Mijn vriend matcht met mij het komt slecht over maar het is een lichtroze/witte lak met daarover glitters
Leuk idee om te matchen!!
Kleur is heel moeilijk op de kleur te krijgen, maar mijn matchende kerstnagels

Hierna wil hij mat zwart :((( ik doe een keer z’n nagels en nu is hij opeens edgelord :(( maar daar wil ik niet mee matchen
Kreeg het zilver gratis bij mijn laatste Kiki London bestelling en leek me wel leuk voor Kerst. Ik ben totaal geen pro dus de nailart is allesbehalve perfect maar ah
Even opnieuw met een betere foto:
Plak nagels van Kruidvat en zelf glitter en folie op gedaan. Ondanks het zelf gedaan is vind ik het prima gelukt voor mijn doen haha
Haha wel leuk dat hij meer designs wil proberen!
Mooi bij je ring ook!
Oh no zat ie al langer los? En is er lucht/water onder gekomen?
In ieder geval goed schoon en droog houden verder kun je het 2x per dag weken in een azijnoplossing (1 deel azijn op 4 delen water).
Als het goed is trekt de schimmel vanzelf weg al zal het groene blijven tot het uitgroeid.
Dan zal er inderdaad lucht en later vocht onder hebben gezeten.
Je kunt er trouwens na een weekje ongeveer gewoon over heen lakken mocht je het niet zien zitten om met een Grinch nagel over straat te moeten. Al zou ik dan wel het kwastje goed schoonmaken met alcohol als je die nagel hebt gedaan. Zal normaal geen kwaad kunnen, maar just to be sure.
Als dit er af is, stop ik even met de nagelsalon. Dit is al de zoveelste keer binnen een paar dagen. binnenkort zelf maar weer eraf proberen te halen.
Wow wat slecht zeg! Geven ze geen week garantie?
Je zou nog kunnen proberen om te vragen voor 'n biab behandeling met daarna evt kleur erover. 'n vriendin van mij heeft vette nagelplaten en gewone gellak blijft bij haar ook heel slecht zitten, maar met biab blijft het 3 tot 4 weken mooi.
Ahh nee, dit is om te janken… Waarschijnlijk heb je alle andere salons ook al uitgeprobeerd in de buurt? In mijn geval was het ook een proces van lange adem voor ik een “match” vond.
Het gaat al 2 jaar goed! Maar nu ineens niet meer… dacht vorige keer dat het aan de kleur lag, maar helaas. In mijn dorpje zijn er niet veel dus ga het zelf eraf halen na de kerst en dan even zonder proberen.