Nagellak #2

Mooi en fijne dag gewenst morgen.

3 likes

Je kunt ook nog op marktplaats kijken! Er zijn genoeg mensen die alles aanschaffen en er vervolgens niets meer mee doen. Zo ben ik ook aan mijn lamp gekomen.

2 likes

Zelf geen ervaring mee, maar misschien is zo een peel-off base coat wel iets voor jou?
Of vijlen tot op de basecoat ipv telkens volledig afhalen? Zelf een amateur hier, maar deze tips zag ik nog al voorbij komen.

Ik heb weer een idee, ik wil een keertje buildergel gaan proberen in combinatie met tips.
Liefst zou ik ergens van die halve tips vinden, want met full cover ben je toch vooral afhankelijk van de lijm, denk ik?
Heeft iemand tips (ha :sweat_smile:) voor me over wat wel of niet goed werkt en waar ik er zou kunnen kopen? :relaxed:

1 like

Waar heb je de Awesome base gekocht?

1 like

Bij Bol!

3 likes

Ik “lijm” mijn fullcover tips vast met builder gel onder de lamp :smiley: Zitten er nu al zeker 6 weken op :relaxed:

Zoiets dus

5 likes

Zo mooi! Heel veel plezier :blush:

3 likes

Juliet

24 likes

Oh, wist niet dat dat kon. Vanavond filmpje eens goed bekijken.
Waar koop jij dan die full tips?

1 like

Amazon! 600 stuks voor 8,99, de lijm die er bij zit gebruik ik dan niet

3 likes

Lekker barbieroze biab-lakje laten zetten :cherry_blossom:

24 likes

Ok… laat mij even weten hoe je het eraf krijgt. :sweat_smile:

1 like

Ik vijl de kleur eraf en doe er dan een nieuwe kleur gellak op, en ook vijlen als ik ze er helemaal af wil. Je zou het er ook af moeten kunnen weken maar dat heb ik nog niet geprobeerd want geen geduld :laughing:

I love it :heart:
Party animal van Catrice

15 likes

Paar dagen geleden dit gemaakt, handen met zwarte vlekken doordat ik mee ketting van m’n fiets er weer op moest leggen :sweat_smile:

21 likes

21 likes

Klaar om te trouwen!

69 likes

36 likes

Zo mooi :heart_eyes:

2 likes