Nagellak #2

Bedankt! Ik begon me ineens zorgen erover te maken maar dit stelt gerust :slightly_smiling_face: ik ga op zoek naar die handschoentjes!

3 likes

46 likes

Het was weer tijd voor een Barbie kleurtje

61 likes

:purple_heart:

44 likes

Ja klopt, goed gezien haha. Dit is #425 van de classic range.

@Era ah dankje!
Vind mijn nagelvorm altijd een beetje meh, zeker in vergelijking tot veel anderen hier. Maar ik mag op mijn werk sowieso geen lange nagels en veel vormen zien er met mijn nagelbed raar uit dusja blijft weinig over haha

1 like

21 likes

@Solsikke de post waar ik op antwoord heeft foto’s, essence extreme gel topcoat en basecoat. Heel mooie glans en blijft ruim 7 dagen mooi

3 likes

Essie here to stay basecoat met de too good to go topcoat! Vaak blijft dit bij mij ongeveer vijf dagen zitten, wel met wat tipwear, maar dat is denk ik onvermijdelijk

1 like

De rode van sally hansen als topcoat, essence extreme gel is ook een goede
basecoat CND sticky basecoat

2 likes

48 likes

21 likes

Super kort maar wel weer netjes en zo kunnen ze weer groeien :cherry_blossom:

39 likes

17 likes

33 likes

Ik heb laatst gelnagels laten zetten en ben er zo blij mee. Een collega bracht me op het idee om het zelf te gaan doen. Ik heb al veel handige tips gelezen in dit en het vorige nageltopic. Ik ben nu van plan om de lamp bij action te kopen, die verwijderset + aceton bij kruidvat (en zo’n bokkepootje+vijl). Welk merk gellak is een aanrader? Ik heb dan natuurlijk een set met base coat en top coat nodig (en primer denk ik?). Is er ook een fysieke winkel met gellak?

1 like

Eerste keer met m’n eigen gellak setje! In het echt is ie meer roze dan rood.

27 likes

Dit is mooi! :heart_eyes: heb je dit zelf gedaan?

6 likes

Neen niet zelf, ik ga naar een nagelstyliste voor gelnagels en nailart

1 like

Normaal niet zo’n fan van paars bij mezelf maar vind dit wel een mooi kleurtje :eggplant:

28 likes

Vond m’n tie-dye toch niet zo leuk, dus heb deze maar daarvoor in de plaats gedaan!

26 likes