Nagellak #2

De rode fles van sally hansen, Essence heeft een grijze metallic flesje. Mijn twee favorieten.

1 like

Deze, droogt ook snel en hard. Kan je vrij snel daarna ook echt weer iets met je handen doen

6 likes

Had zin in lila

49 likes

Sally Hansen Insta Dry is fijn, en ik gebruik nu Essie Gel Setter, ook prima.
Maar als mijn topcoat droog is, is ‘ie nog niet meteen uitgehard. Ik doe vaak mijn nagels tegen elkaar (als de topcoat al droog is dus) en als het nog een beetje plakt, doe ik nog voorzichtig met mijn nagels. Als je ze glad tegen elkaar kan wrijven, is de lak goed uitgehard! (Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.)

1 like

54 likes

72 likes

Wauw, mooi die hartjes in combinatie met de kleur van de ring!

2 likes

Allemaal hartjes hier

44 likes

Geen hartjes, wel rood :upside_down_face:

Andere hand

19 likes

Geen hartjes! Wel met goud :blush:

16 likes

Weet iemand wellicht een goeie nagelstudio in Apeldoorn? Heb nog nooit nagels laten zetten en het lijkt me wel eens leuk om te proberen. Tips zijn welkom!

Had heel erg de behoefte aan barbie nagels

15 likes

Sorry voor de influx van likes maar ik heb net door +1000 berichten gescrold en veel hartjes uitgedeeld. Ik draag sporadisch gewone lak maar het frustreert me zo hoe fragiel dat is en nu twijfel ik toch of ik niet eens met gel moet beginnen… Toch maar even onderzoeken vandaag want ik weet er amper iets over :sweat_smile:

13 likes

Je hebt het vast al voorbij zien komen. Maar als je wil starten raad ik je de insta van Michelle Ivan aan.

1 like

Kan je een linkje sturen? Ik vind het niet meteen.

Login • Instagram Lukt het zo?

Bij highlights staan tips en must haves.

3 likes

Ja, gelukt! Thanks

Had zin in glitters

8 likes

Ik merk toch best vaak met gellak die ik zelf aanbreng dat relatief snel (+/- 1 week) de zijkanten los gaan laten. Enig idee wat ik beter zou kunnen doen om iets langer plezier te hebben van mijn gellak? Ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik heb ook het idee dat dit steeds dezelfde vingers zijn.

Gebruik je een primer? Ruw je je nagelplaat een beetje op? Ontvet je de nagelplaat goed? Gebruik je een rubber base/top coat?

Zijn paar dingen die het misschien zouden kunnen zijn

3 likes