Lekker fel nieuw roze kleurtje gekocht. Weg kerst vibes. (Met gloednieuwe verlovingsring erbij, yay! )
Ik heb begin december besteld bij maniqo.nl maar als ik nu naar die site ga heet het anders, naam veranderd denk ik ofzo. Maar toen kon ik gewoon als particulier bestellen.
Zelf nog niet besteld (wil wel heel graag maar duurrrr):
Vind haar ook tof om te volgen op insta met haar salon, ze laat best vaak tips en tricks zien over hoe je BIAB aan moet brengen enzo.
En vraag me af of je bij de officiële TGB site ook echt moet aantonen dat je een professional bent. Vriendin heeft daar laatst nog gewoon besteld en is geen nagelstyliste…
Bij jk beautyshop of bij theblooom.
Ik bestel ook bij jk beautyshop!
Anastasiya O’va of JK Beautyshop
Bij the blooom kun je het ook bestellen, of bij Shop4Nails. Beide al eens besteld, allebei prima!
Bij allebei heb ik cat eye gebruikt, komt 't mooist over op 'n filmpje maar zo heb je iig een idee.
Heeel mooi!!
Leuk die holo van de ene naar de andere kant! Hoe heb je dat gemaakt?
Eerst een gewone ombre gedaan, daarna rainbow cateye gel er overheen!
Ik zat al te kijken en in te zoomen
Wauw, heel mooi! Je hebt me geinfluenced, ik wil het ook haha
Ja ik zou best wat anders willen doen hoor, maar hier ben ik al 2 uur mee bezig en dan heb ik echt geen zin meer in nailart of glittertjes omdat ik ook niet weer of ik het mooier vind dan dit… dus dan kies ik maar elke keer voor veilig en besteed m’n tijd liever aan vijlen en nagelriemen en netjes lakken
@MazKanata knap! Ik vind ombre echt moeilijk
Thanks! Ik heb veel gehad aan een video van MissJo’s Nailco op yt, waarin ze verschillende ombre technieken uitlegt.
Dat instagram account is geweldig! Ik zou zo m’n bed uitstappen om nu mn nagels te gaan doen door al haar content. Thanks voor de tip
Ik vind zonder nagelriemen er mooi strak uit zien maar eigenlijk kan ik er niet naar kijken want zoals op jouw foto zie je echt dat je nagel uit je huid komt groeien en daar word ik echt misselijk van
Ik had pas ook opeens het besef dat je nagelriemen de enige uiteinden van je huid zijn (denk ik?). Overal op de rest van je lichaam gaat de huid geleidelijk over in iets anders, lippen, gehoorgang, andere lichaamsdelen… maar je nagelriemen zijn echt een uiteinde oh en de randjes van je oogleden natuurlijk.
Ik vind het er ook altijd een soort eng uitzien. En vaak zijn ze ook een beetje roze/rood om te zien, lijkt wel ontstoken. Als je je nagelriemen gewoon goed verzorgd vind ik het er netjes uit zien en hoef je ze echt niet weg te knippen!