Nagellak #2

20 likes

Met één kerstnagel haha

14 likes

Wow wat slecht zeg! Geven ze geen week garantie?
Je zou nog kunnen proberen om te vragen voor 'n biab behandeling met daarna evt kleur erover. 'n vriendin van mij heeft vette nagelplaten en gewone gellak blijft bij haar ook heel slecht zitten, maar met biab blijft het 3 tot 4 weken mooi.

2 likes

41 likes

Ahh nee, dit is om te janken… Waarschijnlijk heb je alle andere salons ook al uitgeprobeerd in de buurt? In mijn geval was het ook een proces van lange adem voor ik een “match” vond.

1 like

Het gaat al 2 jaar goed! Maar nu ineens niet meer… dacht vorige keer dat het aan de kleur lag, maar helaas. In mijn dorpje zijn er niet veel :frowning: dus ga het zelf eraf halen na de kerst en dan even zonder proberen.

1 like

Lastig te zien maar rood met 'n glittertje

8 likes

Zijn er hier mensen die van die clips o.i.d. hebben om glitternagellak eraf te halen? Ik zit nu weer met mijn nagels in aluminiumfolie, en ik vroeg me af of dat net zo prettig werkt, want die clips zijn wel milieuvriendelijker.

Heb je link van de hoesjes? En misschien ook een stappenplan met welke producten enzo jij gebruikt? Ik haat gellak eraf halen echt zo erg :rage:

1 like

Donkerrood met een subtiele glitter

32 likes

Misschien helpt het iets als je de glanslaag (meestal top coat) er voor het grootste gedeelte afvijlt? Gel top coats zijn best hardnekkig en goed bestand tegen nagellakremovers. Ik heb daardoor het gevoel dat de remover niet goed door de onderliggende lagen dringt.

Ik heb het inmiddels maar een drie keer gedaan :joy: maar ik vind naast de hoesjes ook zo’n ding echt een aanrader:

Werkt veel makkelijker dan een bokkenpootje, maar is naar mijn idee ook een stuk minder schadelijk dan zo’n puntige tool.

Mijn laatste keer verwijderen ging echt goed, heb de glanslaag gevijld met 180 grit in plaats van een buffer, geweekt in dezelfde hoesjes als @BaguetteMeNot, geschraapt met dat dingetje en toen heel licht gebufft.
Ik kon terwijl ik de hoesjes rechts droeg de glanslaag bij links vijlen, dus was binnen een halfuurtje klaar, echt chill.

Ik heb mijn nagels korter gevijld en kan niet wachten om morgen één van mijn nieuwe kleurtjes te proberen. :smiling_face_with_three_hearts: Ben rood na een maand wel een klein beetje zat.

8 likes

Ik heb hem samen met de hoesjes in een fysieke winkel gekocht, sorry! De foto komt volgens mij van Ali. Ik heb er nog nooit gekocht, dus ik durf geen aanwijzingen te geven. Op de Nederlandse Amazon zie ik hem in elk geval ook staan (het tweede zoekresultaat):

Je hebt ook deze set voor 9,99 op de Nederlandse Amazon, met hoesjes en schrapertje, in 1 dag bezorgd. @Yzile misschien een tip!

Ik woon niet in Nederland dus ik ken de Nederlandse webwinkels niet zo goed, maar als je liever geen Amazon gebruikt zijn er vast een hoop alternatieven.

3 likes

Hier heb je hem bijvoorbeeld op Ali:

2 likes

Volgens mij de eerste keer in 9 maanden dat ik mijn nagels heb gelakt met iets van Essie.

13 likes

Een gewone rode nagellak van Hema.

11 likes

Nails Company Blablador :blue_heart:

45 likes

Wil iemand deze van mij overnemen? In totaal 3x gebruikt, maar ik vind PG toch beter bij mij werken. Altijd donker bewaard en nagenoeg vol.

Nieuw €13,- per stuk, ik verkoop ze voor €13,- samen excl verzendkosten. Past door de brievenbus.

2 likes

81 likes

Deze zijn mijn favo’s maar heb ze helaas net zelf gekocht