miniglittertjes op alle nagels en gouden en zilveren flakes op alleen de nagel van de ringvinger (omdat het anders te druk zou worden).
Lol. Morgen kerst vieren en ik doe een hysterisch glitter pak aan met hysterische zilveren oorbellen en nu dus ook hysterische nagels om te matchen.
Ik moet ze altijd kort nu vanwege het boulderen, maar wel met een lekker kek kleurtje erop (is nr 175 van Verin)
—
@Henry nog even een review over essie combi met gellak: hmm het werkt wel, maar ik heb toch liever alleen maar gellak. Had kiki london rubber base coat + twee laagjes essie + laagje top coat en het bleef een week redelijk zitten (behalve wat chips op een paar vingers). Het irritante aan de combi gel en normale nagellak vind ik dat normale nagellak niet zo makkelijk glijdt en je dus snel bobbeltjes of reliëf krijgt die je er dan niet meer uitkrijgt. Krijg echt een gladder resultaat met enkel gel.
Ik vind de adventkalender ook wel een beetje saai: veel roze/rood/grijs en geen hele bijzondere kleuren naar mijn mening
Is het niet makkelijker om de gewone nagellak over de gellak heen te doen en daar evt nog een gewone top coat overheen?
Ja dit werkt vaak ook beter dan gel basecoat, gewone lak, gel topcoat.
Gel heeft een plaklaag dus als je er gewone lak tussen doet ontbreekt die laag en die is er natuurlijk niet voor niks. Vaak zie je dan ook dat het snel gaat chippen, er bobbels inkomen, het niet goed uithard of je de lagen zo van elkaar kunt scheiden.
Gel basecoat, gel topcoat en dan een laag (of meerdere) nagellak + geeone topcoat werkt beter. Alsnog niet zo goed als wanneer je puur gellak gebruikt, maar aangezien de ondergrond steviger is blijft gewone lak zo vaak ook beter zitten. Eventueel kun je de geltopcoat na het uitharden nog lichtjes buffen met een bufferblok