Nagellak #2

Eindelijk weer :heart_eyes:

37 likes

Totaal andere kleur dan waar ik normaal voor zou gaan dus ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind.

23 likes

The Gel Bottlr Biab 019 met zwarte stipjes

34 likes

Zwart met blauw glitter en een metalic subtiele omre effecf. Vind ze heel gaaf en het mocht wel weer eens na 2 maanden met ‘kerstige nagels’ te hebben rond gelopen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Edit, ik ga trouwens tegenwoordig over op Slickpour / eigen nagel i.p.v. acryl

34 likes

Ja, wel remover zonder aceton gebruiken!

1 like

Linkerhand, had nog geen tijd voor rechts haha.

72 likes

Gaaaf! Hoe heb je dit precies gedaan als ik vragen mag?

1 like

Dankjewel!
Ik heb een Glass gel gebruikt, dus een amberkleurige heel doorzichtige als eerste laag. Dan die Glass gel gemixt met donkerbruin en dat als 2e laag. Dan 'n laagje Basecoat nat laten en met donkerbruin ‘blobs’ aanbrengen zodat ze uitlopen.
Dan weer 'n dun laagje Basecoat, donkerbruin en zwart mengen en over de eerdere blobs aanbrengen. Dan weer 'n laagje van de Glassgel met donkerbruin mix, die nat laten en daar klein beetjes zwart op aanbrengen. En daar bovenop nog die gold flakes.
Ik weet niet hoe duidelijk m’n uitleg is, ik zou voor ondersteunend beeldmateriaal even zoeken op Tortoise print op yt :sweat_smile:

7 likes

En hoe lang was je ermee bezig? :joy:

3 likes

Ik denk zo’n drie kwartier!

1 like

Biab met paarse french

28 likes

Ik wilde eigenlijk felgroen op de pink maar dat verkochten ze niet bij de drogist :confused:

50 likes

Heb je dit zelf gedaan? Super leuk en goed gelukt!

4 likes

Ja zelf gedaan inderdaad, thanks :relaxed:

2 likes

Heel blij met deze blonde turtoise

50 likes

Heel leuk! Ik heb dit laatst geprobeerd maar het zag er niet netjes uit. Doe jij dit met een speciaal penseel? Of met het kwastje van het nagellakpotje?

Ik doe het met zo’n silicone beauty blender voor foundation. Zo zeg maar:

afbeelding

En dan heb ik een klein kwastje voor als ik ergens een klein stukje moet fixen ofzo.

13 likes

Oh wauw wat handig dit! Heb het zelf met een nailart penseel geprobeerd maar krijg geen strakke lijnen voor elkaar. Ga maandag meteen op zoek naar zo’n sponsje en nog eens proberen :grin:

2 likes

Vandaag geprobeerd iets met nail art stickers te doen maar niet zo’n succes… door het plaksel van de stickers beschadigd de onderste laag nagellak en de randjes worden rafelig als je de sticker eraf trekt

3 likes

Ik wil van gellak overstappen op biab van The Gelbottle. Moet je ook een top coat gebruiken van The Gelbottle of maakt dat verder niet uit?

Ik hoop dat biab wat langer dan 1/2 weken mooi blijft zitten.

4 likes