Nagellak #2

39 likes

Dit was mijn tweede keer biab, eerste week van december gezet. Ik begon de eerste keer met korte nagels en dit is dus nu… absoluut biab fan dus! Groeit heel langzaam uit, maakt mijn nagels super stevig waardoor ze langer zijn dan ooit. De vorm is natuurlijk heel lelijk nu (vooral breed) en er kwam een lockdown en operatie tussendoor, maar ik ben echt zo enthousiast over dit product! Mijn man heeft me voor kerst een lamp en biab cadeau gegeven dus ik kan zelf ook wat gaan aanklooien… maar ik heb gewoon lange nagels van mezelf, zo cool!

Edit: eerste keer biab met Teddy en hoe ze waren voor de vreselijke uitgroei haha

Ik doe altijd wel altijd icm met Russian manicure.

33 likes

Ik mag morgen eindelijk weer m’n nagels laten doen :partying_face:
Heeft iemand nog inspiratie voor donkere nagels?

Hema lakje. Weet niet waar het mis is gegaan maar het lijkt niet helemaal. Ondanks dat, wel suprr snel droog en alsnog een leuke kleur.

9 likes

@colalight uiteraard haha oeps

Ik ben een sucker voor zwart🤪:

Zoiets ook mooi:

Of met een (blad)gouden touch:

Een hele donkere marineblauw, donkergroen of hele donkere rood, paars of bruin kan ook zo mooi zijn! Ik ben zelf niet zo van het nailart gebeuren, maar dat kan je natuurlijk goed combineren om het up te spicen.

Zo lekkere nagelspam!

10 likes

Super mooi en wat lak je netjes! Doe je de Russische manicure dan ook bij jezelf?

Gisteren rond 13 uur 1 laagje nagellak op gedaan van OPI en overdag geen enkele beschadiging ofzo gehad, maar nu werd ik wakker en staat het dekbed zegmaar in de nagellak gedrukt? Dacht eerst dat dat kwam doordat ik het 's avonds te laat op deed maar heb t nu dus echt uuuren voor t slapen gaan gedaan… Iemand een oplossing? Helpt een topcoat hier ook tegen of krijg ik dan een afdruk in de topcoat?

1 like

Ik gebruik daarom bij normale lak altijd topcoat die snel droogt. Ik vind de Extreme Gel Topcoat van essence echt fantastisch.

Nails Company Parmigiana

42 likes

Dance Legend -Heads or tails.
Reageert op warmte/kou, dus hij verandert de hele dag van kleur.

16 likes

Op m’n duimen net zoiets als m’n middelvinger.

33 likes

Het is een hele diepe zwart maar door licht inval lijkt het indd wat donkerblauw.

1 like

Elite99 pp009

19 likes

Let niet op mijn droge handen / nagelriemen…

21 likes

29 likes

Waar zit deze?

21 likes

Voor het eerst gekleurde gelnagellak op mijn tenen! Matchy met mijn handen, Parmigiana van Nails Company:

De vorige keer heb ik alleen een gekleurde fiber base en topcoat gebruikt. Die heb ik eraf gevijld, wat me makkelijker en sneller leek dan weken en wat inderdaad heel goed is gegaan. Nu vraag ik me af of er misschien kleinere of rondere vijlen zijn waardoor het makkelijker is om de lak eraf te halen!

13 likes

Hey @Circe hoe kom jij aan mijn vest?!

1 like

Wat een verzorgde voeten zo in de winter, de mijne wil niemand zien :mask:

4 likes

Op de steenweg, tegenover de body shop

1 like