Welke is dit? Vind m wel mooi bij je staan.
Hebben jullie leuke nailart op jullie nagels? Ik zoek nog wat inspiratie
Heel mooi! Moet zeggen dat je het zelf net zo mooi doet! In ieder geval de vorige keren had je het zelf gedaan toch dacht ik
More than nude van Catrice! Vrij recent gekocht, dus moet nog verkrijgbaar zijn!
Ik heb m net besteld! Ben benieuwd!
Wat een heerlijk lavendel kleurtje. Weet je welke dit is?
Hadden jullie al door dat nagellak 1+1 is bij de Kruidvat?
Oooh ja die heb ik ook nu, dat is waar ook, viel mij gister nog op dat er stond suits all skin colors, of zoiets. Ben benieuwd. Ik vind all die more than nude kleuren mooi trouwens. Ook die glinsterende. Daarvan heb ik van de roze er gister twee gekocht. Als bèèèkup omdat ik even dacht dat die uit het assortiment was en daar even door aangeslagen was.
Ooee laat maar weten hoe die bevalt!!
Oeh bedankt voor de reminder.
Ik weet niet meer wie hier laatst de awesome basecoat heeft aangeraden, maar mijn gellak zit er nu voor het eerst zonder enig probleem al 2 weken op! Met de kiki london rubber base had ik elke keer na een paar dagen al chips / loslatende stukjes.
De rubberbase van Awesome is het! (Iig die had ik een paar keer aangeraden recentelijk omdat michelle ivak daar altijd zo enthousiast over is)
Ja inderdaad van het merk awesome! Ik heb het via bol besteld hier. Ik had echt bijna de hoop opgeveven dat gellack lang zou blijven zitten, maar het zit echt muurvast.
Mooi! Ook hoe de kleur zich toont in verschillend licht.