Nagellak #2

Wauw, heel mooi!!

3 likes

Nog een keer een normaal lakje ipv gellak. Fris lila :relaxed:

22 likes

Andere hand vanochtend ook gedaan:

37 likes

Ohh die stickers (denk ik) zijn zo leuk! Die wil ik ook!

Wooooow zo moooi!!

3 likes

Biabje

22 likes

Ohhh sorry ik had erbij moeten zetten dat ik het heb laten doen! Iedereen krijgt van mij een staande ovatie die zelfstandig een biab kan doen haha, want ik kan het zelf ook niet!

Ik snap niet hoe mensen het doen… doe al meer dan 2 jaar gellak thuis… maar dat weken werkt voor mij gewoon niet.

Weer eens ‘kort’ en rood.

13 likes

Lekker neon over biab. T gaat elke X een stukje beter met de biab!

15 likes

mijn nagels flink stuk korter gemaakt en een gellak van elite 99 gebruikt.

7 likes

Matchy matchy met m’n aftersun :sweat_smile: let niet op de uitgroei, het zit er al bijna twee weken op.

22 likes

Ik heb van Catrice een nude op die blijkbaar geschikt is voor alle huidskleuren. Vind hem in het ene licht wel mooi en in het andere licht niet. Ben er nog niet uit of ik dit bij mijn huid vind passen haha. Dit zit er nu trouwens 4 dagen op en ik had tot aan de nagelriemen gelakt. Sinds ik terug ben uit een warm land groeien mijn nagels echt als kool :scream:

9 likes

37 likes

Wauw prachtig kleurtje!

3 likes

Wauw mooi, welk lakje is dit ?

4 likes

Vakantie ready :sparkling_heart:

44 likes

Vraagje, ik heb 4 weken terug voor het eerst mijn nagels laten doen (shellac/chellac). Nu ga ik zaterdag weer, moet ik dit er dan eerst zelf weer afhalen of doen zij dit? Weten jullie dit?

1 like

Je kunt dit bij de meeste salons als losse behandeling erbij boeken. Wel belangrijk om te doen, er moet ook tijd voor worden vrijgemaakt.

1 like

Vroeger liet ik dit ook doen en toen haalden zij het weg bij m’n volgende afspraak, alvorens ze er een nieuw kleurtje opdeden.

1 like