TGB BIAB Dreamer met wederom CND Grapefruit Sparkle en een verdwaald steentje
Heeft iemand hier weleens zelf glitternagellak gemaakt?
Ik heb wel eens zilveren glitters van de action, van de knutselafdeling, gemengd met doorzichtige gellak. Alleen de nagels waren door de glitters helemaal bobbelig, dat zag je en voelde je heel erg. Ik denk dat je zulke glitters ook wel met normale nagellak kan mengen trouwens!
Ja, basecoat mengen met allerlei soorten glitters, inderdaad van de action zoals @Dotje zegt, of van de Hema. Afgelopen keer (paar posts hierboven) heb ik glitters van de action over m’n nog natte nagellak gestrooid.
Ik zie nu dat jij er echt werk van maakt, het is echt een hobby van je of niet?
Ik heb een setje met allerlei glitters besteld om te proberen nagellak te knutselen, erg ongeduldig om het te ontvangen.
Het is een beetje een uit de hand gelopen hobby. Ik heb verschillende cursussen gevolg en doe 't ook bij vrienden en familie.
Love it!
Ik vind je nagels zo ook prachtig, met zo’n mooi lang nagelbed. Mooie zeemeerminnenkleur.
Just Lavish van Kiki. Lekker fris na al die kerstglitter enzo… wat ik wel minder vind met een lichte kleur lak is dat het contrast tussen mn huid en de nagelriemen zo opvalt, m’n nagelriemen ogen dan zo donker, een beetje een rode gloed om m’n nagels heen. Niks aan te doen denk ik, behalve alleen maar donkere kleuren gebruiken. Maar daar vind ik lichte kleuren te leuk voor.
Ik snap wat je bedoeld want dat vind ik ook altijd bij zulke lichte kleuren, alsof je vieze randjes hebt rond je nagels ofzo? (ik denk schaduw) maar in jouw geval helemaal niet zo! iig op de foto niet te zien.
Goed blijven oliën. Liefst 2-3x per dag, maar meer mag natuurlijk ook. Goed inmasseren en je mag ook best je nagels een beetje meepakken (die waar de gel eraf is dan).
Handcreme heeft niet zoveel effect op je nagels dus ik zou vooral focussen op olie.
Mochten je nagels echt slap zijn, kun je ook nog een kuurtje van bijvoorbeeld herome of essie overwegen. Alleen bij die van herome moet je wel uitkijken dat je die niet te lang blijft smeren aangezien je nagels anders te hard worden en dat leidt uiteindelijk ook weer tot broze, brekende nagels
Thanks! Dat precies inderdaad. In de winter is het ook het opvallendst, want dan is m’n huid op z’n lichtst. Maar toch zwik ik elke keer voor licht/pastel
Mijn nagels besloten allemaal te breken of te scheuren dus maar even alles op dezelfde lengte gevijld. Lakje is van Essie uit de herfstcollectie van afgelopen jaar (off te record) die ik laatst voor €5 uit de kortingsbak heb gevist. En i love it, samen met rood is paars mijn lievelings Wel een beetjes slordig gelakt maar ik vind het wel best zo.