Mooi en fijne dag gewenst morgen.
Je kunt ook nog op marktplaats kijken! Er zijn genoeg mensen die alles aanschaffen en er vervolgens niets meer mee doen. Zo ben ik ook aan mijn lamp gekomen.
Zelf geen ervaring mee, maar misschien is zo een peel-off base coat wel iets voor jou?
Of vijlen tot op de basecoat ipv telkens volledig afhalen? Zelf een amateur hier, maar deze tips zag ik nog al voorbij komen.
Ik heb weer een idee, ik wil een keertje buildergel gaan proberen in combinatie met tips.
Liefst zou ik ergens van die halve tips vinden, want met full cover ben je toch vooral afhankelijk van de lijm, denk ik?
Heeft iemand tips (ha ) voor me over wat wel of niet goed werkt en waar ik er zou kunnen kopen?
Waar heb je de Awesome base gekocht?
Ik “lijm” mijn fullcover tips vast met builder gel onder de lamp Zitten er nu al zeker 6 weken op
Zoiets dus
Zo mooi! Heel veel plezier
Oh, wist niet dat dat kon. Vanavond filmpje eens goed bekijken.
Waar koop jij dan die full tips?
Amazon! 600 stuks voor 8,99, de lijm die er bij zit gebruik ik dan niet
Ok… laat mij even weten hoe je het eraf krijgt.
Ik vijl de kleur eraf en doe er dan een nieuwe kleur gellak op, en ook vijlen als ik ze er helemaal af wil. Je zou het er ook af moeten kunnen weken maar dat heb ik nog niet geprobeerd want geen geduld
Paar dagen geleden dit gemaakt, handen met zwarte vlekken doordat ik mee ketting van m’n fiets er weer op moest leggen
Zo mooi