Ik kijk er elke dag tijdens yoga tegen aan, mijn voeten in hun natuurlijke hobbitstaat laten is voor mij geen optie. 🥲
Hé ja, hij is erg lekker warm in ieder geval haha
Zo leuk! Ik heb nog nooit pink gellak gebruikt maar ga er morgen denk ik even langs. Ben nog nooit in een gellak winkel geweest haha.
Dank je! Ik vind hem ook heel mooi.
Ik heb hem zomaar gekregen van mijn schoonmoeder nadat ik tegen mijn schoonzusje zei dat ik haar ring zo mooi vond. Zij heeft precies dezelfde maar met een groen steentje. En toen gaf mijn schoonmoeder mij deze van haarzelf
Oh wat erg, ik had er helemaal geen weet van.
Ik ken wel een aantal nagelstylistes die voor zichzelf werken als zzper met een salon aan huis. Misschien dan wat meer in de buitenwijken/dorpen kijken? Kan me niet voorstellen dat daar sprake is van slavernij etc.
Niet naar een goedkope gaan lijkt me al een begin. Ik betaal 50-60 euro voor een set, 20 euro is echt niet lonend want ze zijn minstens een uur bezig dus dan weet je al dat het niet goed zit
Ik ga naar een meisje die het ZZP doet. Ze zet nu al 3 jaar nagels, is ook gecertificeerd etc. Zij vraagt ongeveer 40 voor een nieuwe set en 50 met nailart. Ik denk dat je bij zulke mensen iniedergeval zeker weet dat je goed zit.
Dit is een goeie. Ook een bijvulling zal een goede styliste helemaal opnieuw shapen. Ik ga al >5 jaar bij dezelfde vrouw (zzp’er) en zij vraagt nu €60 voor een nieuwe set en €45 voor een bijwerking. De laatste was twee jaar geleden bijvoorbeeld maar €35 maar ze heeft me eens al haar kosten uitgelegd en dat is inderdaad niet haalbaar. Zeker als je kwalitatief goede producten wilt (want daar wordt helaas ook nog veel op bespaard)
Eeeeindelijk weer. Wel kort voor mijn doen en ik zou zelf nooit babyboom kiezen maar ik heb de styliste laten kiezen en ik vind het wel supermooi
Heel leuk!!
Niet boos! blijkbaar dikke vingers tijdens het scrollen