Nagellak #2

22 likes

Dit gevoel had ik ook bij Biab, gek werd ik ervan. Alleen dan geen rode vlekken. Mijn eigen nagels zijn heel dun en flexibel en ik had het gevoel dat die biab het strak trok en het daarom continue aan m’n nagelbed trok en daar de irritatie vandaan kwam.

Ja, dit was de eerste keer dat ze überhaupt iets anders op haar nagels had dan gewone nagellak. Het heeft er bijna een week op gezeten en het gevoel werd alleen maar erger dus ik denk niet dat het was gaan wennen na een nog langere tijd. Die rode vlekjes zijn dan denk ik inderdaad heat spikes. Daar had ik totaal niet over nagedacht omdat het in de lamp geen zeer deed. Maar toch wel de meest waarschijnlijke verklaring

@seveneleven aaah dat zou wel kunnen! Als ik haar nagels vergelijk met de mijne zijn ze echt wel een stuk dunner. Heb je dit alleen bij biab of ook bij gewone gellak?

1 like

Heeft hier iemand die rubber base cover kleurtjes van pink gellac al gebruikt? Zijn ze fijn?
Ik vroeg me af of het echt een base is, of als het meer werkt zoals die easy build van kiki london, ‘k vind het niet geheel duidelijk :see_no_evil:

Hohoho!

35 likes

Precies op het moment dat ik foto’s wil maken gaat de zon weg :roll_eyes:. Dus bij deze nog maar weer een extra close-up

38 likes

Ik vind het wel meer een base! Het is dunner dan die van kikilondon. Merk dat mijn nagellak er langer door blijft zitten, doordat de lak iets meer meebuigt en niet meteen afbreekt. Ik heb de koele roze, als je die zonder ander kleurtje wil gebruiken schijnt hij wel nog heel erg door. Maar fijn als basis onder een lichter kleurtje!

2 likes

Mijn kerstnagels

15 likes

Vandaag m’n nagels gedaan maar niks lukte. De vorm klopt niet, m’n nagelbed is niet mooi egaal, nail arts zitten scheef en m’n nagelriemen heb ik verpest. Wat een kut dag

Foto erbij

16 likes

Zelf gedaan met 2 gellakjes van venalisa

28 likes

Jammer dat je niet tevreden bent. Je hebt er natuurlijk niks aan maar zelf vind ik ze mooi

4 likes

Wat een leuke glitter! :heart_eyes:

wow wat een mooie!

2 likes

11 likes

@Vlaai en @Flippie lief!!

Doe je met bian nou eerst base coat en dan builder gel of andersom?

Vorig jaar Kerst waren mijn nagels langer :cry:

21 likes

Leuk om te zien al die feestnagels!

1 like

Geen basecoat. Alleen biab en dan topcoat! Of dat word iig zo geadviseerd omdat biab verzorgend zou moeten zijn voor je nagels.

1 like

Ligt eraan welke kleuren je hebt. Voor wit en clear moet je wel eerst basecoat gebruiken, voor alle andere kleuren heb je geen basecoat nodig. Ten minste, dat is bij tgb zo.

2 likes