Mooie kleur ook!
Dankje! Ik ging eigenlijk voor iets heel anders maar de juwelier begreep me niet goed en kwam toen met deze aanzetten. Was gelijk verkocht haha. Ze hebben er ook oorbellen en een ketting van!
Kent iemand een merk/kleur dat hiermee vergelijkbaar is? Dus een Peach/oranje sorbet achtige kleur (niet neon). Met oranje ondertoon niet roze.
Deze lijkt op een limited Catrice die ik ooit had, maar weggegeven aan m’n nichtje. Deze is echt perfect vergelijkbaar (heb ik door onderstaand YouTube filmpje ontdekt), alleen wordt dit merk niet verkocht in NL. Lookfantastic heeft maar beperkt aantal
Ik heb toevallig net deze van kiko opgedaan. Wel een ouder flesje dus weet niet of ze deze nog hebben, en het is niet precieees wat je zoekt volgens mij.
Hij is idd ietsjes te fel maar wel alsnog mooie kleur! Toevallig dat je die net opdeed haha
Perfecte trouwnagels, wauw!
Aw dank je wel!
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar een nagellak! Voor gellak. Kun je zelf nog iets aan je nagels doen voordat je gaat? (Oude nagellak eraf halen natuurlijk )
Wat zou je aan je nagels willen doen? De de salons waar ik kwam kreeg je 'n mini-manicure (bijvijlen, nagelriemen netjes maken, handlotion op 't einde). Een uitgebreidere manicure moest ik er los bijboeken.
Het gaat me meer om de voorbereiding. Wel/niet handen insmeren? Pakt de gellak sowieso goed en doen zij opruwen en ontvetten of kun je dat beter thuis al doen? Ik ben een noob
Je hoeft niet te ontvetten en op te ruwen, dat wordt daar gedaan! Eigenlijk hoef je niets te doen ter voorbereiding, je betaalt de salon om jouw handen te verzorgen.
Wat is jullie favoriete milky baby pink gellak? Ik heb een lamp gekocht en ga opnieuw mn nagels proberen te doen met gellak. Hoop dat het wat wordt
Ja hoor dat kan op zich gewoon. Alleen kun je de nepnagels en de lijm dan niet verwijderen met aceton aangezien dat ook de biab oplost, dus dat wordt misschien dan nog wel lastig.
Ik ben echt teleurgesteld in mij rubber base van Kiki London. Het werkt gewoon niet met mijn nagels. Een week haal ik al niet eens. Hij chipt zowel als dat hij in zijn geheel loskomt.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Biab maar dat vind ik ook nog wel heel spannend om dat bij mezelf te doen haha. Ik denk dat ik eerst eens in een salon laat doen en dan misschien ook het thuis ga proberen
Ik heb biab laten doen bij een salon maar ben er niet heel blij mee.
Aantal nagels zit de biab er bobbelig op. En ook zijn een aantal nagels opvallend dik tov andere nagels.
Zonde van de 50 euro.
Zou daar dan zeker mee teruggaan!
Ik had dat ook met de rubber base van Kiki!
Kreeg hier toen de tip om de rubber base van Awesome eens te proberen en die werkt bij mij super. Ik gebruik nog wel de rubber top van Kiki erbij en dat gaat prima!
Wat mooi subtiel! En alvast een hele mooie dag gewenst!