Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Dat gladde komt inderdaad door het bufferen na het verwijderen van de gellak wat mijn nagelbed een beetje ruw had gemaakt. Maar dan buffer ik waarschijnlijk dus te ver door…
Ik stoot heeeeel erg vaak m’n nagels op de een of andere manier, vooral tegen de rand aan, ik maak dan een verkeerde inschatting van waar m’n vingers zich bevinden ofzo, lastig uitleggen. Maar dat kan dus wel kloppen! En heel goed om te weten van die biab en dat je nagel dus eigenlijk gewoon niet echt iets op kan nemen.
En is het dan goed om te wachten tot het rode is uitgegroeid tot ik weer biab/gellak ga gebruiken? Of kan ik dat nu ook gewoon gebruiken en het daaronder laten uitgroeien.
@anon73473962 thanks! Ik vind het ook heel erg fijn als het er eenmaal op zit, heel lang plezier van en voelt heel stevig. Alleen als het er dan idd af is, is er niet zo veel meer van over ![]()
@pastelzwart dat warme water deed inderdaad in het begin wel pijn! Maar nu voel ik dat niet meer echt, maar wel duidelijk dus dat het beschadigd is.
Zo fijn dit topic! Leer er veel van.