Dat staat er helaas niet bij maar ga er vanuit dat deze lamp inderdaad te zwak is die ik nu heb.
Jammer, kost me nog meer geld
In had ook eerst die kleine van PG maar had ook de indruk dat die easy build up niet goed uithardde. Heb intussen de grote van Kiki gekocht en ben er wel heel blij mee . Kost wel wat maar is voor mij de investering waard geweest.
Je zou ook op marktplaats kunnen kijken naar een andere lamp, veel mensen starten met gellak en stoppen er na een tijdje mee. Zo heb ik ook ooit mijn lamp gekocht, scheelt toch weer geld!
Ik een lamp via Ali gekocht, staat ergens hierboven getipt. Werkt perfect.
Heb de knoop doorgehakt en 2 BIAB kleurtjes besteld van the gel bottle . Ik koos Dolly en Juliet in een mini.
Hopelijk zijn ze er snel over een week zit m’n huidige kleurtje er 2 weken op, dus dan ga ik ze proberen.
Kom ik aan met m’n babyhandjes hahaha maar deze nagellak zit er al een week op en is nog steeds perfect! Komt uit zo’n gedraaid potje van Essie. Denk alleen wel dat dit kleurtje in de zomer met iets gebruinde handen mooier is.
Ik had m’n nagels te erg verwaarloosd (incl lekkere velletjes en droge nagelriemen) dus hier een mooie voor en na foto;
Ik zie hier allemaal foto’s van handen met mooie lange vingers en die van mij zijn zo klein en kort hahaha. Een maat S handschoen is vaak nog te groot, ik heb vaak gewoon kinderhandschoenen.
Als de sportscholen weer open gaan ga ik weer klimmen dus dan is het ‘dag lange nagels!’. Dus nog even van genieten:
(niet 100% netjes bij de randjes zie ik, oeps)
Dankjewel!
Wat leukk!! Echt mooi met de matte afwerking
Ohhh nice
Weet je ook welke kleur en merk de roze van is?
Thanks! Nee sorry geen idee…