Bedankt! Ik begon me ineens zorgen erover te maken maar dit stelt gerust ik ga op zoek naar die handschoentjes!
Ja klopt, goed gezien haha. Dit is #425 van de classic range.
@Era ah dankje!
Vind mijn nagelvorm altijd een beetje meh, zeker in vergelijking tot veel anderen hier. Maar ik mag op mijn werk sowieso geen lange nagels en veel vormen zien er met mijn nagelbed raar uit dusja blijft weinig over haha
@Solsikke de post waar ik op antwoord heeft foto’s, essence extreme gel topcoat en basecoat. Heel mooie glans en blijft ruim 7 dagen mooi
Essie here to stay basecoat met de too good to go topcoat! Vaak blijft dit bij mij ongeveer vijf dagen zitten, wel met wat tipwear, maar dat is denk ik onvermijdelijk
De rode van sally hansen als topcoat, essence extreme gel is ook een goede
basecoat CND sticky basecoat
Ik heb laatst gelnagels laten zetten en ben er zo blij mee. Een collega bracht me op het idee om het zelf te gaan doen. Ik heb al veel handige tips gelezen in dit en het vorige nageltopic. Ik ben nu van plan om de lamp bij action te kopen, die verwijderset + aceton bij kruidvat (en zo’n bokkepootje+vijl). Welk merk gellak is een aanrader? Ik heb dan natuurlijk een set met base coat en top coat nodig (en primer denk ik?). Is er ook een fysieke winkel met gellak?
Dit is mooi! heb je dit zelf gedaan?
Neen niet zelf, ik ga naar een nagelstyliste voor gelnagels en nailart