Die van het Kruidvat eigen merk in een roze fles met paarse vloeistof.
Jouw nagels zijn altijd zo tof! Hoe lang ben je eigenlijk met zoiets bezig?
Het zit er alweer 3 weken op. Nog 1,5e week tot volgende afspraak. Iets doorgeschoven omdat ik volgende keer de nagel styliste volledige creatieve vrijheid geef en ze daarom een avond apart voor mij gepland heeft qua afspraak. Super leuk en ben benieuwd wat het wordt!
Ik ben zelf dol op gellak en heb daar flink wat kleurtjes van, maar nu wil ik wel eens een BIAB gebruiken. Hebben jullie tips voor een goede BIAB welke redelijk lang mooi blijft zitten? En moet ik na een laagje biab nog een basecoat oid opdoen?
Lief, thanks!
Ehmm lang haha! Ligt n beetje aan het design, maar meestal wel ruim 'n uur, soms langer.
Ik heb biab van KikiLondon en TGB geprobeerd en vind die van TGB het fijnst!
Bij wit of doorzichtig moet je eerst een laagje basecoat gebruiken, bij de andere kleuren niet
Daarna kun je een kleurtje of design er overheen doen,of alleen een topcoat.
Dankjewel! Ik ga eens op zoek
Heeft iemand hier een tip voor nagels die zo broos zijn dat ik de bovenste laag er letterlijk af kan pellen? Heb al van die huid/nagel tabletjes geprobeerd en Trind keratin nailrestorer maar dat helpt niet veel…
Thanks voor de tip! Zal het eens proberen!
Weet iemand hoe dit kan? Ik heb de rubber base van Kiki op, twee laagjes Pink Gellac en een laagje rubber topcoat van Kiki. Dit is binnen een week al de vierde nagel die helemaal loslaat van de basecoat, die zit nog wel prima op m’n nagel.
Zou het de combinatie van Kiki en Pink kunnen zijn of doe ik iets verkeerds?
Heb je de nagels ontvet en gevijld?
Weet niet hoe het komt, maar herken het wel heb dit ook regelmatig met PG
Ja! Alleen geen primer gebruikt. Maar het gekke is dus dat de basecoat nog prima zit, alleen de twee laagjes kleur en de topcoat vallen eraf
Je kan even op insta zoeken bij Michelle
Ivak, kan met de hitte van de lamp
Bijv te maken hebben
Ik zal nog eens bij haar kijken, thanks!
Ik heb deze lamp met 168 watt, dus dat lijkt me genoeg?
Het lijkt een neonkleur? Ik heb geen neon van PG maar wel van Venalisa en bij die heb ik dat ook. Zit maar 3 dagen ofzo. Bij andere kleuren niet.